• As Strong as a Lion
    As Patience as a Badger
    As Inteligent as an Eagle
    As Shrewd as a Snake




    Eevee Productions
    Soundtrack


    Storyline
    Het verhaal gaat over Draco, wiens oog naar ieders afkeur gevallen is op een leerlinge uit Gryffindor. Hij houdt het stil, maar wanneer het mensen beginnen op te vallen gaat hij er mee spelen. Hij speelt hem het gevoelens met het fragiele meisje bij wie zijn hart ligt. Geheimen & Gevoelens. De grootste woorden waarom het verhaal geschreven is.
    Zij wéét zijn plannetjes, waardoor het hem nog knap lastig gaat worden.


    Standard storyline, I know.
    Maar nu heb ik nog wat leerlingen nodig.
    Ik zoek bij elke afdeling drie/vier mensen die een rol gaan spelen in mijn verhaal. Ze helpen haar, ze zijn haar extra paar ogen. Maar ook de steun die zij nodig heeft, na alle streken die haar betaald gezet gaan worden.

    Graag in te vullen:
    Volledige naam:
    Achternaam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Leeftijd + Geboortedatum:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Afdeling + Jaar:
    Beste & Slechtste vak:
    Patronus:
    Extra:
    (Vb; Toverstok, huisdier, familie, hobby's)


    Ik schrijf éérst vooruit!


    Edit!
    Hoofdspersoon zit in het 6e jr. Gryffindor.



    Gryffindor.
    1. Louis Fernando Emmett Montgomery - Santos
    2. Isaure Serena Cassandra Divine - Galway
    3. Finnigan Nicholas Fletcher - Galway

    Ravenclaw.
    1. Sam Heather Elizabeth Renner - Santos
    2. Mike Roy Johnson - Fierte
    3.

    Slytherin.
    1. Megan Heather Liley - Embraced
    2. Summer Melody Night - SerpentsKiss
    3. Jade Rose Copperfield - Netsky

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 17:09 ]


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: Sam Heather Elizabeth Renner.
    Achternaam: Renner.
    Roepnaam/Bijnaam: Sam wordt vaak aangesproken met een soort troetelnaampje, namelijk Sammie.
    Leeftijd + Geboortedatum: Sam is nu zestien jaar oud en is jarig op 16 November.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Emma Stone.
    Afdeling + Jaar: Sammie is ingedeeld bij Ravenclaw, dit komt omdat ze erg intelligent is en erg hard werkt. Ze doet erg goed haar best op school en komt vaak thuis met de beste punten. Sammie is erg sympathiek en staat open voor nieuwe mensen, maar kan soms wel erg bijdehand en koppig zijn. Ze neemt niks aan van andere mensen en doet het liefste alleen haar eigen zin.
    Beste & Slechtste vak: Sammie is werkelijk een kei in zowel transformatie als kruidenkunde. Ze vindt kruidenkunde leuker, maar is net iets beter in transformatie - wat ze ook heel leuk vindt. Ze is niet goed in de vlieglessen en zit daarom ook niet in het Quidditch team van Ravenclaw, omdat ze echt niet kan vliegen noch Quidditch spelen. Daarnaast vindt ze Toverdranken ook best lastig.
    Patronus: De patronus van Sammie is een dolfijn.
    Extra: De toverstok van Sammie is gesneden uit eikenhout en is 24,4 centimeter lang. Als kern is er een veer van een hippogrief gebruikt. Sammie is een halfbloedje. Haar moeder is een dreuzel, terwijl haar vader een tovenaar is. Ze heeft een oudere broer, Thomas, van negentien en verder geen broers of zussen.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 21:38 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er nog één ingevuld, die staat op het einde van pagina 1.

    Ik ga invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Graag in te vullen:
    Volledige naam: Meghan-Rose
    Achternaam: Copperfield
    Roepnaam/Bijnaam: De ene noemen haar Meghan, de andere Rose.
    Leeftijd + Geboortedatum: Meghan-Rose is net 16 jaar oud geworden op 11 mei.
    Karakter: Meghan-Rose is een heel actief meisje en moet soms zichzelf kunnen beheersen want vaak is ze in een actieve bui wanneer het niet moet. Ze is een echte spring-in-het-veld en floept alles eruit waardoor ze soms zonder de bedoeling mensen kwetst. Wanneer ze dit wel beseft gaat ze natuurlijk onmiddellijk haar excuses aanbieden, maar Meghan kan ook best serieus zijn als het moet. Als je met iets serieus erg zit en je wilt met haar praten zal ze altijd voor je klaarstaan. Meghan is ook best een beetje jongensachtig. Ze gamed heel graag en is ook heel erg competitief ingesteld. Ze kan absoluut niet tegen haar verlies. Meghan is niet bang om haar een beetje vuil te maken. Meghan is zeer koppig en wilt vaak echt haar gelijk krijgen. Wanneer je met haar discussieert, kan je wel uren bezig zijn want ze zal echt niet toegeven. Meghan is een heel slim meisje. Voor elk probleem zal ze wel een oplossing vinden, maar ze is ook slim op een andere manier. Ze weet wie ze kan vertrouwen en wie niet, met andere woorden ze is absoluut naïef. Meghan is een echte harde tante. IAls het moet kan ze in een twee drie al haar gevoelens aan de kant zetten. Vanaf dat je haar vertrouwen hebt geschonden kan ze een echte bitch zijn en moet je niet verwachten dat ze zich excuseert.
    Uiterlijk:



