• Deze RPG gaat over een groep vrienden die voor een project worden uitgezonden naar Thailand. Het project is bedoeld om naar Elephant Nature Park te gaan in Chiang Mai, waar ze in uitzondering een mahout cursus krijgen en te weten te komen over het leven van de olifaten. Maar daarnaast besluiten ze een omweg te maken en heel Thailand te doorkruisen. Van Chiang Mai naar Bangkok, van Bangkok naar het luxe Puckett en van Puckett naar Koh Pipi en Koh Samui. Op hun reis beleven ze veel avonturen en leren ze veel over het prachtige en soms harde leven in Thailand.

    Meisjes:

    1. Alexandra (Alex) Bonita Lopez - Nachos
    2. Madison Sophie Parker - MoccaSins
    3. Dion Moore - OneMiracle
    4. Amy Winchester - DracoXApple

    Jongens:

    1. Luke Jones - prejudices
    2. Wordt nog gemaakt - Y0L0
    3. Jake Logan Smith - Slush
    4. James Orlando Scagotti - TheRumIsGone

    Regels;

    ; Schelden en +16 is toegestaan
    ; OOC met ( ), { }, [ ], - - enz.
    ; ALTIJD de volledige naam van je character boven je stukje zetten.
    ; Schrijf vanuit de ogen van je character.

    We beginnen op het Schiphol in Nederland. Vlak voordat we vertrekken.
    Let's startt (:

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 19:12 ]


    how dare you speak of grace

    Dion Moore

    Ik was blij dat ze niet boos was, Want wat ik dan gedaan zou hebben wist ik niet. Ik keek toe hoe ze haar oorbel weer in deed en glimlachte wat. Haar opmerking over jongens liet haar toch na denken. Aangezien het er op leek dat Amy het er niet over wou hebben besloot ze er niet naar te vragen. "Ik weet eigenlijk niet of jongens net zo lief zijn als ze wakker zijn." Hier mee gaf ze toch wel een soort bekentenis dat ze qua liefde totaal niks wist. Ze wist dat ze er mocht wezen, alleen haar uitstraling was totaal niet perfect. Wie wou er nou een stil en verlegen meisje. Zuchtend leunde ik met mijn hoofd tegen de stoel en keek omhoog.


    Happy girls are the prettiest !

    Amy Winchester

    Ik zuchtte enkel zachtjes. 'Weet je...eerlijk gezegt...zijn ze dat niet'. Ik keek Dion even aan en beet enkel op mijn onderlip. 'Ik...ik vertrouw je, en daarom ga ik iets heel persoonlijks vertellen, waarschijnlijk komt Luke het ook nog wel te weten, maar die slaapt nu.' Ik keek even naar de grond, Dionne voelde vertrouwd, en ik voelde een soort van click met haar van daar dat ik het misschien wou vertellen. 'Twee...twee jaar terug had ik een vriendje, hij liet me voelen en denken alsof ik alles was. Hij kocht dingen voor me, die eigenlijk veelste duur waren, maar op een gegeven moment zei hij dat ik mijn schuld terug moest betalen...' Ik zuchtte zachtjes. 'H-hij...ik...ik moest...dingen voor hem doen...en...uiteindelijk is hij opgepakt, maar nogsteeds heb ik er last van, ik vertrouw geen enkele jongen meer..mijn moeder vond het het beste dat ik naar Thailand ging, dat is mijn reden'


    The expert in anything, was once a beginner.

    Dion Moore

    Ik keek Amy aan toen ze begon. Ik glimlachte voorzichtig toen ze zei dat ze me vertrouwde. Ik deed mijn oordopje uit mijn oor en draaide me naar haar toe. Toen ik merkte dat Amy het er moeilijk mee had pakte ik voorzichtig haar hand en kneep er lichtjes in. Ik slikte toen ze verder sprak en had totaal geen idee hoe ik moest reageren. Het was kut dat haar dit was over komen dat zeker weten. Maar ik kon moeilijk zeggen dat ik haar begreep, dat ik mee leefde met haar. Want dat kon ik niet. Gewoon omdat ik niet wist hoe het was en wat ze had mee gemaakt. En eerlijk gezegd wou ik het ook niet weten hoe het was. "Dat is kut.", sprak ik vooral zorgzaam. Een glimlach verscheen rond mijn lippen terwijl ik Amy aan keek. "Ik ga zorgen dat je die klootzak vergeet en dat je de tijd van je leven krijgt hier.", fluisterde ik zodat alleen zij het kon horen. Hoe ik dit ging doen wist ik nog niet maar ik was vast besloten om het te doen dat was een ding wat ik zeker wist.


