• Origineel Nachos
    Gryffindor.
    Lily Fay Granger - Jessiiicaa
    Alexander Lupin - xHogwarts
    Shenae Witchsinner - Eevee
    Nathan Crawford - Eevee
    Anny-lean Marie Longbottom- AlimaWeasly
    Fred Weasley - xHogwarts
    Summer Liz Weasley - missespaynex
    Matthew Mcgonagall - xHogwarts
    Cathy Annabeth Snape - Aragog
    Brandon Dylan Von Monroe - Nidiot

    Slytherin.
    Sharone Lucia Malfoy - KaulitzGurl
    Elizabeth Serena Riddle - Aragog
    Alexys Chayenna Malfoy - CarrotCurls
    Carmen Savena Riddle - HurtedHeart

    Anthony Kilian Lestrange - Nidiot
    Jake Eduward Black - ShallNotPass
    James Black - ShallNotPass

    Sylver Athalia Ephyra Dark - DracoXApple
    Sharon Amarinte Lestrange - Tisiphone


    Ravenclaw.
    Rosalie Livingstone - Lifehouse
    Liam Daniëlsche - Eevee
    Ryan Adam Dumbledore - missespaynex

    Hufflepuff.
    Cleopatra Weasley - Lollylover
    Justin Drace - KaulitzGurl
    Jennifer Amy Smalbridge - LostMagic

    Regels;

    • ALTIJD de naam bovenaan van het character waar je vanuit schrijft.
    • Graag niet al te korte stukjes
    • Alleen mensen die familie zijn van al bestaande personen mogen
    schrijven vanuit die persoon
    • Docenten worden vanuit de ogen van je eigen personage bestuurd
    • OOC met [ ], ( ), { } enz.
    • Schelden mag IC niet OOC

    Let's start (:

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 19:02 ]


    ' Nyctophilia '

    Nidiot schreef:
    Anthony 'Antz'
    Ik verslikte me bijna in mijn eten en hoestend keek ik haar aan. 'Al een jaar.' gaf ik toe. 'Op de dag van mijn 16de verjaardag sleepte mijn moeder me voor het eerst mee en tegelijkertijd met draco kreeg ik mijn dark Mark.' vertelde ik mijn verhaal. Ik zag uit mijn ooghoeken Draco binnenkomen en ook aan de afdelingstafel gaan zitten. Achter hem kwam Jayy aanlopen en meteen zwaaide ik naar hem zodat hij me op zou merken. Ik wende me weer naar Lizz en glimlachte zwak.

    [GEMEEN!]
    Elisabeth
    Ik knikte, en keek naar de richting waar Anthony naar zwaaide. Mijn adem stokte. Dat was Jay, de jongen die ik hoogstpersoonlijk moest vermoorden.
    Tot overmaat van ramp kwam hij naar ons toelopen, en ging naast Anthony zitten.
    Ik keek afwezig naar mijn eten. Hoe moest ik dit ooit oplossen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    [mijn topics]


    {Alowwaaa, ik heb trouwens mn haar gister kort laten knippen.. Het hangt nu tot ongeveer boven mn schouders}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat heb ik gemist?!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Alowwaaa, ik heb trouwens mn haar gister kort laten knippen.. Het hangt nu tot ongeveer boven mn schouders}


    [wauw, respect! :D foto?]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [wauw, respect! :D foto?]


    {Hmm.. Ik heb wel een slechte foto.. XD Hij is heel onduidelijk maar je kan teminste zien hoe kort het is klik }


