• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    [*anthony]
    Elisabeth
    ''Dan doe ik het.'' siste hij, en direct nadat hij die woorden had uitgesproken, rende hij de toren uit. ''Wat? Nee!'' gilde ik, en rende achter hem aan. Waar was hij?!
    Schichtig keek ik om me heen, en veegde mijn tranen weg. ''Anthony!'' riep ik hem overstuur, en rende verder om hem te zoeken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Nu zet ik er weer de verkeerde naam boven ><']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hahahaha altijd hè x'D.
    Nee, maakt niet uit, gebeurt mij ook vaak genoeg ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    ik hoorde hoe ze mijn naam riep maar ik wiegerde te stoppen, wetend dat als ik dat zou doen ik het neit meer zou doen.
    Ik pakte mijn Staf tussen mijn riem vandaan en rende naar het kantoortje van Snape, wetend dat hij daar nu strafwerk zat te maken. Mijn toverstaf had ik stevig in mijn hand geklemt terwijl mijn zicht belemert werd door mijn tranen. aangekomen bij het kantoor sloeg ik zonder te kloppen de deur open. Zoals verwacht zat Jay niksvermoedend in de boeken en was Snape nergens te bekenen. Jay keek op en zijn glimlach verging op het moment dat ik mijn toverstaf op hem richten. 'Antz..' vroeg hij verbaast.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Strafwerk! Jay moest strafwerk maken.
    Als een bezetene rende ik naar Snape zijn kantoor, waar de deur wijd open stond. Ik rende naar binnen, waar Anthony met zijn stok al in de aanslag stond. Jay keek geschokt, en ik sprong voor hem. ''A-Anthony, stop.'' zei ik, en ik keek hem doordringend aan. ''Alsjeblieft.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    'Ava...' meteen kapte ik de spreuk af toen Lizz voor Jay sprong. 'A-anthony, stop.' ze keek me doordringent aan maar ik liet mijn staf niet zakken. 'Alsjeblieft.' ging ze door, maar ik schudde verwildert mijn hoofd terwijl de tranen nogsteeds over mijn wangen liepen. 'Ben je gek!' riep ik. 'als je een tel te laat was had ik jou geraakt!' het was Lizz waar ik tegen schreeuwde en ik stopte meteen toen ik dat doorkreeg. 'Lizz, alsjelbieft. je zegt zelf dat dit moet.' Snikte ik. Jay had geen flauw idee waar dit over ging en stond nogsteeds verstijft achter het buraeu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Ik ga nog liever dood dan dat ik onschuldige levens afneem, Anthony! Ik kán het niet, en ik laat het jou al helemaal niet doen.'' riep ik, en veegde ruw mijn tranen weg.
    ''Ik heb al vele mensen van het leven moeten beroven, en het achtervolgt me nog elke dag. Ik ga geen goede vriend van jou vermoorden, wetende dat jij er onder lijdt.'' zei ik, en negeerde het feit dat Jay gewoon nog achter me stond. ''En ik ga me nog schuldiger voelen als ik het jou laat doen.'' voegde ik er zachtjes aan toe, en mijn zicht was wazig door de tranen die ik binnen probeerde te houden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik wist dat ze gelijk had maar ik schudden eigenwijs mijn hoofd. 'Ik heb al zovaak moorden moeten plegen tegen mijn zin in.' mompelde ik en sloeg mijn ogen neer. 'Ik snap dat het jou vader is, maar mij is vanaf jongs afaan geleerd dat ik hem moet volgen. zijn bevelen niet zomaar kan negeren!' wanhoopig keek ik haar aan. 'Als jij of ik het niet doet, doet iemand anders het wel. Hij moet sowieso dood. snap dat dan'.' probeerde ik wanhoopig. ik was al bijna vergeten dat Jay er ook nog was, totdat hij flauwviel en nu languit voor de haard lag.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik schrok van de doffe klap toen Jay bewusteloos op de grond viel, en keek Anthony wanhopig aan.
    Nu was het perfecte moment, nu voelde hij er niks van. Hij zag het niet aankomen. Ik ademde diep in- en uit, en probeerde mezelf te kalmeren.
    Ik moest een besluit nemen.
    Ik richtte mijn stok op Jay, en zag toen hoe hevig ik trilde. ''I-ik..'' Ik schudde lichtjes mijn hoofd, maar had mijn stok nog steeds op de onschuldige jongen gericht.
    ''Ik moet het op zijn minst proberen.'' zei ik, en legde mijn stok op het bureau van Snape. ''Praten met mijn vader. I-ik bedoel..'' ik haalde trillerig adem. ''Hij- Hij is een vader, hij wilt zijn dochter toch gelukkig hebben?'' zei ik zachtjes. ''Jay is.. Onschuldig. Hij verdient het niet. H-hij..-'' ik maakte mijn zin niet af. Ik kwam niet uit mijn woorden. Ik wou zo veel dingen tegelijk zeggen..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ANthony 'Antz'
    Ik had het gevoel dat Lizz elk moment gek kon worden. 'Hij is de Dark Lord Lizz. Hij heeft vast zijn redenen om hem dood te willen.' Zei ik kil. Hoe wreed het mischien klok, uit mijn ogen had die man totaal geen gevoelens. ik ademde een keer diep in en uit en liep langs het bureau naar Jay om vervolgens mijn stok op te heven. ik kneep mijn ogen stevig dicht.'Avada Kedavra.' momepelde ik en door mijn gesloten ogen zag ik de groene flits.


