• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your favour




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Sernando

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle




    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:03 ]


    ~

    Jayson

    Ik lach even naar Amelia maar merk hoe mijn lichaam steeds zwaarder word, mijn hand gaat naar de ring om mijn rechter middelvinger. Kyra, het meisje wat om mij gaf in district 3... De herinneringen van haar schieten door mijn hoofd, zij kijkt nu ook vast.
    Ik probeer zo goed en kwaad mogelijk mijn ogen open te houden maar merk dat ze steeds zwaarder worden, praten zal ook moeilijk gaan en me alleen maar nog erger uitputten.

    KANONSCHOT

    MEISJE DISTRICT 1 IS DOOD


    ~

    Ailith Fleta

    Als het kanon afgaat en het lichaam met spullen en al wordt opgehaald, besluit ik maar weer verder te gaan met het jagen op dieren en daarna te zoeken naar planten. Ik weet drie loopvogels en een soort buidelrat te schieten. Als ik bij een klein stroompje ook nog allerlei genezende en eetbare planten vind, besluit ik terug naar het kamp te gaan. Hopelijk gaat het nog goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    Ik leg Jayson zijn hoofd op mijn slaapzak en bekijk zijn wonden. Met trillende handen pak ik wat water en maak het schoon. 'Alsjeblieft ga niet dood Jayson' zeg ik zacht. Ik verbind zijn wonden op dezelfde manier als Ailith bij mij had gedaan. Als het klaar is kijk ik naar het resultaat en dan werp ik een blik naar boven. Hij had iets nodig en het moest gewoon komen. Ik slik en bekijk zijn gezicht. 'Je moet iets drinken.' Mijn stem klinkt schor en met trillende handen houd ik zijn hoofd een beetje omhoog en giet wat water in zijn mond.


    ~

    Ailith Fleta

    Als ik vlak bij ons kamp ben, merk ik dat er iets mis is. Door mijn nachtbril zie ik een soort kring van wezens. Wat het zijn, geen idee. Ik bestudeer ze. Als ik er eentje aanval, valt de rest mij waarschijnlijk aan. Als ik niks doe, vallen ze mijn bondgenoten aan. Als ik in één keer de leider dood, vluchten ze. Ik span opnieuw mijn boog en kies de grootste uit. Hij lijkt meer gezag uit te stralen en staat iets uit de kring, alsof hij helemaal niet mee gaat aanvallen. Ik laat de pees los en het dier krijst kort, als ik hem in zijn hals raak. Hij is bijna opslag dood. Een seconde kijken de anderen verschrikt om zich heen, dan rennen ze weg. Meteen sprint ik richting het kamp en tref daar een gewonde Jayson en een hulpeloze Amelia aan.
    'Oh nee,' kreun ik.


    Happy Birthday my Potter!

    LHemsworth schreef:
    (...)

    [Hoe bedoel je?:)]


    [Waar ze naartoe kan xd]


    help

    Jarvis schreef:
    (...)

    [Waar ze naartoe kan xd]


    [Uhm, de meesten zitten in het oerwoud volgens mij:)]


    ~

    [Stiekem vond Amelia Jayson altijd heel erg leuk, maar Jayson weet dat niet xD Als je dat niet erg vind tenminste xD]


    ~

    Jayson

    Ik voel hoe het water over mijn lippen stroomt en probeer wat te drinken, een paar seconde later hoest ik het water uit en bloed achtervolgt.
    Dit is het dan, mijn einde, gestorven om iemand te redden die geliefd word. Waarom snap ik niet, naja deels wel, geliefd zijn, dat is iets wat ieder wilt.
    Mijn ogen vallen langzaam dicht, hoe erg ik er ook tegen vecht.
    Mijn ademhaling word zwaarder maar langzaam val ik in slaap, iets wat de pijn weg neemt.
    Nog geen minuut later word schrik ik wakker en begin weer te hoesten, klodders bloed worden uitgehoest.

    LHemsworth schreef:
    [Stiekem vond Amelia Jayson altijd heel erg leuk, maar Jayson weet dat niet xD Als je dat niet erg vind tenminste xD]


    { Hahaha van mij mag het hoor :P xD Vind het niet erg xD }

    Ailith Fleta

    Als Jayson bloed begint te hoesten grijp ik met mijn handen naar mijn haar. Alle mogelijke oorzaken schieten door mijn hoofd. Maagbloeding, kapotte slokdarmspataders, maagkanker en ga zo maar door.
    'Zorg ervoor dat je alles uit hoest wat naar boven komt. Het mag niet in je longen komen,' zeg ik schor. Ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik moet doen. Ik heb hier niks!


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers - District 3

    'Jayson' piep ik en zet hem omhoog tegen mijn lichaam. Ik negeer de pijn in mijn been en kijk bang naar Ailith. 'KUT SPONSORS' breng ik schor uit terwijl tranen over mijn wangen lopen. Zolang ik Jayson kende vond ik hem al leuk. Hij wist het niet en misschien zal hij het ook wel nooit weten.


    ~

    Paddo schreef:
    (...)

    { Hahaha van mij mag het hoor :P xD Vind het niet erg xD }


    [Hihihi, wil je een parachute?]


    ~

    { Hmmm... t is een optie haha xD }

    Jayson

    Ik merk hoe Amelia mij omhoog zet tegen dr lichaam, iets in me zegt dat ik moet vechten maar ben uitgeput. Dat ding, dat beest, wat het ook was heeft flinke schade aan mijn lichaam gedaan, en voor wat? Om iemand uit mijn district te beschermen die geliefd is. Ik moet er zelfs van lachen maar begin dan ook gelijk weer te hoesten, slijm gemengd met bloed word uitgehoest.
    Langzaam word het donkerder voor mijn ogen hoewel ik bij bewustzijn nog ben.

    Amelia Rivers - District 3

    'Je moet vechten Jayson' fluister ik en hou hem goed vast terwijl hij bloed en slijm op hoest. 'Je weet het vast niet' begin ik zacht. 'Ik vind je al zo lang leuk..Maar jij mij waarschijnlijk niet.' Ik voel meer tranen lopen. De anders zo sterke jongen die iedereen aan kon, lijkt nu een zacht persoon die misschien nooit heeft gevoeld wat het is om mensen te hebben die om je geven.


    ~