• Een vriendengroepje gaan met zijn allen op reis. Niet zomaar een reis, een wereldreis! In Europa gaan ze rond met een busje, maar ze gaan soms ook met het vliegtuig. En natuurlijk ook andere werelddelen, Amerika.. Azië.. Maar er gebeurt natuurlijk veel meer dan alleen reizen. Want niet alle landen zijn even leuk. Er kunnen dingen zijn zoals loverboys, maffia en natuurlijk veel meer. Maar meestal kunnen ze zich er wel uit redden, toch?


    Vriendengroepje:

    Meisjes: (Max. 7)
    - Alexys Chayenna Santana Romano || CarrotCurls
    - Hanna Olivia Lavender Destiny Hope || MyMisery
    - Leslie 'Les' May Summer || Jaimyhoi
    - Flower Adrina Drea || LovelyLonely
    - Carmen Mayrose White || HurtedHeart
    - jasmine flora eberson || xkimx124
    - Katalina Izabella Lakatos || SerpentsKiss


    Jongens: (Max. 7)
    - Brandon 'Bam' Kilian Von Monroe || Nidiot
    - Maximiliano "Max" Ronaldo Harrison || Blanche
    - harold Oliver Liv Drew Hope || MyMisery
    - Matthew Oliver Pryst || Chaim
    - Evan Ferry Duncason || xFreedom
    - Jayy Dylan von Monroe || Nidiot

    Jongeren in andere landen:

    Meisjes:
    - Catharina "Cat" Aphrodite Cosmos || Blanche
    - Pippa 'Pip' Callista Dubroux || Bisous
    - Natasha Fabiënne Parker || xFreedom
    - Laquisha Drosa Love || LovelyLonely
    - June Skyler Turner || xheart

    Jongens:
    - Jayden Chris Averes || Carrotcurls
    - Aiden Jayson Bright || HurtedHeart
    - Sevastian 'Sev' Ivan Fjodor || Bisous
    - Jarmo Ginan Fjodor || Chaim

    Reis:
    1. Van Nederland met de boot naar Engeland (zodat de auto meekan)
    2. Van Engeland met het vliegtuig naar Ierland en met het vliegtuig weer terug.
    3. Van Engeland met de boot naar Frankrijk.
    4. Van Frankrijk met de auto naar het zuiden van Frankrijk en vanaf daar met de boot verder naar Portugal.
    5. Van Portugal met de auto via Spanje en Frankrijk naar Italië.
    6. Door rijden naar het zuiden van Italië en daar met de boot oversteken naar Griekenland.
    7. Van Griekenland doorrijden met de auto door de Balkanlanden (waaronder Hongarije)
    8. Vanaf Hongarije via Oostenrijk en Duitsland naar Denemarken.
    9. Via Denemarken met de boot naar Zweden en verder rijden naar Noorwegen.
    10. Vanaf Noorwegen met het vliegtuig naar Ijsland.
    11. Vanaf Ijsland met het vliegtuig naar de VS, met een tussenstop in Canada.
    12. Vanaf de VS met een huurauto naar Mexico en vanaf door een vliegtuig naar Hawaii.
    13. Vanaf Hawaii via Nieuw-Zeeland naar Australië

    Regels:
    -Liefst geen one liners!
    -Max. 2 personages! (! van het vriendengroepje en een uit een ander land)
    -16+ mag
    -OOC met haakjes!
    -Niemand is perfect!

    Meedoen kan altijd!
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 16:42 ]


    El Diablo.

    [Heel even bijkomen van school en dan zal ik een post voor je schrijven!]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Evan Ferry Duncason.

    "En vooroordelend mietje dat je bent, ik kan echt wel kaart lezen. Oja, en Evan, anders gaan wij toch even langs je vader. Dan ruilen we de auto voor het busje, en dan is alles geregeld." Zegt ze, waarna ze direct opstaat. "Want over een uur vertrekken we al. Stom dat we daar niet aan gedacht hebben!" Vervolgt ze uitleggend. "Gelukkig hebben we de geweldige Evan die wel nadenkt van ons alle." Zegt ze dan met een grijns. "Slim en knap, het moet toch niet gekker worden" Zeg ik, waarna ik even grinnik en opspring. "Mensjes, we zijn even mijn auto omruilen, we zijn zo terug!" Zeg ik tegen de andere, zodat ze zich straks niet afvragen waar we zijn.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Leslie 'Les'
    'Aan je ego ligt het niet,' zeg ik lachend nadat Evan had gezegd dat hij slim en knap was. Samen lopen we naar buiten en stappen dan zijn auto in. 'Ik neem aan dat je zelf wel de weg weet naar je eigen huis of moet ik nu al bewijzen?' zeg ik grijnzend. Evan was wel echt mijn maatje. 'En Evan, heb jij al zin erin?'