    [NEEEEEEE, mijn lieve onschuldige Antz is gewoon een moordenaar. ;'c]

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 21:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik gilde toen Anthony de onvergeeflijke vloek uitsprak, en een groene lichtflits de kamer opvulde.
    ''Wat heb je gedaan?!'' schreeuwde ik naar Anthony, en zakte in elkaar, naast Jay op de grond. Onbeheerste snikken verlieten mijn mond.
    Ik had hoop, nog een kléín beetje hoop dat deze onschuldige jongen het nog kon overleven. Maar het was te laat..
    Mijn tranen vielen kapot op de grond, en ik schudde zwakjes mijn hoofd. ''Wat heb je gedaan?'' herhaalde ik, ditmaal op een zachte, bijna onhoorbare toon.

    N'aww :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ja, praat Antz maar een schuldgevoel aan ;'c]

    Anthony 'Antz'
    ik keek verdooft naar Lizz die huilend naast Jay op de grond was neegezakt en jammerde over wat ik had gedaan. Ik kon niks zeggen en als een gek draaide ik me om, om vervolgens het kamertje uit te rennen, zo in de armen van Snape. 'Het moest, het kon niet anders!' gilde ik histerisch. ik werd gek. letterlijk gek. Ik duwde hem opzei en rende de gangen door. leerlingen die me in de wegliepen en me nakeken kregen een duw, en niet zo'n zachten ook. Ik moest hier weg. Als een gek rende ik heel de school door de binnenplaats op. richting de brug. Gelukkig was deze verlaten en ik kwam tot stilstand. ik ging op de reling zitten met mijn tug tegen een paal en mijn voeten ook op de reling. zo staarde ik ik de diepe donkere afgrond in.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [NEEE DOE HET NIET, NEEEEE. FU.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elisabeth
    Ik stopte met snikken toen er iemand binnen kwam lopen. Ik keek op. Snape.
    ''Hij heeft gelijk. Het kon niet anders.'' klonk het kil vanaf hem, en een onbeheerste snik verliet mijn mond.
    ''Laat de rest maar aan mij over.'' vervolgde hij, en met een knikje stond ik op. ''D-dank..Dank-kjewel.'' zei ik, bijna onhoorbaar door mijn hese stem.
    ''Waar i-is hij-'' - ''Buiten.'' onderbrak hij me, en zonder nog iets te zeggen rende ik op hoge snelheid naar buiten. Een paar keer struikelde ik bijna over mijn eigen voeten, liep andere mensen omver en stootte vanalles om.
    Anthony bleef bij me, ondanks het feit dat ik Zijn dochter was. Dat was niet niks. Hij riskeerde zijn leven voor me, en ik heb zo verschrikkelijk gereageert net. Zoekend keek ik om me heen. ''Anthony?!'' riep ik, maar door mijn hese stem was het niet héél hard.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hahaha, nee hij gaat heus geen zelfmoord plegen x'D hij meot enkel even tot rust komen hoor x'D daarom gaat hij gewoon relext zitten. anders had ik hem er wel overheen laten hangen hoor x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''