    Minka Kelly
    Meghan-Rose is een heel mooi meisje. Ze heeft mooie donkerbruine krullen die altijd speels rond haar schouders hangen. Haar ogen hebben een caramelbruine kleur en blinken altijd prachtig. Ze ‘versiert’ ze ook altijd met een beetje eyeline om ze extra in de verf te zetten. Meghan heeft een mooie gave huid waar altijd een tintje op zit, ook in de winter is ze bruin, maar in de zomer wordt ze soms echt héél bruin. Meghan’s uithangbord is haar glimlach. Ze heeft echt een prachtige glimlach. Haar tanden staan kaarsrecht – ze heeft twee jaar een beugel gehad – en zijn perfect mooi – gebleacht, wellicht- en dan heeft ze nog mooie, volle lippen met een zachte zalmroze kleur. Meghan heeft vroeger een soort van groeistorenis gehad en daarom is ze maar amper 1m60 groot.
    Afdeling + Jaar: Meghan-Rose is ingedeeld in Slytherin en zit nu in haar zesde jaar. Volgens velen is ze daar ingedeeld omdat ze een bikkelhard karakter heeft en soms wel een beetje een bitch kan zijn. Volgens Meghan is het gewoon omdat haar moeder en vader ook uit Slytherin kwamen.
    Beste & Slechtste vak: Meghan-Rose is geweldig in gedaanteverwisseling, maar is toch ook zeker niet slecht in vlieglessen, maar als er één iets is wat Meghan echt niet graag doet en zeker niet goed kan is het Geschiedenis van de toverkunst. Meghan hààt dat vak.
    Patronus: Een Kat.


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledige naam: Isaure Serena Cassandra Divine
    Achternaam: Divine
    Roepnaam/Bijnaam: Isaure wordt vaak of Ies of Aure genoemt.
    Leeftijd + Geboortedatum: Isaure is 16 jaar en geboren op 20 september
    Karakter: Isaure is ontzettend intelligent. Ze is hoogbegaafd en ontzettend slim. Dit laat ze echter niet graag merken omdat Isaure niet wil dat ze beschouwd wordt als een stuudje, want dat is ze absoluut niet. Ze kan er niks aan doen dat ze zo slim is, ze weet het gewoon allemaal. Daarbij is Isaure ook nog eens creatief, en dit gemengd met haar intellect pakt altijd goed uit. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen. Ze is vindingrijk en ze kan dingen op een andere manier aan pakken.
    Isaure is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. De passie die ze investeert in haar projecten is aanstekelijk en zelf kijkt ze bij het opstaan al uit naar wat de dag je zal brengen. Isaure is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze kan elke dag nog leren.
    Isaure is ook iemand die maar blijft praten, het moet altijd gezellig om haar heen zijn en ze kan dan ook echt niet tegen soberheid. Ondanks dat ze niet graag met haar intelligentie te koop loopt, kan ze nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen, waarbij ook de nodige sarcastische opmerkingen worden gebruikt.
    Isaure kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor. Ze denkt altijd overal het goede van en dat is ook een van haar zwaktes. Haar enthousiasme steekt ook nogal eens de kop op maar dat kan ook voor problemen zorgen omdat het uiteindelijk nog vreselijk irritant kan zijn. Het probleem bij Isaure is, dat ze veel te veel nadenkt over dingen. Zo raakt ze in de stress en wil het vaak ook niet lukken. Ook is ze emotioneel aangelegd en krijgen haar emoties ook vaak de overhand, want ook niet altijd goed kan uitpakken.
    Ze gaat moeilijke projecten of conversaties niet uit weg en gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem wel een beetje op. Isaure is daarom ook niet op haar mondje gevallen en ze durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijnig uit de hoek kan komen. Isaure's scherpe tong beledigd vaak mensen met vlak sarcasme.
    Uiterlijk:



