• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - TheRumIsGone
    James Black - TheRumIsGone

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - Liesje4ever

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 15:29 ]


    ' Nyctophilia '

    Jennifer
    'Als er niets is, oké, maar dan ga ik naar het Zwerkbalveld, daar was ik toch al opweg naar toe, aangezien ik toch al te laat ben.' zegt ze en ik pak haar hand vast en zucht.
    'Het is niets ernstigs of zo. Vorig jaar is mijn beste vriendin en enige vriendin hier ook van school gehaalt door mijn schuld.' ik haal nog eens diep adem en ga verder.
    'Haar ouders zijn vermoord door mijn schuld omdat ik die Deadeathers wou uitdagen. Ze sprongen voor me toen ze me wilden vermoorden. Selina heeft het me nooit kwalijk genomen. we waren jong en wisten niet beter. 2 jaar geleden kreeg Selina pleegouders. Dreuzels die alles verafschuwden die ongewoon was dus toen ze wisten dat Selina hier naar school ging haalden ze haar hier weg en sloten haar af van de buitenwereld. Ik mag geen brieven sturen en niet langs komen al heb ik het al geprobeert.'
    De tranen lopen alweer over mijn wangen en ik ben nu degene die rechtstaat en wegrent.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ben weg :( bye]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Liam Daniëlsche
    'Nee dat betekent helpen niet. Ik heb de lessen een soort van gemist en ze sturen blijkbaar vanaf nu als ik iets mis het huiswerk via uil.' klonk er koppig uit haar mond, tussen haar zachtkleurige lippen door. Ik zuchte diep en klopte naast me neer, voor ik mezelf rechtzette. 'Welk vak?'

    [Night!]


    ' Nyctophilia '

    Summer Liz Weasley.

    Met open mond luisterde ik naar haar verhaal. Ze had oog in oog gestaan met Deatheaters? Heftig en spannend tegelijk. Niet denken Sum, luisteren! En ik keek weer naar haar. ...Ik mag geen brieven sturen en niet langs komen al heb ik het al geprobeert." Zei ze en ze stond op en rende weg. "Hee, wacht!" Riep ik haar nog na, maar ze was al weg. "Oké, dan niet." Zei ik tegen mezelf en stond ook op. Ik liep de gangen door naar buiten richting het Zwerkbalveld. Daar zag ik al drie figuren rondvliegen. Toen ik dichterbij kwam herkende ik Cathy, Valentijn en Lily, de jongere zus van Hermione en ook in Gryffindor in hetzelfde jaar als ikzelf. Rustig liep ik naar het veld en pakte mijn bezem uit het hok. Ik sprong erop en vloog omhoog. Hier kon ik even alles vergeten en gewoon mezelf zijn.


    Cute as a button every single one of you. | Now stay with me cause im quite quick 5 6 7 8

    Carmen Savenna Riddle
    Hij zucht diep en klopt naast zich neer waardoor ik ga zitten. Hij gaat ook recht zitten en kijkt me aan. 'Welk vak.' Zegt hij dan. Ik pak de mini boekjes en toverde ze weer groot als ik mijn staf uit mijn mouw haal. 'Kruidkunde en Dreuzelkunde.' Bij het laatste vak walgde ik even. Ik haatte dat vak net als Dreuzels. Vreselijk gewoon.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    TheRumIsGone schreef:
    {thats so cute.. I never had a boyfriend.. }

    Jake Eduward Black

    'inderdaad' Andwoorde nu James, volgens mij had iemand er iets over gezecht waneer de wedstreid was maar als dat zo was was ik het duidelijk al vergeten.


    [hihi(A) ik ga nu trouwens ook slapen, see u tomorrow guys<3]

    Lily

    'De wedstrijd komt in ieder geval dichtbij,' verzekerde ik de knappe tweeling en ik glimlachte naar ze. 'Jullie zijn toch de Drijvers van het team?' vroeeg ik aan beide, maar ik keek Jake aan.
    'Zelf ben ik Zoeker voor het team van Gryffindor.'

    Aragog schreef:
    Elisabeth
    Ik hapte naar adem toen hij dit keer degene was die bewegingen maakte met zijn onderlichaam, en terwijl ik mijn nagels in zijn rug zette trok ik hem naar me toe.
    Vanochtend had ik niet verwacht dat we zo zouden eindigen, maar wat maakte het uit? Dit was veel beter dan een voetmassage..
    Ik sloeg mijn ene arm rond zijn nek zodat hij the Dark Mark niet zou zien, en drukte zachte kusjes op zijn lippen terwijl mijn ademhaling versnelde.


    [ben ik weer ;3]
    Anthony 'Antz'
    Haar ademhaling versnelde en die van mij was ook niet meer zoals hij hoorde te zijn. Ik tilde haar bivenlichaam met 1 hand iets omhoog zodat ik met mijn andere hand haar bh los kon maken. Omdat ze een arm om mijn nek had geslagen kon hij niet hellemaal uit maar ik had genoeg ruimte. Ik sloot mij ene had om haar borst terwijl ik met de andere zachtjes langs haar zij trippelde. Ik kust haar nog een keer zacht voordat ik een spoor van kusjes naar beneden zetten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Eevee schreef:
    Shenae Yue Witchsinner
    Ik ontving een warme glimlach, 'Dankjewel.' Een licht blosje verscheen op mijn wangen en draaide na nog één keer gekeken te hebben me om. Oké, Witchsinner, nu was het echt huiswerktijd. Het enige wat ik er tot nu toe van wist was dat het een kalmerings drankje was. Achja, die zou ik maar beter kunnen weten!

