• Heey mensen!
    We zijn weer op zoek naar nieuwe moderators!

    Alle informatie en het formulier om je aan te melden vind je op:
    http://www.quizlet.nl/moderator.php

    Je kan je inschrijven tot en met 27 juni.

    We willen jullie er nog wel even op wijzen dat moderatorschap veel tijd in beslag kan nemen. Bedenk alsjeblieft even of je het komende jaar genoeg tijd hebt om dit werk goed te kunnen doen.

    Probeer ons te overtuigen dat jij een goede moderator zou zijn! _O_

    Succes!

    Amused schreef:
    (...)
    Toen was Q ook nog helemaal niet zo druk als nu, er was veel minder om te controleren dus dat maakt niet uit. (En het komt voor dat iemand van 13 betere kwaliteiten heeft om mod te worden dan iemand van 17)
    Ja dat is wel waar, maar 13 is wel heel jong, vooral omdat de meerderheid ouder is en mensen vaak niet graag naar iemand luisteren die 5 jaar jonger is. Maar je hebt gelijk, Q is niet meer zoals vroeger.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Iris was 13 geloof ik.

    Is best jong. Mij maakt leeftijd niet uit:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vroeger was iedereen jonger op Q hoor. We zijn gewoon allemaal blijven hangen hier (ik ben begonnen toen ik 14 was en nu ben ik bijna 19 dus :p) dus toen viel het niet zo op.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik ga eens dit topic doorspitten, wat informatie zoeken en dan ga ik mezelf miss inschrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Drie slechte eigenschappen? Geen probleem. :')
    Drie goede eigenschappen? Ehm...


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Ik word het trouwens waarschijnlijk toch niet :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Errin schreef:
    (...)Ja dat is wel waar, maar 13 is wel heel jong, vooral omdat de meerderheid ouder is en mensen vaak niet graag naar iemand luisteren die 5 jaar jonger is. Maar je hebt gelijk, Q is niet meer zoals vroeger.

    Of je het u wilt of niet, later zul je vast ook moeten luisteren naar mensen die jonger dan jouw zijn doordat ze bijvoorbeeld een hoger diploma ofzo hebben.=) Kan je het alvast gewoon worden hé :'D.
    Oh je sprak niet over jezelf, verander de "je" dan in "men" ofzo ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet opgeven voor je je hebt ingeschreven, iedereen heeft evenveel kansen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Verstuurd.

    Pfff, ik vind die goede en slechte kanten echt moeilijk D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Pfff, ik vind die goede en slechte kanten echt moeilijk D:

    Ik had vooral problemen met die goede kanten, maar zoals je ziet, 'k ben er toch ook door geraakt dus het is mogelijk!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maakt het trouwens uit als ik mijn username heb veranderd nadat ik mijn inzending heb verstuurd? Daar denk ik pas aan als ik het al heb gedaan :$.

    Ik voel me nu echt dom. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 juni 2012 - 19:20 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Nee dat maakt niet uit hoor, die verandert automatisch mee :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb best medelijden met de mods. Zij moeten alles doorlezen.


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    Ik heb best medelijden met de mods. Zij moeten alles doorlezen.


    Ik denk dat nieuwe mods kiezen stukken moeilijker is dan 3 vraagjes invullen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    Topic 2

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juni 2012 - 19:22 ]


    26 - 02 - '16