• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Dion moore

    Met een zucht pakte ik mijn telefoon en zette die uit. vervolgens verdween die weer in mijn broek zak en keek ik naar het meisje dat aan de andere kant van het gangpad zat. "Hey" Ik glimlachte naar haar waarna ik weer om keek naar de jongen die naast me zat en zich nu ook voorstelde. Mijn blik gleed naar buiten en al snel zag ik de vogels die hij bedoelde. "Ik snap niet hoe ze kunnen weten wanneer ze moeten vertrekken. Laat staan waar ze heen moeten." Ik wist dat het hun instinct was maar hoe kwamen ze er bij. Je ging toch niet zo maar even weg van de plek waar je vaak was?


    Happy girls are the prettiest !

    Madison Sophie Parker
    'Heb je er zin in?' vroeg ze, ik knikte "Ja heel erg het word vast geweldig" zeg ik enthousiast en kijk haar aan "Jij..?" vraag ik haar.
    Ze pakt een zakje lolly's en pakt er eentje, . 'Ook eentje?' vraagt ze, ik schudde mijn hoofd "Nee dankje" zeg ik "Ik eet dat niet" zeg ik zachtjes. Ik zet snel mijn Iphone op vliegtuigstand no way dat hij uit ging. 'We komen aan om 10 uur.' aan zegt Jake en ik draai me een beetje naar hem, "Ok dan" zeg ik snel en glimlach 'Is een van jullie ooit wel eens in Thailand geweest?' vraagt hij dan. Ik kijk hem aan "Ik wel voor een paar dagen maar ik kwam niet verder dan de hotelkamer" zeg ik "Voor mijn vaders werk en ik mocht niet mee naar buiten omdat het te gevaarlijk was zei hij" zeg ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Winchester
    Ik grinnikte even zachtjes om Luke, die Dionne op haar gemak probeerden testellen. Misschien had ze gewoon meer gezelschap nodig? Nog net voor de het, gordel lampje ging branden, nam ik plaats naast Dionne. 'Al eerder alleen op vakantie geweest?' Ik keek de twee even aan.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alexandra Bontia Lopez

    'Maar je bent er dus al vaker geweest? In welk deel?' 'In Chiang Mai natuurlijk! Het is daar echt geweldig!' antwoordde ik vrolijk. Madison was er ook al geweest voor haar vaders werk, bleek. Ik schoot in de lach. 'Hoe oud was je toen? Zo gevaarlijk is het daar echt niet hoor.' zei ik grinnikend.


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    'Kijk, dát soort dingen moet je niet aan mij vragen, alles wat ik weet is dat ze veel vliegen.' Zeg ik. 'Ben je trouwens al een keer in Thailand geweest?'
    Dan komt er een meisje naast Dion zitten. 'Al eerder alleen op vakantie geweest?' Vraagt ze terwijl ze naar ons kijkt.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, nog nooit... nouja, als je een weekendje naar mijn opa en oma meetelt, dan wel.' Grinnik ik.

    Madison Sophie Parker
    Ik lachtte 'Hoe oud was je toen?' vroeg ze ik dacht even na "Rond de 9/10 ofzo mijn vader wilt echt alleen het allerbeste voor me" zeg ik lachend terwijl ik de herinnering weer probeer te vergeten. Ik klik mijn gordel vast en verstel hem zodat hij goed zit, wat was ik toch gek op vliegen. Ik scroll snel door mijn liedjes heen en stop als ik een liedje van Blondie in een van mijn oortjes hoor Oh ik was gek op dat nummer dacht ik in mezelf.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Winchester

    Ik grinnik zachtjes. 'Alleen als dat in het buitenland was, tel ik het mee' ik grinnik even. 'Ik wel, alleen nog nooit zo ver weg, ben ook nog nooi eerder in Thailand geweest, maar het leek me wel leuk' Ik glimlach en kijk even naar buiten door het raampje.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dion Moore

    Ik grinnikte kort toen ik Luke zijn antwoord hoorde. Ondanks dat hij me wel aardig vond sloeg ik mijn armen om me heen en zakte wat in mijn stoel in hoop dat de rest mij met trust liet. "Ja mijn zus heeft in Thailand gewoond met haar vriend dus ik ben er wel eens geweest." Ook had ik een cursus gevolgd zodat ik de taal beheerste zodat ik ook met de vriend van mijn zus kon praten. Helaas gingen ze een jaar geleden uit elkaar en kwam mij zus weer terug naar huis. Geschrokken keek ik op zij en zag dat het meisje naast de lege stoel ging zitten en schudde mijn hoofd. "Nee nog nooit.", bekende ik eerlijk. Vervolgens pakte ik de gordel en deed die om.


