• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    [Hahaha, daar hou ik je aan!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Het huilen was gestopt en ik veegde ruw de opgedroogde tranen van mijn wangen af. Niemand hoefde te weten dat ik gehuild had. Niet dat het lang verborgen zou blijven. Bijna heel de school had me net immers histerisch door de gang heen zien rennen.
    Ik zuchte en sloeg mijn armen om mijn opgetrokken benen heen. Een verkeerde beweging en ik zou van de brug vallen.
    Ik voelde me op dit moment alleen zo verschikkelijk, dat het me even niet kon schelen ook, moest het gebeuren. Snel schudden ik die gedachten weg. Ik had enkel gedaan wat goed was. Het hoorde zo.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik sjokte door het lange gras, en keek hopeloos om me heen. ''Anthony?'' zei ik, maar de kracht was uit mijn stem verdwenen. Een eerstejaars liep voorbij, en ik greep hem bij de kraag. ''Heb je hem gezien?! Heb je Anthony gezien?'' siste ik, en het jongetje keek me met een angstige uitdrukking aan. Hij knikte wild, en wees naar rechts. Met een smak duwde ik hem op de grond, en rende naar rechts. Ik wist dat er hier ergens een brug was, maar ik kwam niet vaak genoeg buiten om de omgeving goed te kennen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    ik was genoeg tot rust te komen om weer normaal te kunnen functioneren. en ik stond weer op. met mijn handen diep wegestoken in de zakken van mijn jeans sjokte ik de brug af. van een afstand herkende ik Elisabeth al die deze kant uitrende, maar duidelijk niet wist waar ze moest zijn. Meteen bleef ik staan. Ik was dan wel weer tot rust gekomen, ik wist niet of ik haar nu wel aankon. Ik wist immers niet of ze hier was om me de huid vol te schelden of om me in mijn armen te vliegen. 'Lizz.' ik besloot er normaal over te doen en mischien wel te doen alsof het niks voor me was. of het een vreemde voor me was geweest. iemand die better dor kon zijn dan levend. Maar ik wis tnu al dat dat geboren was om te mislukken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik zag een silhouet, en naarmate deze dichterbij kwam, hoe duidelijker ik de contouren van Anthony herkende. ''Lizz.'' zei hij, en ik was verrast om zijn kalmheid.
    Ik bleef even voor hem stilstaan, niet wetend wat te doen. Was ik boos? Nee, absoluut niet. Was ik blij? Oók niet.
    Ik liep naar hem toe, en na een tijdje versnelde ik mijn pas en omhelsde hem stevig. Ik wist niet of hij dit wou, maar daar zal ik snel genoeg achterkomen.
    Ik zei verder niks, maar begroef mijn gezicht in zijn shirt, en huilde. Alweer. Hij zal me wel een aansteller vinden, hoe vaak heb ik nu wel niet gehuild in zijn bijzijn? Maar het maakte me even niks uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anhtony 'Antz'
    ik sloeg mijn armen om haar een en teelde haar op. meer hoefde ik niet. Ik wilde gewoon knuffelen. Ik hoorde haar weer in mijn nek snikken en al snel voelde ik de druppels in mijn nek komen. Niet dat het me iets uitmaakte. Zachtjes wreef ik over haar rug haar. 'sttt.' ik proeerde haar te kalmeren. maar had niet echt het gevoel dat het lukte. Daarbij begon ik me ook nog eens enorm schuldig te voelen. Ze had vandaag al zo vaak gehuild en het was elke keer weer mijn schuld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [HAHA sorry ik moest lachen; ''Zachtjes wreef ik over haar rug haar.'' Ze heeft geen rughaar!]
    Elisabeth
    ''S-sorry.'' wist ik door het snikken uit te brengen, en het gewrijf over mijn rug kalmeerde me enigszins. ''H-het had niet ge-gehoeven als-'' ik maakte mijn zin niet af, simpelweg omdat het niet lukte. Ik besloot pas weer te praten als ik van dat gesnik af was, wat ik niet meer kon onderdrukken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Hahaha, oke die was heel stom. -facepal-

    Anthony 'Antz'
    'Hou op, hou er alsjeblieft over op.' mompelde ik toen ze zij dat het niet had gehoeven. Tuurlijk moest het. het was een bevel van de dark lord. die kon je niet zomaar weigeren. ik bedoel, hij zag haar al aankomen. 'Ja, nee, sorry ik wil Jay niet vermoorden want het is een vriend van mijn vriendje. owjah dat is waar ook. Antz en ik hebben een relatie. even dat je het weet.-Hij zal ons vierkant uitlaggen en mij dan schouderophaalend ombrengen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [zou er ooit nog eens iemand anders geen reageren, buiten ons? x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Vraag ik me dus ook af.. :')
    ik reageer zo, ben bezig met mijn nagels hihihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik wacht wel weer hoor ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Sorry.'' wist ik er nog voor de tweede keer -normaal- uit te brengen, en zweeg. Woorden waren niet nodig, het moment en de emoties vertelden al genoeg.
    Na een tijdje haalde ik me los uit zijn greep, en keek hem een tiental seconden zwijgend aan. Uiteindelijk drukte ik mijn lippen op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Meteen greep ik haar wang vast en drukte ik haar met mijn andere hand dichter tegen me aan. Haar lippen plakte op die van mij en het gaf me even een gevoel van bevrijding. ik liep haar lippen los en drukte mijn voorhoofd tege die van ahar aan. ik had mijn ogen nogsteeds stijf gesloten. het liefst wilde ik nu in huilen uitbarsten en gillen, wat voor slecht mens is was. maar ik slikte alles in en drukte mijn lippen weer op die van haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    De manier waarop hij me kuste, liet de vlinders in mijn buik weer opstijgen.
    Welke jongen doet dat nou? Zijn beste vriend vermoorden voor een meisje? Zijn leven geven voor een meisje?
    En toen, voor het eerst sinds járen, had ik die drang. Die drang om die vier woorden te zeggen.
    Ik haalde mijn lippen van de zijne, en keek hem aan. Verschillende emoties raasten me voorbij; verdriet, ontroering, maar bovenal liefde.
    ''Ik.. Hou van je.'' het duurde even voordat ik de woorden had uitgesproken, maar ik meende ze, met heel mijn hart.

    N'aww. Ik doe nog wel een paar posts, maar 'k ga zo slapen ;3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Anthony 'Antz'
    Mijn hart leek even te stoppen met kloppen en mij pijnlijke gezicht maakte plaats voor een grote glimlach. zonder te antwoorden drukte ik mijn lippen op die van haar. razendsnel, gaf ik haar kusjes. 1, 2, 3, 4. totdat ik mijn ogen eindelijk durfde te openen en haar recht aan te kijken. 'Ik ook van jou.' verluisterde ik. 'Ik hou ook van jou.' herhaalde ik weer. Ik wist niet wat het was, maar op dit moment werd mijn lichaam overspoeld door geluk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''