    [Sorry dat ik maatje etc zeg, als je dat niet wilt, pas ik het wel aan :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, mij maakt het helemaal niets uit hoor!]

    Evan Ferry Duncason.

    "Aan je ego ligt het niet" Zegt ze lachend, waarna we naar buiten lopen en we beide aan een kant in mijn auto stappen.
    "Ik neem aan dat je zelf wel de weg weet naar je eigen huis of moet ik nu al bewijzen?" Zegt ze grijnzend. "Volgens mij moet je je aan Jayy bewijzen, niet aan mij." Antwoord ik, terwijl ik mijn auto start en de weg oprij. "En Evan, heb jij al zin erin?" Vraagt ze dan aan me. "Natuurlijk. Jij niet dan?" Zeg ik enthousiast. Als ik straks thuis ben neem ik meteen een paar extra pillen mee, aangezien ik daar vast niet weet hoe je het uitspreekt of waar de apotheek is en een drukke Evan, daar heeft volgens mij niemand echt zin in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [O god, dat wordt nog wat als Pippa ook druk is x'D]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CarrotCurls schreef:
    [Wilt iemand met Alexys praten?]


    El Diablo.

    Leslie 'Les'
    'Dat is waar, dat ik me aan Jayy moet bewijzen.' geef ik toe.. 'Jij weet natuuuuurlijk allang hoe goed ik ben, dus ook kan kaartlezen.' en dit keer speelt mijn ego op. 'en ja, ik heb er zeker zin in. Ik denk dat het geweldig gaat worden.' we zijn bijna bij zijn huis, maar ik zat eigenlijk wel lekker in de auto. Ik ging een beetje meer onderuit liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    CarrotCurls schreef:
    (...)


    [Les zit nog met Evan n de auto, anders had Les gelijk om nog een shotje redbull gevraagd ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bam en Jayy zitten nogsteeds doelloos in de woonkamer, dus barst los tegen ze zou ik zeggen ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alexys

    Ik zucht, en loop nar Jayy. 'Dus, weet je nog iets wat ik in de tussentijd kan doen?' vraag ik, en kijk hem aan. Ik schud mijn zwarte lokken naar achter, en leun op de bank..


    El Diablo.

    Evan Ferry Duncason.

    "Dat is waar, dat ik me aan Jayy moet bewijzen." Geeft ze toe. "Jij weet natuuuuurlijk allang hoe goed ik ben, dus ook kan kaartlezen." Zegt ze dan, waardoor ik even grinnik. "Hoezo arrogant?" Zeg ik verontwaardigd, maar sarcastisch. "en ja, ik heb er zeker zin in. Ik denk dat het geweldig gaat worden." Vervolgt ze dan. "Denken we dat niet allemaal? Ik weet bijna wel zeker dat er dingen gaan gebeuren die we niet verwachten" Zeg ik, terwijl ik het stuur wat meer naar links draai, zodat we de bocht omgaan en in de straat terecht komen waar mijn huis staat. Ze zullen vast wel verbaast zijn dat ik weer terug kom en zich afvragen of het nog wel doorgaat. Daar zou mijn moeder maar al te blij mee wezen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (Ook nog iemand zin om met Hanna of Harold te praten?)

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 17:01 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayy
    Alexys vraagt of ik weet wat ze kan doen en meteen begin ik te grijnsen. 'Nou, je kan stofzuigen, de ramen lappen, owja er staat ook nog wat afwas.' Grinnik ik, terwijl ik naar de kuiken knik. Ja, als mensen aan mij gaan vragen wat ze moeten doen, kan je zo'n reactie verwachten. 'Owjah, mijn kamer is ook een grote benden, als je die ook meteen mee wilt pakken.' Grijnst Bam, vanaf de andere kant van de kamer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leslie 'Les'
    'Jij zult me altijd overtreffen met arrogantie Evan,' zeg ik met een grijns. We zijn aangekomen in de straatn de auto stopt. Ik stap de auto uit en loop richting de voordeur. Ik bel aan en zeg dan luidkeels.
    'Haaaaaaalllllooo,' en ik weet niet of ze me gehoord hebben. Dan bedenk ik me ineens:
    'O, misschien heb jij wel huissleutels bij je?' en ik lach onschuldig. Maar dan gaat de voordeur al open. Ik ben hier al zo vaak geweest, en kende het op mijn duimpje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MyMisery schreef:
    (Ook nog iemand zin om met Hanna of Harold te praten?)



    {Katalina wel ze staat ergens doelloos in de woonkamer}


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer