• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    LOL :'D Ahw Rehab it is!

    Ik heb trouwens een request: Nickelback - Lullaby

    @ Lizz.
    Waarom zou het niet kunnen. Al denk ik niet dat ik het ooit zou kunnen, maar dat komt misschien doordat ik mijn vriend zo goed als iedere dag zie.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goh, typisch dat ik BOBette moet spelen voor ons papa als jullie beginnen met draaien. Ö
    Nu kan ik een tijdje blijven luisteren tot ons papa belt om hem op te halen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Corsara schreef:
    (...)

    Ik vind het echt zo ontzettend dapper van je en totaal niet vreemd, als dit is wat je echt wilt. Ik heb dat van jou - dat 'fuck you als je het er niet mee eens bent - altijd wel bewonderd en ik ben van plan om volgend jaar jouw voorbeeld te volgen, alleen dan ietsje verder weg.


    Thank you. (: Ik hoop dat het ook voor jou goed komt. Ik weet hoe stresserig het is en hoe moeilijk het kan zijn. -Iedereen komt bijt mij altijd aan dat ze het dapper vinden en dat ik sterk ben, but it's hard as hell.-
    dus ik begrijp hoe je je misschien kan voelen.
    -if you ever need to talk, inbox me. (:-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DoctorReid schreef:
    (...)
    En wat betekent het?


    Haha, het is Frans voor Mortuarium, zo'n plaats waar lijken heengaan voor Autopsie of een paar dagen blijven voor ze begraven worden.

    Luguber, iknow.

    Deze! ik moet bijna elke keer huilen als ik hem hoor omdat ik me er zo in kan vinden, maar hij is zo mooi c:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:13 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik weet niet wat er gebeurd of waar de fuck ik net naar luisterde, maar dat was Japans.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:18 ]

    Morgue schreef:
    (...)

    Haha, het is Frans voor Mortuarium, zo'n plaats waar lijken heengaan voor Autopsie of een paar dagen blijven voor ze begraven worden.

    Luguber, iknow.

    Dat is inderdaad luguber.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whoo, Lordi. Lang niet meer gehoord. Awesome. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DoctorReid schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad luguber.


    Iknow, but I quite like my name (:

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:19 ]

    Hmm. Niet zo gek van dit liedjee..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nah Ich Tuh Dir Weh is mooier van Rammstein <3

    Moshpits, dat is waarom ik nooit vanvoor wil staan op Graspop Metal Meeting. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Morg is het eigenlijk, met de Duitse G