• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    Geschrokken kijk ik op naar het ding wat naast me neer is gekomen. Ik raap het op en glimlach even. Een kunai van Jayson wat betekend dat ik niet alleen ben. Misschien is hij toch niet zo koud als ik dacht. Ik kijk zijn richting even uit en glimlach.


    ~

    Ailith Fleta

    Als ik een stuk het verder het woud in ben gelopen hoor ik iets. Heel in de verte klinkt gegrom. Het moet haast wel een mutilantgeluid zijn. Ik bedenk mij geen seconde en klim hoog een boom in. Het is misschien niet al te veilig, aangezien ik geen idee heb waar het is en wat het is, maar meestal werken bomen toch wel aardig. Ik luister hoe het steeds dichterbij komt. Als ik denk dat het bijna dicht genoeg bij mij in de buurt is, om het te kunnen zien, houdt het geluid plotseling op. Ik tuur naar beneden en schrik als ik opeens iemand zie lopen. Het is het meisje uit district 1. Hetzelfde district als stalker. Een glimlach siert mijn gezicht. Ze loopt daar open en bloot en is dus een makkelijke prooi. Er staat een nachtbril scheef op haar gezicht, maar ze is alleen maar gefocust op de plek waar eerst het geluid was. Ik spring op een paar meter afstand uit de boom klaar om haar de vermoorden.
    'Hallo!' zeg ik grijnzend. Wraak op stalker, wat een geluksdag vandaag. Het gezicht van het meisje veranderd direct haar op het wezen gerichte angst maakt plaats voor een soort hard emotieloos masker.
    'Een tribuut uit 9. Wat eng.' Ze haalt uit met een stel zwepen en ik weet nog net mijn rug toe te keren en mijn hoofd te bedekken. Ik voel drie scherpe punten langs mijn rug gaan en weet gelijk dat het geen gewone zwepen gaan. Boos draai ik mij om en terwijl zij opnieuw met haar zweep uit wilt halen schiet ik. Ze is echter goed getraind en weet de pijl zo goed mogelijk af te weren met haar rechter arm. Het bloed spuit uit haar arm. Ik heb dus in ieder geval een slagader geraakt. Haar gezicht wordt iets bleker, maar ze haalt toch nog een keer uit met de zweep. Dit keer ben ik erop bedacht en spring weg. Dit zorgt ervoor dat ze de tijd heeft om weg te rennen. Snel sprint ik erachteraan en schiet tussen de bomen door.
    'Ik krijg je toch wel te pakken. Net als de hertjes in district 9.' Ze stoot een harde lach uit en probeert te versnellen, maar het bloedverlies begint zijn tol te eisen. Ik houd haar ondanks de pijnlijke sneeën in mijn rug makkelijk bij. Al rennend leg ik een nieuwe pijl klaar ik richt en sluit mijn rechteroog. Geconcentreerd laat ik de pees los. Net op dat moment struikel ik en maak een koprol over de grond. Meteen sta ik weer op en kijk naar het resultaat. Het meisje ligt op de grond. Mijn pijl steekt recht uit haar nek. Ik hoor haar nog een paar keer gorgelend naar adem happen en dan is het stil.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 17:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (zo en nu ga ik slapen ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson

    Ik hoorde wat in de verte, toen het geluid verdween zuchte ik even, weer niks.
    Plots hoorde ik wat onder mij, het was een soort gesluip. Ik keek naar beneden en zag een gigantisch beest richting Amelia lopen, geen enkele seconden dacht ik na, trok mijn scythe van mijn rug en sprong naar beneden op de rug van het beest.
    Ik stak mijn hidden blade in zijn nek zodat ik wat grip had en activeerde de haak die ik erin had gevonden zodat die vast zou blijven steken.
    Ik sloeg de scythe eerst links en daarna rechts, ik voelde hoe het beest steeds heftiger begon te bewegen om mij eraf te krijgen.
    Ik had even niet opgelet en het beest sprong met zijn rug tegen een boom aan, ik voel hoe het schors langs mijn rug gaat.
    Ik maak snel de hidden blade los en laat mijzelf vallen bij de boom, ik schrik even wanneer ik merk dat dat niet echt slim was en zie het beest met volle vaart op mij afrennen.
    Als die vlak bij is spring ik iets omhoog en zet een kunai in de boom om aanvast te houden zodat het beest tegen de boom aanrent, ik laat mijzelf vallen en stop niet met steken tot dat het beest neer valt. Ik voel ineens een stekende pijn in mijn been en zie dat het beest gebeten had, de adrenaline had mij waarschijnlijk weerhouden van het voelen van die pijn.
    Ik wankel richting Amelia en lach naar dr als ik dr geschrokken gezicht zie waarna ik neerval op de grond dankzij de verwondingen.

    Jerro District 1

    Stilletjes loop ik weer alleen door het bos. Ik voel me wel op het best als ik alleen ben en niet mij kan zien. Ik weet niet wat ik moet doen, maar ik heb wel dorst. Ik pak mijn tas onder mijn cape vandaan en drink de fles leeg. Zo nu weer een waterbron zoeken. Ik loop wat rond en kom een meertje tegen. Ik vul mijn fles weer en drink gulzig nog wat. Daarna klim ik in een boom met een goed uitzicht op het meer. Zo nu kan ik alles om mij hene zien gebeuren. Terwijl ze niet kunnen zien wat ik doe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Waar kan ik Revenna laten?]


    help

    Jarvis schreef:
    [Waar kan ik Revenna laten?]


    [Hoe bedoel je?:)]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'JAYSON' gil ik als hij voor mijn voeten neer valt. Ik kruip pijnlijk naar hem toe en leg hem op zijn rug. 'Jayson?' vraag ik bezorgt en zoek naar de spullen die Ailith ook voor mijn wond had gebruikt. 'Zeg me wat ik moet doen oke, help me een beetje.'


    ~

    Ailith Fleta

    Ik loop behoedzaam naar het lichaam en bekijk de spullen. Die messen en touwen zijn los van elkaar wel handig. Haar andere spullen stop ik in haar rugzak en bind die weer vast aan het lichaam. Dan hebben andere tributen er in ieder geval geen profijt van. Als alles gereed is spring ik achter één van de bosjes en wacht op een kanonschot en een hovercraft die het lijk mee zal nemen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 20:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Zoete wraak voor Ailith. Jerro is een district genoot armer :P)


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha, pas maar op ik zit in een bondgenootschap met Harvey (A))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Grrr verader! Weet hij wel dat je Ailith stalkt?:') )


    Happy Birthday my Potter!

    (Weet ik niet, Jerro heeft de hele tijd rond lopen praten dat hij hem kon gebruiken (: )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Jerro weet lekker niet dat Ailith Carmen heeft vermoord ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    (Neej nog niet, maar ze had hem toch laten zitten D: )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.