• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    [yeey]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nidiot schreef:
    Brandon 'Bam'
    dit keer lukte het haar wel om haar lippen op haar wang te drukken. voor mij de reden om alles te staken en ik haar losliet. 'Goedzo.' Grijnsde ik terwijl ik een broodje pakte en deze over haar wang heel haalde. 'Wil je een brrodje jam?' grinnikte ik en stak het wee naar haar uit.


    Shenae Witchsinner
    Ik voelde me verlost toen hij zijn handen weg haalde, maar kreeg het tegelijke tijd koud. Een korte blik omhoog liet me zien dat het kon gaan regenen. 'Wil je een broodje jam?' zei hij nadat hij een bolletje over mijn wang haalde. Ik lachte hem een beetje uit en knike om daarna te voren te buigen om een hap te nemen.


    ' Nyctophilia '

    Jennifer
    Ik twijfel even. 'Laten we eerst eten. Trouwens als we straks gesnapt worden, zal ze me wel zien.' zeg ik en slenter wat verder naast hem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    [eevee???]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Anthony 'Antz'
    Ik verslikte me bijna in mijn eten en hoestend keek ik haar aan. 'Al een jaar.' gaf ik toe. 'Op de dag van mijn 16de verjaardag sleepte mijn moeder me voor het eerst mee en tegelijkertijd met draco kreeg ik mijn dark Mark.' vertelde ik mijn verhaal. Ik zag uit mijn ooghoeken Draco binnenkomen en ook aan de afdelingstafel gaan zitten. Achter hem kwam Jayy aanlopen en meteen zwaaide ik naar hem zodat hij me op zou merken. Ik wende me weer naar Lizz en glimlachte zwak.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    LostMagic schreef:
    [eevee???]


    [Sorry, was even aan het opruimen thuis ;x]

    Nathan Crawford
    'Okee,' ik lachte vrolijk en stond vervolgens twijfelend aan de hoofden van de tafels. Welke tafel? Hufflepuff, of Gryffindor. Ik vroeg de zelfde vraag aan Jennifer.


    ' Nyctophilia '

    Eevee schreef:
    (...)

    Shenae Witchsinner
    Ik voelde me verlost toen hij zijn handen weg haalde, maar kreeg het tegelijke tijd koud. Een korte blik omhoog liet me zien dat het kon gaan regenen. 'Wil je een broodje jam?' zei hij nadat hij een bolletje over mijn wang haalde. Ik lachte hem een beetje uit en knike om daarna te voren te buigen om een hap te nemen.


    Brandon 'Bam'
    Ik lachte toen ze een hap nam en overhandigde haar het broodje. Ik pakte wat servetjes. 'hier zit nog wat.' grijnsde ik en voorzichtig begon ik haar gezicht schoon te vegen. 'Zo, weer net zo knap als altijd.' glimlachte ik toen ik klaar was en mijn eigen gezicht begon schoon te maken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jennifer
    Ik zucht 'Kies jij maar. Ik ken hier toch bijna niemand persoonlijk.' 'Trouwens ik wed dat jouw tafel veel interessanter is.' zeg ik met een grijns en ik meende dat ook.
    Aan mijn tafel was er bijna niets te beleven. Een saaie boel is het daar maar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Shenae Witchsinner
    'Zo, weer net zo knap als altijd.' Glimlachtte Brandon lief. 'Dankje,' zei ik grinnikend en nam nog een hap van het broodje met de -gezichts- jam. Ondertussen keek ik hoe Bam zijn gezicht schoonmaakte. 'Je vergeet iets,' grinnikte ik.


    ' Nyctophilia '

    Nathan Crawford
    'Niet interessanter hoor, kijk, Shenae daar is saai en maakt graag haar huiswerk, ze is een goede vriendin. En Brandon daar, tja, dumbass. Ook mijn vriend.' Ze keek me geschokt aan. 'Zo praat ik altijd over ze. Ze zijn bezig, drúk bezig -' legde ik de nadruk er op toen Bam Shen kietelde. 'We gaan naar jouw tafel.' besloot ik vlug.


    ' Nyctophilia '

    [heeft er iemand hier nog examens?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jennifer
    Ik lach als hij zo snel mogelijk naar mijn tafel loopt. 'Verliefde koppeltjes zijn toch schattig.' grijns ik en laat me naast hem vallen. 'En zeg nu niet dat ze geen koppel zijn want anders moet je toch echt dringend naar de oogarts.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mijn topics]

    Nathan Crawford
    'Ik weet niet of ze samen zijn, ik heb ze na twee lessen terug niet meer gesproken. Ik spijbel.' legde ik haar uit. Ik schonk voor ons beiden een glas sap in en pakte daarna een broodje waarop ik kaas ging leggen.


    ' Nyctophilia '