• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Anthony 'Antz'
    Wantrouwig keek ik haar aan, maar besloot er niet op door te dramen. Ze wilde het blijkbaar niets voor niets niet zeggen. en ik knikte even moeilijk. Ik vond het te cliche om nu te zeggen dat ze me alles kon vertellen en ik schoof mijn bord naar voren. 'Kom.' ik stond op en wachten tot ze me zou volgen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Brandon 'Bam'
    Voorzichig wreef Shenae over mijn wang en met leek wel te gloeien. Ik kon niet thuisbrengen of het nou, door mijn overdreven geboen kwam of door haar aanraking, maar het voelde wel fijn. Glimlachend keek ik haar aan en schoof ik mijn bord naar voren. 'Zullen we wat leuks gaan doen?' vroeg ik haar toen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Kom.'' zei hij, en ik stond ook op. ''Wat wil je gaan doen?'' vroeg ik hem nieuwsgierig, terwijl ik hem op de voet volgde.
    Ik wist dat hij me niet geloofde. Ik wist het, en ik vreesde de dag dat ik het hem moest vertellen. Ik wou hem geen pijn doen, ik wou het niet..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik zweeg toen ze vroeg wat we gingen doen en ik trok haar mee. Toen ik haar richting de uilenvluigel begelijden, was het voor haar vast wel duidelijk wat we gingen doen.
    Ik duwde haar nog net de trap niet op en al snel stonden we in de toren. Hij was verlaten op de uilen na en ik liep naar de rand, om naar het uizicht te kijken. 'Lizz, wat is er aan de hand?' vroeg ik toen toch. Ik wilde totaal niet opdringerig zijn, maar ik wilde haar gewoon niet verdrietig zien. Ik draaide me naar haar om en leunde met mijn rug tegen de balustrade om haar aan te kunnen kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Na een tijdje in stilte gelopen te hebben, kwamen we uit in de toren. ''Lizz, wat is er aan de hand?'' vroeg hij, en ik schudde zwakjes mijn hoofd. Ik wou hem geen pijn doen. ''Niks.'' zei ik zachtjes, en ontweek zijn blik. Ik kon zo in huilen uitbarsten, maar ik moest me groot houden. Het moest.
    Ik verzon wel wat, toch? Ik verzon wel wat zodat ik Jay niet van het leven hoefde te beroven. Het kwam wel goed.. Hoopte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ANthony 'Antz'
    ik schudde even grijnzend mijn hoofd en pakte haar daarna bij haar middel beed om haar naar me toe te trekken. 'Niet liegen.' Mompelde ik terwijl ik mijn armen stevig om haar heensloeg en mijn hoofd een stukte van haar afhield. zachtjes begon ik overal kusjes in haar gezicht te plaatsen en probeerde me te bedenken waar ze mee kon zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Hij trok me naar zich toe, en ik sloeg mijn armen rond zijn nek. Toen hij overal kusjes in mijn gezicht plaatste, wist ik het. Ik kón niet tegen hem liegen, echt niet.
    ''Antz.. Als ik het je vertel, wil je me nooit meer zien.'' mompelde ik terwijl ik hem aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik stopte met mijn kusjes en keek haar vragend aan. 'Ik ben er net echter dat je de dochter van mijn leider ben. Als dat voor mij al geen reden is, om je nooit meer te willen zien moet je nu wel van helle goede huisen komen.' Ik trok even mijn wenkbrauw op en plante bemoedigend mijn lippen weer op die van haar voor een kort kusje.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik glimlachte even toen hij zijn lippen op de mijne drukte, en na een tijdje verbrak ik de kus. Ik haalde diep adem. ''Luister, ik snap het als je me straks haat of nooit meer wilt zien, oké?'' begon ik, en wendde mijn blik af.
    ''Vader.. Heeft me de opdracht gegeven om-'' ik fronste nadenkelijk.
    ''J-Jay te.. vermoorden.'' wist ik uit te brengen, en de tranen prikten achter mijn ogen.
    ''En ik wil het niet, echt niet! Maar-'' En daar ging 'ie dan, de eerste traan. ''Ik heb geen keuze.. denk ik. Het spijt me, ik..'' nogmaals schudde ik zwakjes mijn hoofd.
    ''Ik moet wel.''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [awwno. Ik heb echt medelijden met Lizz en Antz :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    al die tijd was ik vergeten hoe ik moest ademen en het zou me niets verbazen als ik onderhand blauw was aangelopen.
    'Ik moet wel.' Meteen nam ik een grote hap lucht, maar daar bleef het ook bij. met grote ogen keek ik haar aan en gleden mijn handen slap van haar rug. Ik wist dondersgoed dat ze geen keuze had, maar ik kon er gewoon niet bij. Even schudden ik mijn hoofd om alles weer op een rijtje te zetten en sloeg ik mijn ogen neer. 'Waarom, Waarom Jay?' Vroeg ik haar, bijna onverstaanbaar. Die jongen had nog werkelijk nooit een vlieg kwaad gedaan. Wat was de reden, dat hij dood moest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ja, echt zo zielig. en bij alles wat ik nu wil doen denk ik steeds. -ja, maar dat is zo voorspelbaar! x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hahaha echt hè, ik ook!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:12 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Neh. Ik haat dit echt :c]
    Elisabeth
    Ik voelde me kaal zonder zijn grip om me heen. Zijn armen om me heen lieten me veilig voelen, gaven me de gedachten dat alles wel goed kwam. Maar nu waren ze er niet, en ik wist dat er geen oplossing mogelijk was. Er was geen oplossing voor de verschrikkelijke keuzes die we beiden moesten maken.
    ''Waarom, waarom Jay?'' vroeg hij, en door zijn zachte stem, ontsnapten er meerdere tranen aan mijn kant. ''Ik weet het niet, Anthony. Ik weet het niet.'' zei ik schor, en leunde tegen de muur aan. Ik deed geen moeite om mijn tranen weg te vegen, wetend dat er toch meer bij kwamen.
    ''Ik wil het niet.'' zei ik bijna onhoorbaar, en sloeg mijn ogen neer terwijl een snik mijn mond verliet.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Ik zuchte en voelde de tranen bij me opkomen. het was laf en ruw veegde ik ze weg. ''Ik wil het niet.'' Haar stem was net zo zacht als die van mij en ze sloeg haar ogen neer. Voor mijn ogen leek het echter zwart te worden. 'Dan doe ik het.' Siste ik en zonder er verder bij na te denken rende ik de toren uit.
    Ik was totaal de controle kwijt en ik wist enkel dat ik Lizz geen dingen liet doen die haar vanstreek maakte.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2012 - 20:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''