    Happy girls are the prettiest !

    Amy Winchester

    Ik grinnikte zachtjes. 'Kut was het inderdaad, bedankt Dion' Ik glimlachte, en was blij dat iemand me leek te begrijpen. Een kleine geeuw ontsnapte uit mijn mond, en ik keek het vliegtuig rond, om te zien dat iedereen sliep. 'Als je het niet erg vind, ga ik ook slapen. Ik ben nogal moe' Ik trok het vliegtuig dekentje over me heen, en trok mijn benen op, waarna ik met mijn hoofd tegen de leuning, en met mijn oortjes in mijn oren in slaap viel.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Lig je lekker?' Ik liep mijn boek onder mijn neus op mijn gezicht steunen terwijl ik grijnzend naar Madison keek. 'Ik heb ook een dekentje.' zei ik triomfantelijk terwijl ik een wenkbrauw optrok. Ik pakte mijn blauwe deken met stipjes en trok hem ook over me heen.


    how dare you speak of grace

    Madison Sophie Parker
    Ik opende langzaam mijn ogen en ik zie haar gestippelde deken ik glimlachte "Mijne is leuker want hij heeft snorren" zeg ik zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Dion Moore

    "Geen dank." Ik glimlachte toen ik zag hoe een geeuw uit haar mond ontsnapte en knikte als antwoord en keek toe hoe ze in slaap viel. Ik deed nu mijn beide oortjes weer in en keek via het raam naar buiten. Ik luisterde naar de prachtige stem van Beyoncé die het nummer Halo zong en dacht er over naar wat Amy haar verteld had. Zo iets kon je toch niet menen. Hoe durfde een jongen zo harteloos te zijn. Een meid gebruiken voor geld. Maar tja wat kon ze er aan doen. Niks helemaal niks. Met een zucht keek ze naar de slapende Amy en glimlachte kort. Mijn blik gleed nu naar Luke en mijn glimlach werd enkel groter. Uiteindelijk besloot ik mijn mp 3 speler uit te doen en hun voorbeeld te volgen en ook te gaan slapen.


    Happy girls are the prettiest !

    Amy Winchester

    Mijn slaap was niet een van de beste, dat deed ik enkel nooit in een vliegtuig. De hobbelingen, en het idee dat er op elk moment iets kon gebeuren, maakte me altijd alleen maar nerveuzer. Maar dit keer was dat het niet wat mij tegen hield. Mijn dromen waren terug geschoten naar 2 jaar terug. Nog elke nacht in mijn slaap, zie ik zijn grijnzende gezicht, boven de mijne, toekijkend vanuit mijn dromen hoe hij mijn ontmaagdeging weg neemt, zonder dat ik een flikker kon doen. Onrustig draaide ik me op mijn zij, hopend dat deze nachtmerrie snel over was.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Madison Sophie Parker
    "Ik ga slapen" zeg ik weer zachtjes en draai me om naar het gangpad en trek mijn deken op tot mijn kin ik begraaf mijn gezicht tegen mijn schouder aan en sluit mijn ogen weer. Met nog een diepe zucht val ik langzaam in slaap.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alexandra Bonita Lopez

    'Ik ga slapen.' zei Madison zachtjes en vrijwel gelijk viel ze in slaap. Ik gaapte. Ik besloot om ook maar eens een dutje te gaan doen. 'Maak me wakker voor het eten.' mompelde ik in mezelf, niet bedoeld dat iemand het zou horen. Ik draaide me om naar het raam, deed mijn ogen dicht en viel in slaap.


    how dare you speak of grace

    *En toen sliep iedereen c:*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Haha volgens mij ook xD]


    Happy girls are the prettiest !

    *Hier boven, en daar boven. Mwuhaha, ja idd, iedereen slaapt x3*


    The expert in anything, was once a beginner.

    *Hhaha :3*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    *Best Lol, opsig. ;3*


    The expert in anything, was once a beginner.