    Happy girls are the prettiest !

    Jake Logan Smith

    'Hoe oud was je toen? Zo gevaarlijk is het daar echt niet hoor.' grinnikte Alexandra die ons gesprek opving. 'Dat mag ik maar hopen, anders stap ik nu weer uit.' grapte ik. Ik pakte het papiertje uit mijn tas wat het reisplan ook alweer was. U zult voordat u naar Elephant Nature Park Chiang Mai gaat verblijven in een hotel in Chiang Mai; Karinthip Village, waardoor u de mogelijkheid krijgt om Chiang Mai op uzelf te ontdekken. Dit is voor 4 nachten en 3,5 dag... Ik stopte alweer met lezen. We zouden wel zien.

    {Ik ben echt in Thailand geweest, Karinthip is echt een cool hotel (:}


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Luke Jones
    'Oke, dan ben ik nog nooit alleen op vakantie geweest, mijn opa en oma wonen tegenover ons.' Zeg ik terwijl ik me even uitgebreid uitrek.
    'Thailand lijkt me juist verschrikkelijk, allemaal muggen en alles.' Zeg ik stoer. 'Ik heb het nooit zo gehad op dieren, maar ik moest van mijn ouders.' Verduidelijk ik nog even tegen Amy.

    Amy Winchester

    Ik grinnik. 'Nee, da's inderdaad niet het buitenland'. Ik bekijk Luke even, en opzich mag ik hem wel, ik grinnik en haal allerlei antie beestjes dingen uit mijn tas. 'Heb je dit voor' ik gooi zachtjes een anti muggen spray naar hem en grinnik. Ik kijk hem even aan, ik ken zijn type uit duizenden, en trek een wenkbrauw op. 'Waarom stuurden je ouders je dan?'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Dat mag ik maar hopen, anders stap ik nu weer uit.' Ik haalde mijn schouders op. Ik had echt zo'n zin om er weer eens heen te gaan. Zou Sunee nog bij Karinthip werken? Ik hoopte het. En zou Kanya nog in Elephant Nature Park werken? Dat hoopte ik ook. 'Ik ken er heel veel mensen.' zei ik toen ik zag dat Jake over Karinthip aan het lezen was. Hij stopte het papier weer weg. 'Het is echt heel leuk daar.' Ik merkte dat ik een beetje in herhaling viel en besloot maar even mijn mond te houden.


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Ik Lach even om Alex en Jake, Hij was eigelijk best knap dacht ik in mezelf. Ik staarde vanuit mijn ooghoeken naar hem, maar toen hij zich even omdraaiden in onze richting richten ik mijn blik snel op mijn Iphone en bedacht me opeens iets. "Heey zullen we een foto maken" vroeg ik aan Alex en Jake. "Het is gewoon om even te laten weten dat ik in het vliegtuig zit" zeg ik snel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dion Moore

    Toen die twee aan de klets was pakte ik mijn kans en maakte me nog kleiner en pakte vervolgens mijn mp 3 speler. Ik deed een oordopje in en zette hem aan. Darren Criss met Silly Love Songs was al snel te horen. Ik zette hem wat zachter zodat verder niemand er last van zou kunnen hebben en keek weer naar buiten. Ik moest toe geven dat het uitzicht mooi was. Ik keek toe hoe Amy een muggen spray naar Luke gooide en glimlachte. "Ben je bang voor een paar muggen?", vroeg ik voor de grap.


    Happy girls are the prettiest !

    Jake Logan Smith

    'Het is echt heel leuk daar.' Ik glimlachte een beetje. Druk persoontje, maar ze leek me heel aardig. Ik zoog op de lolly, salmiak. Lekker. Toen begon het vliegtuig opeens langzaam te rijden. Aha, eindelijk. Ik keek naar buiten, zo te zien stonden we dicht bij de opstijg baan. Het zou niet lang meer duren voordat we in de lucht waren.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.