• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    [Abo (x]


    kindness is never a burden.

    [Waar beginnen we? Op school? Op het perron? Of nog thuis?]


    kindness is never a burden.

    Sharone Lucia Malfoy

    Ik liep met met armen om mijn boek geklemd door de gangen van Slytherin. Verderop zag ik mijn broer de hoek om komen. Toen ik langs hem liep gaf hij me, als gebruikelijk, een kleine glimlach, meer niet. Ik zwaaide mijn haren naar achteren en versnelde mijn pas naar het trappenhuis. 'Ah, net op tijd.' De zwevende trap naar Kruidenkunde kwam net naar mij en een ander groepje mensen van Slytherin toezweven.


    how dare you speak of grace

    Main topiecs.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    [Waar beginnen we? Op school? Op het perron? Of nog thuis?]


    {School :) Gewoon beetje begin van het jaar, maar alles is al wel uitgelegd.}


    how dare you speak of grace

    Elisabeth
    Ik zuchtte. Kruidenkunde, no way dat ik daar heenging. Veel te saai.
    Ik sjokte door de gangen, gevuld met gehaaste leerlingen. Iedereen rende, ik daarintegen liep op mijn dooie gemakje.
    Ik besloot maar naar de Common room van Slytherin te gaan, de minste kans op betrapt te worden op spijbelen.
    Ik stak mijn handen in de zakken van mijn gewaad, noemde het wachtwoord en liep naar binnen om me vervolgens op de bank te laten ploffen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emeliana Selina Lovegood
    Emeliana zat op de rand van de brug met in haar handen haar boek. De blonde haren vielen voor haar ogen en Emeliana stak ze terug naar achter met een vloeiende handbeweging.


    kindness is never a burden.

    Sebastian Jason Carter
    Sub liep met grote passen door de gangen. Met zijn handen diep in zijn zakken begroette hij mensen en glimlachte vrolijk. Een paar lesboeken zaten tussen zijn arm en heup geklemd. Toverdranken dacht hij, maar wist het niet zeker.

    [Mensen van Hufflepuff die weten welk vak Sub heeft?]


    kindness is never a burden.

    Jennifer
    Zuchtend laat ik me op het bankje op de binnenplaats vallen en haal mijn lesboek van de magie-geschiedenis uit. Ik probeer me terug te concentreren maar al snel raak ik gefrustreerd en laat het boek naast me liggen terwijl ik naar de wolken staar.

    [@Lollylover: Cleo en Jennifer vriendinnen?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Shenae Yue Witchsinner
    Een glimlach sierde mijn gezicht toen ik zag welk vak er op me te wachten stond toen ik mijn rooster nog eventjes doorlas, "Potions". Goed gehumeurd en voorbereid liep ik met mijn schoudertas over mijn schouder richting het Potions klaslokaal. Onderweg begroette ik wat mensen, onder andere Sebastian Carter van Hufflepuff wie zich ook een weg baande door alle eerste jaars naar het lokaal van Potions. Sebastian en ik spraken niet veel woorden, maar diegene die we spraken gingen over het maal van gisteravond.
    Horace Slughorn, professor Slughorn, kwam met een grote glimlach aangewacheld en opende voor ons het lokaal. Wat was ik toch blij om weer in dit lokaal terug te mogen komen! Ik liep vlug naar mijn gebruikelijke plaats waar ik, en mijn jaargenoot Nathan Crawford die overigens áltijd telaat kwam, ieder jaar zaten. 'Nathan,' mompelde ik en pakte ondertussen mijn tas uit, 'Waar ben je, duiveltje?'


    Beetje lang?


    ' Nyctophilia '

    Sebastian Jason Carter
    "Ah. Shenae." zuchtte Sub duidelijk opgelucht. "Jij weet welke les we hebben." De twee jongeren liepen naar de les Potions. Shenae ging meteen aan een tafeltje zitten terwijl Sebastian even door de klas liep. Hij idee waarom hij het deed. Pure verveling waarschijnlijk. Daarna schoof Sub een stoel achteruit en plofte neer. Hij maakte het zich volkomen comfortabel.


    kindness is never a burden.

    Shenae Yue Witchsinner
    'Dein Freund', begon professor Slughorn in het Duits. Hij en mijn vader waren goede vrienden en Slughorn kwam vaak over de vloer in huize Witchsinner waardoor hij wist dat ik half Duits was. 'Nathan Crawford, die zal niet meer komen dit uur, hè?' Ik lachte en schudde mijn hoofd. Nee, Nathan kwam nooit de eerste uren opdagen op de eerste dagen van het jaar. Vaak ook niet het tweede uur, Nathan was gewoon een vreselijke luilak. 'Ach ja, ik ken die jongen nu onderhand ook wel.' mompelend liep hij weer weg.
    Het lokaal stroomde aardig vol met leerlingen die voornamelijk achteraan plaats namen. Met een zachte plof belandde er een boek op mijn tafeltje. Een simpele spreuk van Slughorn liet de boeken door het lokaal zweven en automatisch uitdelen. Wel, laat de les maar beginnen.


    ' Nyctophilia '

    [moeten we neit een beetje een lesrooster hebben ofzo? want nu gaat iedereen naar een andere les x'D en ze kennen elkaar al toch? ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz' Kilian Lestrange
    De kwade blik die op mijn gezicht gespannen was viel velen al op en sprongen nog net niet opzei toen ik langs liep. Mijn humeur was deze ochtend totaal niet te harden. Ik had me verslapen en de lessen waren net begonnen. Niet dat het me iets kon schelen want ik ging toch echt eerst wat eten, anders hield ik het hellemaal niet vol.
    De grote zaal was op een paar mensen na leeg en ik ging aan de afdelingstafel zitten. Meteen verschenen er een kom en bestek voor mijn neus. Ik besloot te ontbijten me yoghurt en muslie en greetig nam ik een hap van mijn lepel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Verveeld lag ik languit op de bank in de common room, starend naar het knisperende vuur. De Common Room was helemaal leeg, en net had ik een eerstejaars uitgelachen die zich had verslapen, en nog struikelde ook terwijl hij door de Common Room rende. Geweldig vond ik het.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''