    [Sorry, ik was de hele dag weg.]


    Brandon 'Bam'
    Verveeld begon ik een liedje te fluiten en ik lechde mijn veer weer neer. Ik had hier echt geen zin meer in. Ik schroefde de dop weer op mijn inktpotje en deed alles in mijn tas. 'ik moet naar de wc.' deelde ik mee en stond op. Ik lechde het perkament weer op Shenae haar tafel. 'Nog bedankt.' verluisterde ik zacht en voordat ik me omdraaide en het lokaal uit liep gaf ik haar een knipoog.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 22:34 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nidiot schreef:
    (...)

    [ben ik weer ;3]
    Anthony 'Antz'
    Haar ademhaling versnelde en die van mij was ook niet meer zoals hij hoorde te zijn. Ik tilde haar bivenlichaam met 1 hand iets omhoog zodat ik met mijn andere hand haar bh los kon maken. Omdat ze een arm om mijn nek had geslagen kon hij niet hellemaal uit maar ik had genoeg ruimte. Ik sloot mij ene had om haar borst terwijl ik met de andere zachtjes langs haar zij trippelde. Ik kust haar nog een keer zacht voordat ik een spoor van kusjes naar beneden zetten.

    Elisabeth
    Ik voelde hoe hij mijn bh openklikte, en toen hij kusjes naar beneden gaf gooide ik de bh ergens de kamer in.
    Ik zorgde er weer voor dat het teken niet zichtbaar was, en terwijl hij kusjes gaf opende ik behendig zijn gulp. Ja, ik had de nodige ervaringen. De eerste keer was het echt een ramp, volgens mij deden we langer om ons kleding uit te krijgen dan over het voorspel. Maar goed, ik was een vierdejaars en de jongen zelf was ook niet eén van de handigste.
    Met mijn voeten duwde ik zijn broek omlaag, en zag dat er al een aardige bobbel was ontstaan. Ik grijnsde en sloot mijn ogen, genietend van de kusjes die hij gaf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ze deed mijn broek behendig met haar voeten uit en ik voelde de bevrijding van de strakke
    Skinny. Haar bh gooide ze nu zelf uit. Rustig ging ik door met de kusjes die nu rond haar tempel draaide en langzaam ging ik verder naar haar navel en liezen ik verschoof wat zodat ik met mijn handen ook haar slipje naar benden kon trekken. Langzaam gaf ik zuigende kusje op haar liezen.
    Ik kwam weer omhoog en drukte mijn lippen weer op die van haar terwijl ik er met mijn rechterhand echt werk van begon te maken daar beneden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik verstrengelde mijn vingers met zijn haren toen hij kusjes gaf rond mijn navel en lies, en na een tijdje kwam hij weer omhoog. Hij drukte zijn lippen op de mijne, en hongerig beantwoordde ik de kus.
    Ik voelde hoe hij me bevredigde, en onder het kussen door kon ik het niet laten om te kreunen.
    Ik haalde mijn lippen van de zijne, en liet ze langs het oppervlakte van zijn lippen glijden. ''Oh, A-anthony.'' hijgde ik zachtjes, terwijl ik mijn handen in zijn nek liet rusten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik schakel over naar mijn mobiel, dus de posts kunnen iets korter worden straks ^^]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik moest grijnsen toen ze mijn haam hijgde en zoog even zacht op haar
    Onderlip. Ik stopte even met alles en vliegensvlug trok ik mijn boxer neer beneden, waarna ok mijn lippen weer op die van haar drukte. Met mijn handen opende ik haar benen een stukje en ik tilde haar onderlichaam op zodat ik er tussen kon gaan zitten. 'slik je de pil?' verluisterde ik tussen de kusjes door.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    "Natuurlijk." Zei ik schor van de opwinding, en met een ongeduldige ondertoon. Ik wou hem, nu.
    Ik pakte zijn lid vast, en schoof deze langzaam bij me naar binnen. Ik legde mijn hoofd in mijn nek, en een luide kreun verliet mijn mond. Ik bewoog mijn heupen ritmisch heen en weer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Meteen greep ik haar heupen vast en ging mee op het ritme. Mijn ademhaling verhoogde weer en afentoe rolde er een zachte kreun over mijn lippen. Ik ga mijn ogen stijf dichtgeknepen en mijn hoofd naar achtergeslagen. Ik moest toegeven, zo wilde ik wel vaker een voetmassage geven.
    Ik verhoogde het tempo en Verplaatste een hand zodat ik ent mijn duim over haar clitoris kon wrijven terwijl ik met mijn andere hand nogsteeds haar heup vasthad.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''