• Jep ik heb een snotkop. M'n neus zit helemaal dicht, m'n oren suizen al de hele dag, ik heb barstende koppijn en ik zou nu eigenlijk moeten leren voor mijn examen Nederlands voor morgen. Maar het gaat gewoon niet, ik kan me nergens op concentreren door die kutverkoudheid! Hmfpt.
    M'n moeder is nu naar de apotheek wat medicijnen halen, hopelijk zal het daarna beter gaan..

    Maar om het interessant te houden, hoe vlotten jullie examens?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn proefwerkweek begint donderdag. Argh.

    Ik heb volgende week vrijdag begin toetsweek en ik knijp 'm voor Frans en wiskunde. Verder knijp ik morgen de toets voor Frans, murder me.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb toetsweek en net als jij snotkop+hoesten
    Erg onhandig
    Ik kreeg net mijn eerste cijfer van de toetsweek terug, een 3,5:(
    Maar ja, ik kijk meer op tegen Wiskunde morgen en Spaans vrijdag en Natuurkunde overmorgen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Blegh :X Veel beterschap!

    Mijn examens zijn allang voorbij en ik krijg morgen of donderdag de uitslag van slagen of zakken. Dus ik zit in spanning. (nerd)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Donderdag krijg ik uitslag of ik geslaagd ben of niet. (krul) + Jaa, ik heb echt last van hooikoorts al een paar weken, echt kut, leef met je mee. :3


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mèèèèh. Dat is echt mega vervelend. I know the feeling |:
    Ik heb gelukkig nog geen examens, maar ik heb mijn hoofd helaas vol van andere dingen..


    26 - 02 - '16

    Ik begin morgen met mijn examens. Gelukkig moet ik niet al te veel leerstof kennen.


    Ex astris, sciencia

    Ik begin donderdag. Ik denk wel dat het moet lukken.
    God, ja, we zullen zien. Ik hoop dat mijn verkoudheid niet verergerd.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Knoflook, ui en dat soort dingen werken goed tegen verkoudheid. Knoflook eten, ui door je eten gooien, en een ui naast je bed leggen heel de dag. Beterschap!


    Bad decisions make good stories.

    Donderdag begin ik en ik heb amper geleerd. Yeah(cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb geen examens :Y)


    -

    nerveus schreef:
    Blegh :X Veel beterschap!

    Mijn examens zijn allang voorbij en ik krijg morgen of donderdag de uitslag van slagen of zakken. Dus ik zit in spanning. (nerd)

    Ik ben verkouden, heb koppijn en ik denk dat het grote kans is dat ik morgen niet naar school kan.
    Leuk zeg, één-na-laatste dag voor de proefwerkweek >.<

    Beterschap btw! <3


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah, beterschap. :] Erg vervelend, ik heb er zelf ook last van. Ben de laatste twee dagen thuis gebleven omdat mijn neus zo verstopt zat (nog steeds) en de hooikoorts me echt opvrat. D:

    Anyway, ik heb geen examens haha. ^^ Maar succes met de jouwe.


    Full of envy behind that anonymous mask