• Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Kendall Jenner - Eevee
    Nathan Sykes - Evee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Shenae Yue Witchsinner - Eevee
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Hemsworth - Eevee
    Emeliana Selina Lovegood - Poeh
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Sebastian Jason Carter - Poeh
    Justin Drace - KaulitzGurl

    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 20:47 ]


    how dare you speak of grace

    Alexys

    Ik zuchtte en liep naar de Slytherin tafel, ik plofte naast Draco.
    'Weet iemand waar deze dingen voor zijn' mompel ik droogjes, en hou de puntmuts omhoog.


    El Diablo.

    [ja is goed ;3]

    Anthony 'Antz'
    Lizz was onderwater verdwenen en ik zag hoe ze een eindje verder weer boven kwam en ergens heen staarde. Ik liet me met een plof op mijn rug vallen en dobberde wat, terwijl ik naar de blauwe helderen lucht. 'Lizz,' momepde ik na een lange stilten en de tijd dat ik haar had bekekn. Ik ging weer recht staan en zwom richting haar toen waarna ik onder haar benen doordook en voor haar weer boven kwam, vlak voor haar gezicht. Met een enorme grijns op mijn gezicht bleef ik haar aankijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [is er nog iemandbij potions di Brandon gezelschap wil houden? ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Lizz.'' hoorde ik zacht van Antz afkomen, en ik maakte een vaag 'hm?' geluidje. Ik kreeg geen antwoord, maar liet het voor wat het was.
    Ik schrok me een ongeluk toen ik wat tussen mijn benen voelde zwemmen, en slaakte een klein kreetje toen Antz met een grote grijns naar boven kwam, en me op die manier bleef aanstaren.
    Ik kneep mijn ogen samen. ''Wat.. Is er?'' grinnikte ik, terwijl ik mijn blik niet van hem losscheurde.

    [LOL ik voel me heel dom nu, maar ze kunnen zo gewoon the Dark Mark bij elkaar zien, hahahaha.
    Nou Lizz heeft haar armen steeds onder water gehouden ofzo, we verzinnen wel iets. haahaha]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Domme vraag maar mag je met al bestaande personages praten? Die geen familie zijn?]


    kindness is never a burden.

    [Ja, dat had ze ergens ook gezegt dacht ik ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [haha ja daar dacht ik ook opeens aan x'D maar ik weet ook geen oplossing ofzo ;x]
    'Wat.. Is er?' grinnikte Lizz terwijl haar blik strak op mij gericht bleef. Naadat ze een kleine gil had geslaak toen ik voor haar was verschenen. Ik haalde nonchalant mijn schouders op. 'Ik wilde je even laten weten dat ik je knap vind.' grijnsde ik waarna ik me weer onderwater liet zakken, Lizz bij haar enkel pakte en deze naar me toe trok zodat ze om zou vallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Mijn haar is blond door de zon vandaag, dus let niet op de o zo snuggere dingen die ik vandaag vertel. :$ ]


    kindness is never a burden.

    Elisabeth
    ''Ik wilde je even laten weten dat ik je knap vind.'' grijnsde hij. Voordat ik antwoord kon geven voelde ik zijn handen rond mijn enkels. Enkele seconden erna viel ik om en ging kopje onder. Ik trok me los uit zijn greep, zwom naar hem toe, en zette me met mijn handen af tegen zijn hoofd zodat ik weer boven water kwam en hij dieper het water in werd geduwt. ''Ik weet het, Antz. Ik ben een stuk. Maar jij ziet er ook niet slecht uit.'' grijnsde ik, maar ik betwijfelde of hij me hoorde onder water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    [Domme vraag maar mag je met al bestaande personages praten? Die geen familie zijn?]


    {Praten wel, maar niet vanuit hun schrijven. (;}


    how dare you speak of grace

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    {Praten wel, maar niet vanuit hun schrijven. (;}


    [Oke thanks. Vanaf nu geen domme vragen meer van mij. (x Promise.]


    kindness is never a burden.

    Anthony 'Antz'
    Lizz duwde hard op mij. Hoofd om zich af te zetten, net op het moment dat ik zelf naar boven wilde om lucht te krijgen. Van schik opende ik mijn mond en kwam er een stoot water in mijn hoofd. Vaag hoorde ik Lizz dingen zeggen maar ik kon me niet concentreren op wat ze zei. zo snel ik kon zetten ik me af op de boden en zodra ik bovenkwam proeste ik het uit. Na even gehoest en geproest te hebben stonden de tranen nog net niet in mijn ogen en keek ik weer op naar Lizz. 'Wat zei je?' vroeg ik haar grinnikend, alsof ik net totaal niet bijna stikte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Proestend kwam Antz weer boven, en ik schoot in de lach. Ha, daar kwam mijn sadistische kant weer naar boven.
    ''Wat zei je?'' grinnikte hij een beetje hees, en ik grijnsde.
    ''Ik weet het, Antz. Ik ben een stuk. Maar jij ziet er ook niet slecht uit.'' kopiëerde ik mijn zin van net, en haalde een hand door mijn donkere haren, aangezien ze aan mijn rug plakten door het water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sharone

    Ik keek naar Draco toen Alexys bij ons kwam zitten. 'Hoi zus.' zei hij tegen Alexys. Ik wist gewoon dat hij het expres deed en gaf hem een klein duwtje. Hij grijnsde. 'Weet iemand waar deze dingen voor zijn?' mompelde Alexys. 'Ik weet het ze zijn vreselijk he? Het is om te laten zien de we oudste jaars zijn. Lucky you dat je volgend jaar pas hoeft.' Er kwamen al wat mensen binnen en gingen zitten aan hun afdeling tafels.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:11 ]


    how dare you speak of grace

    Anthony 'Antz'
    Lizz lachte me duidelijk uit maar ik kon haar geen ongelijk geven. Ik had namelijk precies hetzelfde gedaan als ik haar was. 'ik weet het, Antz. Ik ben een stuk. Maar jij ziet er ook niet slecht uit.' Zei ze toen. Ik trok even mijn wenkbrauw op en begreep toen pas dat ze dat waarschijnlijk had gezegt toen ik onderwater zat. Ik grijnsde even en deed een stap naar haar toen. Ik haalde met mijn rechterhand een een plukje vergeten haar uit haar gezicht en stopte deze achter haar oor. 'Mischien wel het knapste meisje wat her rondloopt.' verluisterde ik daarna in haar oor. Grijnzend deed ik weer een stap naar Cher en zwom ik naar de waterkant om vervolgens op het gras te gaan zitten. Mijn benen liet ik nog altijd in het water bungelen en met een grijns keek ik nog altijd naar Lizz.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''