• Ja, dit is een zeik- topic, deal with it.

    Heel veel (met name tieners) zijn tegenwoordig zo ontzettend sarcastisch en dat begint echt m'n strot uit te hangen. Ik weet dat sommige het niet echt heel gemeen bedoelen, maar toch vind ik het vervelend. Toen ik bijvoorbeeld hier in het begin kwam op Quizlet vond ik het zo fijn dat iedereen elkaar respecteerde en gewoon aardig deed ondanks dat je misschien een beetje als een 'noob' overkomt. Ja, dit topic heeft ook voor geen meter zin en het zal waarschijnlijk wel weer reacties opbrengen als: "Niet zo zeuren" of "Dat is nou eenmaal zo," - Ik wilde het gewoon even kwijt. Op zo'n site als dit vind ik dat je elkaar moet kunnen respecteren en anders gewoon je vervelende opmerking voor je moet houden. Als het echt om een discussie gaat, en als je op een normale manier je mening kan uiten, oké, waarom niet? Maar die gemene sarcastische opmerkingen kunnen behoorlijk vervelend zijn terwijl degene waarop word gereageerd het helemaal niet verkeerd bedoelen.

    Ondanks dat dit topic niet veel zal helpen voor wereldvrede, maar hé, elke kleine stap is weer stukje dichterbij. - Yeah... Peace, people.


    Believe in yourself.

    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Tsjah. Zelfs de meest vredelievende mensen hier raken wel eens geïrriteerd of hebben een slechte dag: Met zoveel mensen hier krijg je dan een hoop chagerijnige mensen.

    Like you said: Deal with it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je hebt gelijk, ik merk het ook. Er wordt heel vaak op reacties gereageerd en meningen worden niet meer gerespecteerd. Dat is vaak een eeuwenlange discussie hierzo, mensen drammen maar door met hun mening en accepteren gewoon niet dat meningen kunnen verschillen.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Thefuck, ik heb nooit geweten dat er op Quizlet mensen zijn die alleen maar aardig zijn en elkaar respecteren. Waar zitten die dan? Ik geloof niet dat jij er één van bent. :'D Je doet het vast zelf ook wel eens.


    Your make-up is terrible

    Tigger schreef:
    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)

    Dat was dus niet sarcasme. Elke kleine beetjes helpen. En ja, ik ben nooit echt zo iemand geweest van wereldvrede omdat het toch nooit gaat gebeuren. Maar elke kleine beetjes helpen. Daarbij was het ook geen gemene opmerking.


    Believe in yourself.

    Tigger schreef:
    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Dat was dus niet sarcasme. Elke kleine beetjes helpen. En ja, ik ben nooit echt zo iemand geweest van wereldvrede omdat het toch nooit gaat gebeuren. Maar elke kleine beetjes helpen. Daarbij was het ook geen gemene opmerking.


    Sarcasme hoeft niet altijd gemeen te zijn. En als je ergens niet in gelooft moet je je er niet voor inzetten. Het heeft alleen nut je in te zetten voor een abstract doel als je daar in gelooft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Assassin schreef:
    Thefuck, ik heb nooit geweten dat er op Quizlet mensen zijn die alleen maar aardig zijn en elkaar respecteren. Waar zitten die dan? Ik geloof niet dat jij er één van bent. :'D Je doet het vast zelf ook wel eens.

    Er zijn hier zat aardige mensen die gewoon aardig kunnen reageren. Een stuk meer dan die kindertent site- thing. Daar kon je geen enkel topic openen zonder gemene reacties te krijgen.


    Believe in yourself.

    Tigger schreef:
    (...)

    Sarcasme hoeft niet altijd gemeen te zijn. En als je ergens niet in gelooft moet je je er niet voor inzetten. Het heeft alleen nut je in te zetten voor een abstract doel als je daar in gelooft.

    Ik bedoelde ook de gemene sarcastische opmerkingen. Zelf houd ik ook wel om sarcastisch te doen. Maar niet in een gemene vorm. (:


    Believe in yourself.

    Wolfsbane schreef:
    (...)
    Er zijn hier zat aardige mensen die gewoon aardig kunnen reageren. Een stuk meer dan die kindertent site- thing. Daar kon je geen enkel topic openen zonder gemene reacties te krijgen.


    Ja, op een gegeven moment raak je eraan gewend en vind je alsnog dat iedereen sarcastisch is en gemeen. Niet om gemeen te zijn hoor, maar je zit hier pas een half jaar en volgens mij is er niets veranderd in dat half jaar. Iedereen is nog hetzelfde als ervoor.


    Your make-up is terrible

    Wat denk je dan dat mensen hier gaan antwoorden? O, inderdaad, laten we allemaal aardig doen tegen elkaar? Er zijn echt duizend van dit soort topics geweest en het enige waar ze toe leiden is ruzie, waarna het topic uiteindelijk gesloten wordt.
    En misschien komt het doordat alle oranjefans pokke chagrijnig zijn vanavond :Y).


    i put the fun in funeral

    Oooo, ik irriteer me fucking erg aan sommige mensen op Quizlet de laatste tijd. :'D Maar d'r gaat sws niets veranderen, of het wordt erger natuurlijk. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mijn ervaring is dat als er echt iets is, iets waarmee je zit of iets waar je niet uit komt mensen hier je echt wel zullen helpen en steunen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, op een gegeven moment raak je eraan gewend en vind je alsnog dat iedereen sarcastisch is en gemeen. Niet om gemeen te zijn hoor, maar je zit hier pas een half jaar en volgens mij is er niets veranderd in dat half jaar. Iedereen is nog hetzelfde als ervoor.

    Dit account is er inderdaad nog maar een halfjaar, maar eigenlijk zit ik al op de site vanaf 2008 (:


    Believe in yourself.