    Don't be like the rest of them, darling

    Anthony 'Antz'
    Even keek ik vreemd naar Lizz die afwezig naar haar eten staarde. Onder de tafel pakte ik haar hand beet en kneep er even in terwijl ik me op Jay richten. Ik wist dat hij zoals Veele hier een oogje had op Lizz en ik vond het wel grappig. 'En hoe is het met jou?' vroeg ik grijnzend en ondertussen een hap van mijn eten nam. 'Ja super, ik kreeg net te horen dat mijn vader uit het ziekenhuis is ontslagen.' de vrolijkheid droop van zijn gezocht en ik glimlachte. 'das mooi.' zei ik. 'Trouwens je kent Lizz wel, toch?' begon ik hem een beetje uit te dagen. Als het kon had ik alang in zijn gezocht geschreeuwd dat het mijn vriendin was, maar dat was in deze situatie onmogelijk. Je wist nooit hoeselt het nieuws zich naar de dark lord zal lijden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    Ik voelde dat Anthony zachtjes in mijn hand kneep, en ik glimlachte. Als hij eens wist wat hen te wachten stond..
    Jay vertelde dat zijn vader uit het ziekenhuis was ontslagen, en ik voelde me met de minuut ellendiger. Zijn vader is net uit het ziekenhuis, en Jay ging binnenkort dood. Ik zorgde er niet alleen voor dat Anthony me nooit meer wou zien, maar ik scheurde ook nog eens een gezinnetje uit elkaar.
    Ik wist niet of ik het wel kon..
    ''Trouwens, je kent Lizz wel, toch?'' vroeg Anthony aan Jay, en ik glimlachte kleintjes naar Jay. Ik kon hem niet aankijken zonder te denken aan zijn dood..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Hmm.. Ik heb wel een slechte foto.. XD Hij is heel onduidelijk maar je kan teminste zien hoe kort het is klik }


    [Het staat echt leuk!]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [Het staat echt leuk!]


    {Dankje ^^ Ik maak later wel een duidelijkere foto... Alleen zit iedereen nu op school te zeggen dat ik er schattig uit zie.. (cat).. Just don't like it XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    @Nidiot Ik heb m'n post op de eerste pagina staan! (;


    ' Nyctophilia '

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    {Dankje ^^ Ik maak later wel een duidelijkere foto... Alleen zit iedereen nu op school te zeggen dat ik er schattig uit zie.. (cat).. Just don't like it XD}


    [hahaha leuk toch?:P ik weet wel hoe irritant het is. Iedereen zegt altijd tegen mij dat ik een 'schattig hoofd' heb, lol.]

    Eevee schreef:
    Shenae Witchsinner
    'Zo, weer net zo knap als altijd.' Glimlachtte Brandon lief. 'Dankje,' zei ik grinnikend en nam nog een hap van het broodje met de -gezichts- jam. Ondertussen keek ik hoe Bam zijn gezicht schoonmaakte. 'Je vergeet iets,' grinnikte ik.


    Brandon 'Bam'
    'Je vergeet iets.' grinnikte Shenae en ik begon meteens als een debiel over mijn gezicht te vrijven. 'Wat, Waar. is het weg?' ratelde ik door. Ik had geen flauw idee waar het moest zitten. 'Shen, haal het weg.' Piepte ik, en ik stopte met boenen, terwijl ik haar met een pruillip aankeek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Anthony 'Antz'
    Ik merkte dat Lizz ergens mee zat en ik vroeg me af waardoor het zo plots kwam. 'Tuurlijk ken ik Lizz.' Grinnikte Jay. 'Maar ik moet nog even langs Snape. Strafwerk.' Zuchte hij. Hij pakte een broodje en stond op. 'Zie jullie vanavond vast wel weer ergens.' Lachte hij, terwijl hij weer opstond en nog net niet de Great Hal uithuppelde. Die jongen kon echt nergens sagerijnig van worden, zelfs niet van nablijven. Ik richte me weer op Lizz en keek haar vragend aan. 'Gaat het wel?' Vroeg ik terwijl ik zachtjes over haar bovenbeen streelde.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Elisabeth
    ''Gaat het wel?'' hoorde ik hem zeggen, en ik knipperde de tranen weg. Hij had ze hopelijk niet gezien, ik keek naar mijn bord en mijn haar hing langs mijn gezicht. Het was dus vrijwel onmogelijk, hóópte ik. Hij streelde zachtjes over mijn bovenbeen, en toen ik zeker wist dat ik er normaal uit zag, keek ik hem weer aan. Ik glimlachte zo overtuigend mogelijk. ''Ja, prima.'' zei ik, en nam een slokje van mijn drinken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shenae Witchsinner
    OMG! Als een gek begon Bam te boenen in zijn gezicht waardoor hij rode striemen in zijn gezicht kreeg.
    'Shen, haal het weg.' Piepte hij en trok een pruillipje. 'Voorzichtig!' zei ik snel en pakte zijn handen vast. Aaaaaahw, Shenae, bij de les blijven, maar dat lipje is zo schattig! Ik bloosde zacht om mijn gedachten en legde toen mijn hand op zijn wang. 'Het zit hier,' en wreef het voorzichtig weg.


    ' Nyctophilia '