• Ja, dit is een zeik- topic, deal with it.

    Heel veel (met name tieners) zijn tegenwoordig zo ontzettend sarcastisch en dat begint echt m'n strot uit te hangen. Ik weet dat sommige het niet echt heel gemeen bedoelen, maar toch vind ik het vervelend. Toen ik bijvoorbeeld hier in het begin kwam op Quizlet vond ik het zo fijn dat iedereen elkaar respecteerde en gewoon aardig deed ondanks dat je misschien een beetje als een 'noob' overkomt. Ja, dit topic heeft ook voor geen meter zin en het zal waarschijnlijk wel weer reacties opbrengen als: "Niet zo zeuren" of "Dat is nou eenmaal zo," - Ik wilde het gewoon even kwijt. Op zo'n site als dit vind ik dat je elkaar moet kunnen respecteren en anders gewoon je vervelende opmerking voor je moet houden. Als het echt om een discussie gaat, en als je op een normale manier je mening kan uiten, oké, waarom niet? Maar die gemene sarcastische opmerkingen kunnen behoorlijk vervelend zijn terwijl degene waarop word gereageerd het helemaal niet verkeerd bedoelen.

    Ondanks dat dit topic niet veel zal helpen voor wereldvrede, maar hé, elke kleine stap is weer stukje dichterbij. - Yeah... Peace, people.


    Believe in yourself.

    Tigger schreef:
    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Huntelaar schreef:
    Wordt je hard van. :Y)


    Alleen als er naakte borsten in voorkomen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sarcasme is mijn leven. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tigger schreef:
    (...)

    Alleen als er naakte borsten in voorkomen :Y)

    :W


    ars moriendi

    Tigger schreef:
    Zegt een tiener die haar topic eindigt met sarcasme :Y)

    Hoeft niet, ligt eraan hoe je 't opvat :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Tigger schreef:
    (...)

    Alleen als er naakte borsten in voorkomen :Y)


    Weet je, je hebt van zulke hele grote huizen vol met meisjes erin waar je dat vast kunt vinden. Zeg maar een soort Van de valk, maar dan hebben ze niets aan :P
    Misschien moet je daar eens een bezoekje brengen?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ben het helemaal met je eens. Mensen die een blij topic maken of een serieuze vraag hebben worden helemaal afgezeken en het zijn ook steeds dezelfde mensen die het doen, ik noem verder geen namen.
    Ik erger me er ook dood aan en de sfeer hier is echt niet meer leuk.
    In real life merk ik het ook hoor, mensen zijn steeds vaker depressief en katten anderen mensen af. Maarja, sommige hebben gewoon niks beters te doen xD
    Maar ik snap je punt en erger me er ook aan. Maar weetje, laat die mensen lekker zielig lopen doen. Ik heb me er overheen gezet en negeer die mensen gewoon. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 0:02 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    En ik vind dat Nerveus gelijk heeft hierin :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik citeer uit de eerste zin van de OP:
    ''Deal with it.'' - Wolfsbane

    Ik denk dat het ligt aan het feit dat het het eind van het schooljaar is (betekent dat er examens, tentamens of proefwerkweken aankomen) en het weer werkt niet mee en sommige mensen ergeren zich verschrikkelijk aan het Nederlands elftal. :W
    Allemaal combinaties die elkaar niet helpen.

    Maar sommige reacties mogen van mij wel wat minder. Al weet ik dat ik zelf ook nogal kort door de bocht kan doen :')

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 1:00 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Destined schreef:
    (...)

    Weet je, je hebt van zulke hele grote huizen vol met meisjes erin waar je dat vast kunt vinden. Zeg maar een soort Van de valk, maar dan hebben ze niets aan :P
    Misschien moet je daar eens een bezoekje brengen?


    Deed ik. Toen ik terugkwam was ik net een modderige kraan D:

    Blijkbaar moet je niet aan de budgetovernachting doen in dat soort hotels (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    nerveus schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens. Mensen die een blij topic maken of een serieuze vraag hebben worden helemaal afgezeken en het zijn ook steeds dezelfde mensen die het doen, ik noem verder geen namen.
    Ik erger me er ook dood aan en de sfeer hier is echt niet meer leuk.
    In real life merk ik het ook hoor, mensen zijn steeds vaker depressief en katten anderen mensen af. Maarja, sommige hebben gewoon niks beters te doen xD
    Maar ik snap je punt en erger me er ook aan. Maar weetje, laat die mensen lekker zielig lopen doen. Ik heb me er overheen gezet en negeer die mensen gewoon. :)


    jup gister nog ik stond in de rij bij de bank. Zit er een vrouw in een scootmobil, ze wilt weg rijden dus ik loop een stukje opzij zodat ze erdoor kan, word ik helemaal afgezeken dat ik niet genoeg opzij ga. Hallo je kan ook vriendelijk vragen of ik wat verder opzij kan.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 9:40 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik geef eerlijk toe dat ik zowat altijd sarcastisch uit de hoek kan komen.
    Maar dat is meestal als ik me erger aan sommige mensen of als ze domme vragen stellen.

    Laatst ook, een vriendin vroeg me wat ik aan het doen was, terwijl ze naast me zat en toekeek.
    Dan ben ik inderdaad geneigd om dingen te zeggen als; Ik ben aan het tapdansen, waar lijkt het op?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ben het opzich wel met je eens. Maar je kunt er gewoon vrij weinig aan doen. That's life. Maar het kan ook wel komen doordat we tegenwoordig veel meer klagen over de kleine dingetjes omdat we zo goed als alles hebben (luxeprobleem) De people van tegenwoordig zijn steeds minder dankbaar dan eerst. Denk ik...

    this maar een theorie :')


    Life is hard, just break it with your head <3