    Shelley Henning
    Isaure heeft prachtige donkerbruine ogen waar altijd wel een twinkeling in te vinden is. Ze heeft donkerbruin, golvend, lang haar. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf.
    Isaure is een beetje apart als het om kledingstijl gaat en omdat ze op school altijd die 'stomme gewaden' aan moet vind ze het leuk om iets op haar hoofd te dragen. Vaak zijn dat beanies, zwarte bolhoeden, een enorme bloem in haar haren of een bandje om haar hoofd. Ze heeft ook wel eens een bandana om haar hoofd, haar favoriete is de ene met de Amerikaanse vlag erop.
    Afdeling + Jaar: Isaure zit in het zesde jaar van Gryffindor. Isaure heeft zelf altijd gedacht dat ze in Ravenclaw terecht zou komen omdat haar brein haar nooit in de steek laat. Dit blijkt toch maar weer anders te zijn nu ze in Gryffindor zit.
    Beste & Slechtste vak: Isaure heeft een vreselijke hekel aan Kruidenkunde. Ze vind het het smerigste vak wat er bestaat en dat is Verzorging van Fabeldieren er nog bijgerekend. Eigenlijk zijn er geen vakken waar Isaure slecht in is, ja, zelfs Kruidenkunde niet vanwege haar intellect. De vakken die Isaure echt leuk vind zijn Voorspellend Rekenen en Bezweringen.
    Patronus: Isaure's patronus is een Olifant. Dit kan nogal vaak voor grappen zorgen maar Isaure is er blij mee want de olifant zijn uiterst intelligente dieren, net als Isaure. Ook zijn olifanten heel sociaal, wat Isaure ook is. Hierom is de olifant haar patronus.
    Extra: Isaure's toverstok is uit een speciale, redelijk onbekende houtsoort gesneden, namelijk Coromandel. Dat is een redelijk sterk en zware houtsoort, maar wel soepel en buigbaar. Haar kern is het hartenbloed van een draak.
    Je zou het niet zeggen maar in Isaure schuilt ook een wat stoerdere kant. Ze zit namelijk in het Zwerkbalteam van Gryffindor en wel als Wachter. Er zijn niet veel vrouwen die als Wachter worden gekozen omdat je daar meestal sterk en redelijk gespiert voor moet zijn. Isaure kan echter perfect berekenen naar welke ring de tegenstander gaat gooien en ze kan schijnbewegingen zó onderscheppen. Vandaar dat er zelden gescoort wordt bij Isaure's ringen.
    Isaure heeft een kat genaamd Chablis, een Russische grijze kat. Chablis is de liefste kat die er maar bestaat met fel oranje ogen en een glimmende vacht.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 15:43 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zal ik ook nog een jongen voor je maken? Bedankt voor de rol trouwens!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Sam Heather Elizabeth Renner / Santos, Isaure Serena Cassandra Divine / Galway, Meghan-Rose Copperfield / Netsky
    GET THE PART ;D


    ' Nyctophilia '

    Bedankt voor de rol

    trouwens zal ik nog een jongen voor je maken?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Galway schreef:
    Zal ik ook nog een jongen voor je maken? Bedankt voor de rol trouwens!


    Graag! Ik zoek nog één jongen voor Gryffindor, één of twee voor Hufflepuff & twee voor Ravenclaw.. You're welcome! (:


    ' Nyctophilia '

    SerpentsKiss schreef:
    Bedankt voor de rol

    trouwens zal ik nog een jongen voor je maken?


    De vorige reactie geld ook voor jou, hihi.


    ' Nyctophilia '

    Ik ga een jongen uit Gryffindor voor je maken!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Zou ik ook nog een rol maken of heb je liever mijn rollen niet meer? Haha. (krul)

    Fierte schreef:
    Zou ik ook nog een rol maken of heb je liever mijn rollen niet meer? Haha. (krul)


    Jaaaa, jouw rollen zijn super, echt waar! Alleen zie ik in die andere karakters precies wat ik kan gebruiken zeg maar, ;x, als je nog een jongen zou willen maken? :4


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    Jaaaa, jouw rollen zijn super, echt waar! Alleen zie ik in die andere karakters precies wat ik kan gebruiken zeg maar, ;x, als je nog een jongen zou willen maken? :4

    Oké, haha. Is goed hoor, geeft niets (:
    Ik ga zo eventjes kijken of ik een jongen kan bedenken voor je (:

