• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Amy Winchester

    Ik schudde de hand van het meisje. 'Amy Winchester'. Ik nam plaats in een stoel, naast een meisje met bruin haar en ving nog net haar laatste woroden op. 'Ik wel. Ik ben Amy' Ik glimlachte vriendelijk en keek toen naar de twee mensen achter ons. 'Jullie ook?'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dion Moore

    Ik knikte toen ik antwoord kreeg en glimlachte voorzichtig. "Zo kan het ook, mijn moeder had liever dat ik thuis bleef." Ik had best gezeur gehad dat ik mee wou maar toen ik mijn vader eenmaal om had duurde het ook niet lang voordat mijn moeder er mee in stemde. Ik keek even om naar het meisje dat naast de jongen zat en glimlachte. Vervolgens keek ik voor me uit en beet weer wat op mijn lip.


    Happy girls are the prettiest !

    Alexandra Bonita Lopez

    Ik greep gelijk naar het olifantje aan mijn nek. 'Ja, mijn lievelingsdier.' zei ik kortaf. Het meisje in het gangpad had zich voorgesteld als Amy, leuke naam. 'Jullie ook?' vroeg ze aan de mensen achter mij.


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Ik zuchtte en mijn hart klopte nog steeds na in mijn keel van die man die tegen me schreeuwde ik was helemaal niet gewend dat iemand tegen me schreeuwde. Ik kijk naar de jongen naast me die nog steeds met het spaanse achtige meisje aan het praten was. Ik besloot om mezelf voor de stellen en tikte hem op zijn schouder "Hey, ik ben Madison" zeg ik glimlachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Hey, ik ben Madison.' Ik kwam gebukt een beetje overeind en gaf haar een hand. 'Hoi Madison, ik ben Alexandra en dit zijn... Jake en Amy...' Ik wist niet of het handig was om ze voor te stellen, ik kende ze nog helemaal niet. 'Noem me maar Alex.' zei ik tenslotte en ging op de stoel naast de stoel zitten waar ik net zat. 'Kom je naast me zitten?' vroeg ik vriendelijk terwijl ik mijn tas een stoel opschoof.


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    'Had ik jouw moeder maar dan...' Glimlach ik. 'Maar, het word vast wel leuk.' Zeg ik dan terwijl ik naar buiten probeer te kijken. Veel zie ik niet, want ik zit niet aan de raamkant.
    Ik pak mijn rugtas en zet hem op mijn schoot. Even grabbel ik erin, maar dan heb ik een boekje te pakken. Ik doe hem open en begin er meteen in te krabbelen.

    Jake Logan Smith

    Alexandra had mij al voorgesteld en ik glimlachte even naar Madison. Er kwam een stewardess langs. 'Are all your phone's off?' vroeg ze. Ah natuurlijk, ik haalde mijn iPhone uit mijn zak. Hmm, 17:03. Dat betekend dat het in Thailand nu... elf uur s' avonds is. Dus we zouden met elf uur vliegen om 10 uur s' ochtends Thaise tijd aankomen. Ik schoot op uit mijn gedachten en zette mijn telefoon uit. De stewardess liep weer verder.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Dion Morre
    "Geloof me die wil je niet hebben. En ik denk ook wel dat het leuk word. En anders moet je het zelf leuk maken." Ik keek om me heen en telde de stappen die ik moest maken voordat ik bij de deur zou kunnen zijn. Je wist immers maar nooit of het vliegtuig neer ging storten. Ik rilde kort en liet mijn blik vervolgens weer naar de jongen gaan. "Trouwens mijn naam is Dion." Vervolgens keek ik weer voor me uit terwijl ik wachtte op het lampje dat zou zeggen dat je je gordel om moest doen.


    Happy girls are the prettiest !

    Madison Sophie Parker
    Het meisje dat antwoorden heette blijkbaar Alex en ze stelde het mesije achter haar voor als Amy en de jongen waar ik naast zat als Jake. Ik glimlachte naar ze en draaide mijn lichaam iets meer naar ze toe. 'Kom je naast me zitten?' vroeg ze vriendlijk. Ik lachte en keek even naar Jake die naast me zat hij zou het vast niet erg vinden. "Tuurlijk" zeg ik lachend en pak snel weer mijn spullen bij elkaar tweede keer van plaats veranderen. Ik ga naast haar zitten en glimlach nog een keer naar haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Amy Winchester

    Ik haalde, net als veel mensen, mijn BlackBerry uit mijn tas en zette deze uit. Ik trok mijn benen op, en keek uit het raam naar buiten. Ik keek naar het meisje, die naast mij zat aan de andere kant van het gang pad en zich voorstelde als Dion. 'Ik ben Amy' ik keek haar even aan en glimlachte.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alexandra Bonita Lopez

    Ze kwam naast me zitten en glimlachte weer naar mij. 'Heb je er zin in?' vroeg ik vrolijk. Ik voelde me opeens heel goed, dat ik al mensen ken die meegaan. Ik pakte uit mijn tas een zak lolly's en scheurde hem open. Ik nam er zelf een en hield hem daarna onder haar neus. 'Ook eentje?'


    how dare you speak of grace

    Luke Jones
    'Haha, die van mij is denk ik niet heel anders.' Zeg ik terwijl ik glimlach.
    'Had ik mijn naam al verteld? Zo niet, ik heet Luke.' Grijns ik. Ik ben de laatste tijd nogal vergeetachtig. Dion zag er niet heel ontspannen uit, dus ik wees naar buiten. 'Kijk daar, die vogels... die vliegen duizenden kilometers.'

    Jake Logan Smith

    'We komen aan om 10 uur.' meldde ik aan Alexandra en Madison zonder dat ze ernaar gevraagd hadden. Ping! Klonk het door het hele vliegtuig. Het 'Fasten Seatbells' lampje stond nu aan. Ik deed maar gelijk mijn gordel om. Toen zette ik opeens mijn vraag-blik op. 'Is een van jullie ooit wel eens in Thailand geweest?' vroeg ik aan Madison en Alexandra.


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Is een van jullie ooit wel eens in Thailand geweest?' vroeg Jake. 'Ja, lolly?' zei ik vrolijk en ik hield hem de zak voor.

    {sorry, kort stukje}


    how dare you speak of grace

    Jake Logan Smith

    'Ja, lolly?' vroeg Alexandra. 'Dankje.' zei ik en ik pakte er een uit de zak. 'Maar je bent er dus wel vaker geweest? In welk deel?'


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.