• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..



    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd!

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:49 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Jesy Brown
    vrolijk loop ik achter hem aan. 'pak wat jullie willen,' zegt hij. Ik pak een salade en een leeg bekertje voor wat koffie uit de slechte apparaten hier. 'nog een keer bedankt, Finn. Ik ben je heel wat verschuldigt nu,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Blaine Anderson:

    'Ik hou ook heel veel van jou, Blaine.' fluister Kurt, terwijl hij mijn wang streelt. Ik kijk hem diep aan en glimlach dan lief. Hij drukt zijn lippen zachtjes op de mijne en glimlacht daarna. 'Ojee.' grinnikt Kurt zachtjes. Ik wist wat het was, de zuigzoen. Ik lach en kijk hem ontdeugend aan. 'Zuigzoen, zeker?' met die woorden breng ik mijn lippen naar zijn nek en zuig zachtjes, dat hij er ook één heeft.


    One Who Travels A Higher Path.

    ( jeej door random knopjes in te drukken weet ik hoe ik films kan kijken)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    Rachel geeft me een kusje en ik pak haar hand vast. 'Geen dank, dit is wel het minste wat ik nu kan doen.' zeg ik tegen Rachel en Jesy waarna ik afreken en daarna aan een tafel ga zitten.

    Kurt

    Ik giechel even als hij mij en zuigzoen geeft, en laat mezelf daarna tegen hem aanliggen. Zodat ik met mijn hoofd op zijn blote borst lig en ik sluit mijn ogen om ervan te genieten. Rond mijn lippen vormt er een gelukkige glimlach.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel.
    Voor Finn naar de tafel loopt houd ik hem even tegen.
    " sorry dat ik niet nadacht over hoe jij je moest voelen" ik kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik loop maar wat rond, en hoor iemand zingen.
    Ik loop naar het lokaal war het vandaan komt, en zie Quinn.
    Ik blijf maar wat staan, en leun tegen de muur.


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Hij giechelt en gaat tegen me aanliggen. Hij legt zijn hoofd op mijn borst en ik leg mijn ene arm rond hem en de andere hand pak ik naast ons een deken. Die had ik altijd in mijn auto, was altijd handig. Die deken leg ik over ons heen om zo geen kou te vatten. En mijn arm druk ik Kurt stevig tegen mij aan. Ik was zo gelukkig met Kurt, hij betekende alles voor me en niemand komt tussen ons. Ik keek even naar de ramen en ik grinnik, de ramen waren beslagen. 'Kurt, de ramen zijn beslagen door onze hete seks' zeg ik lachend en druk een kus op zijn bezwete voorhoofd.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    "I'm a ghost of a girl that I want to be most
    I'm the shell of a girl that I used to know well"
    Mijn stem stierf langzaam weg waardoor ik traag mijn ogen opende.
    Ik deed het klepje van de piano weer over de toetsen en leunde er zuchtend op met mijn ellebogen.
    Het was me opgevallen dat ik me redelijk slecht voelde de laatste tijd, eenzaam zelfs al wist ik niet of het aan Beth lag, of aan iets anders.
    Toen ik opkeek, zag ik Sebastian staan, waardoor ik met een ruk recht ging zitten.
    "Hoelang sta jij daar al?" Vroeg ik terwijl ik geschrokken recht stond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sebastian

    'Al een tijdje' zeg ik, en loop wat naar voren.
    'Gaat het wel' vraag ik daarna.


    El Diablo.

    Kurt

    Ik kijk naar de ramen en begin ook te lachen. Ik zet mijn hand in het beslagen raam zodat er een hand afdruk komt te staan. 'Sorry, dat heb ik altijd al eens willen doen. Net zoals die seks scene uit de Titanic.' grinnik ik. Ik kijk hem verliefd aan en ik laat mijn armen om zijn middel glijden zodat ik hem kan vasthouden. Ik kan echt niet meer zonder hem.

    Finn

    'Rachel, ik heb er ook niet over nagedacht hoe dit voor jou moest voelen.' herinner ik haar. Ik bleef maar door zeuren over een abortus, terwijl Rachel dat duidelijk niet zag zitten. Ik wou haar nooit overhalen tot zoiets waar ze haar hele leven spijt van zou krijgen. Dat was nooit mijn bedoeling geweest. 'Laten we dat hele voorgeval gewoon vergeten en ons richten op belangrijke zaken.'


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik " ik zou het wel fijn vinden als we het er nog over zouden hebben, ik wil gewoon weten hoe jij voor alles staat, ik bedoel ik zeg wel dat ik het wil maar ik ben het niet eens zeker". Ik zuchteven en staar naar guiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    "Ja," Zei ik en slikte, maar toen ik hem aankeek besloot ik dat ik niet kon liegen tegen hem.
    "Nee," Ik draaide me om zodat ik met mijn rug naar hem stond en liet zuchtend mijn schouders hangen. "Ik weet het niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ( zit nu glee te kijken maar ik kan rachel niet zwanger voor me zienhahaha)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sebastian

    Ik loop wat naar haar toe, en blijf een paar meter achter staan.
    'Wat is er dan?'


    El Diablo.

    Finn

    Ik knik. 'We zijn nu gelukkig allebei kalm, dus we kunnen het rustig bespreken zo meteen. Of wil je het nu meteen bespreken?' vraag ik terwijl ik een hap neem van mijn broodje en haar vragend aankijk.

    [Hahahah, welke aflevering?]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.