    Volledige naam: Finnigan Nicholas Fletcher
    Achternaam: Fletcher
    Roepnaam/Bijnaam: Finnigan heeft een bloedhekel aan zijn voornaam, vandaar dat iedereen hem altijd Finn noemt, en zo stelt hij zich ook altijd voor aan onbekenden.
    Leeftijd + Geboortedatum: Finn is 16 jaar en geboren op 7 december.
    Karakter: Het eerste wat je opvalt als je Finn net ontmoet, is dat hij een jongen is met een geweldig gevoel voor humor. Vandaar ook dat Finn een leuk persoon is om bij te zijn en dat je altijd kunt lachen met hem om je heen. Hij geeft je een fijn en vertrouwd gevoel en je geniet altijd op en top van zijn aanwezigheid. Er zijn natuurlijk een paar momenten dat het irritant kan worden, maar Finn heeft dit zelf altijd op tijd door en houd zich dan in of vertrekt waarna hij terugkomt als hij weer wat rustiger is.
    Een ander fijn karaktereigenschap van Finn is, is dat het hem niks uit maakt hoe je eruit ziet of hoe je bent. Hij vind het altijd leuk om met iemand een praatje te maken. Voor Finn is niks te gek, wat mooi uitkomt want je kunt nou niet zeggen dat Finn af en toe ook geen gekke trekken heeft. Het maakt Finn dan ook helemaal niks uit hoe andere mensen hem zien. Een moeilijke situatie gaat Finn niet uit de weg en als er geweld dreigt neemt hij het altijd op voor het slachtoffer.
    Finn is een jongen met ontzettend veel doorzettingsvermogen en als hij een plan heeft, dan is ie er ook niet meer vanaf te brengen. Hij heeft de volhouding en de wilskracht om bepaalde doelen voor zichzelf te stellen en ze dan ook per se te realiseren, ondanks alle tegenslagen die hij tegenkomt. Dit maakt Finn ook weer eigenwijs. Hij is ontzettend koppig, tot ergernis van sommigen van zijn vrienden die hem af en toe niet kunnen uitstaan als hij weer eens hardhoofdig bezig is.
    Verder is Finn een ontzettend integer persoon. Hij is eerlijk en betrouwbaar en hij doet niemand een vlieg kwaad, hij zal altijd oprecht zijn als je een antwoord van hem verwacht en hij is zeker te vertrouwen met geheimen die je makkelijk aan hem kwijt kan. Hiermee is Finn dan ook een lief persoon om te praten. Hij zal je altijd een luisterend oor bieden wanneer je die nodig hebt en als je goede raad nodig hebt kan je altijd op Finn rekenen.
    Uiterlijk:


    Gregg Sulkin
    Als je Finn ziet, kun je gelijk zien dat het geen lelijke jongen is, alleen maakt het Finn helemaal niks uit hoe hij eruit ziet. Zoals al eerder gezegt, Finn maakt het helemaal niks uit hoe anderen mensen hem zien. Hij is ongeveer 1.80M, redelijk lang dus, maar niet dat hij er nou overal bovenuit steekt. Finn heeft lichtbruine haren die werkelijk alle kanten op staan behalve de goede, vaak gebruikt Finn wel een beetje gel om het wat in model te krijgen maar verder laat hij het gewoon zoals het is.
    Afdeling + Jaar: Finn zit in het zesde jaar van Gryffindor, hoewel dat ook nog wel verbazend was omdat zijn hele familie hem had ingeschat bij Hufflepuff vanwege zijn lak aan interesse in de wereld en in hoe iemand is. Hij kan met iedereen omgaan maar door de moed die zich toont in Finn's karakter heeft de Sorteerhoed hem bij Gryffindor geplaatst.
    Beste & Slechtste vak: Finn's lievelingsvak is ook gelijk zijn beste vak en dat is Bezweringen, hij is er ontzettend goed in en hij vind het geweldig om nieuwe spreuken en bezweringen te leren. Finn's slechtste vak is Toverdranken. Dit niet omdat hij het nou echt zo moeilijk vind, maar meer omdat Snape een enorme hekel heeft aan Finn en het hem dan ook zo belachelijk moeilijk maakt.
    Patronus: De patronus van Finn is een hond en dat is ook niet zo'n wonder. Honden zijn trouw, toegewijd en intelligent, alle drie de eigenschappen die Finn ook beschikt daarom is Finn's patronus een hond.
    Extra: Mahonie is waar Finn's toverstok uit bestaat en de kern is een veer uit de staart van een feniks. De toverstok is lekker soepel en perfect voor het produceren van bezweringen en spreuken, net wat Finn leuk vind om te doen.
    Verder heeft Finn een kleine steenuil, genaamd Benelux. Het is een klein, gedrongen uiltje met felle gele ogen, een platte kop en bruine veren met lichte vlekken. Finn is ontzettend gesteld op zijn uil omdat het zijn aandenken aan thuis is, en omdat de uil altijd brieven van thuis brengt. Vooral om dat Finn dreuzelouders heeft vind hij het heel bijzonder. Finn heeft wel een zusje, Gracie, zij zit in het derde jaar van Hufflepuff.

    Ik hoop dat ie te gebruiken is? ;)


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin