• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Blaine Anderson:

    Hij bijt plagend in mijn lip, waardoor ik grom. Daarna plaats hij zijn lippen in mijn nek en zuigt zachtjes. 'Oooh, Kurt. Ik wil je' zeg ik kreunend. En ik wist zeker dat ik nu een zuigzoen zou krijgen. Ik draai ons om, zodat ik nu onder hem lig en wrijf over zijn binnenkant van zijn beide benen. Ik wil dat hij mij nu nam en gaf weer een tik op zijn billen en grijns naar hem. Kurt pesten was altijd leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik loop naar haar toe en ik zie dat ze inelkaar gekrompen op de grond zit. Haar gezicht is rood en betraand van het overgeven. Ik ga bij haar zitten en sluit mijn armen om haar heen. 'Rustig maar.' fluister ik terwijl ik haar stevig tegen me aan houd.

    Kurt

    Blaine pestte mij een beetje, omdat hij dat blijkbaar leuk vond. Ik haal zijn benen voorzichtig uit elkaar zodat ik voorzichtig mijn onderlichaam tegen de zijne aan kan wrijven. Na dat een tijdje gedaan te hebben voel ik weer een stijve aankomen en speel ik even met die van Blaine. Daarna draai ik hem om en dring ik voorzichtig bij hem naar binnen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Finn gaat naast me zitten en sluit zijn armen om me heen
    Ik laat mijn hoofd tegen hem aan rusten terwijl mijn ademhaling langaam aan rustig word.
    Ik sluit even mijn ogen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij haalt mijn benen voorzichtig uit elkaar en wrijf met zijn onderlichaam tegen de mijne, waardoor mijne weer begint te groeien en de zijne ook. Hij speelt met de mijne en ik kreun zachtjes. Hij dringt voorzichtig bij me naar binnen, wat een opwindend gevoel geeft. Dus zo voelde het als iemand in je zit, helemaal gevuld. Ik kreun nog een keer zachtjes en mompelt goedkeuring, dat hij mocht stoten.

    (Ligt blaine nu op zijn rug of buik? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik laat mijn hoofd tegen de hare aanrusten en denk even na. Als het nu al zo moeilijk is, hoe moeilijk zou het dan zijn als het kindje er eenmaal is. 'Ik vind het vreselijk om je zo te moeten zien lijden.' zeg ik gemeend. Dat was dan ook mijn voornaamste reden waarom ik liever voor abortus wilde kiezen. Ik wilde niet dat Rachel haar dromen zomaar op zou geven, of dat ze pijn had..

    Kurt

    Ik begin eerst aarzelend en voorzichtig te stoten, waardoor ik de gevoelens in mijn onderbuik alleen nog maar heviger worden. Het voelt zo opwindend. Ik laat mijn ene hand op zijn onderrug terwijl ik met de andere naar zijn erectie ga en hem tegelijkertijd begin af te trekken.

    [Haha, op zn buik XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Racqhel
    Ik mompel een kleine ja.
    Ik kijk voorzichtig naar Finn " heb jij nog iets te eten"" ik kijk hem vragend aan terwijl ik een kusje op zijn kin geef.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Oke, is goed! XD Ik moet eten! Kom zo terug! ^^)


    One Who Travels A Higher Path.

    (nu pas)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Ik heb je broodje volgens mij in het lokaal achtergelaten.' zeg ik nadenkend. 'Maar we kunnen wel een nieuw broodje voor je kopen in de kantine.' zeg ik lief tegen haar terwijl ik haar haren uit haar gezicht strijk.

    [Eet smakelijk, en haha ik heb ook nog niet gegeten, op zaterdag eten wij altijd rond 21:00 pas omdat we anders geen tijd hebben vanwege familiebezoek. ;p]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach, " ik pak die van het lokaal wel" en ik grinnik even.
    Ik zuchtte even en gaf hem nog een kusje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( ik ga een film aanzetten dus ff geduld aangezien ik nog niet goed weet hoe het werkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Rachel komt het lokaal weer binnen en bezorgd loop ik naar haar toe. 'gaat het wel weer?' vraag ik terwijl ik mijn hand op haar arm leg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    ( laat maar ik weet niet eens hoe datding aanmoet)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( lols eigenlijk nogmtoiletten maar boeit.
    Rachel.
    Langzaam sta ik op en loop terug. " gaat het wel weer" vraagt jesy aan me. Ik knik " ja het gaat weer, ik heb weer trek dusja"
    Glimlach ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Ik loop achter Rachel aan de toiletten uit, maar blijf haar extra in de gaten houden deze keer. Ook al is het volkomen normaal. We gaan terug naar het lokaal waar Jesy nog steeds is, en ik neem weer plek op een tafel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.