• Vanaf half 8! Dan zullen DarkSavior en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Verder is het vanavond ook mogelijk om naar ons te sms'en en wie weet lezen en beantwoorden we jou sms'je op de radio. Het nummer is: 0633164557
    Klik hier voor de radio

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 22:11 ]


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    Moshpits, dat is waarom ik nooit vanvoor wil staan op Graspop Metal Meeting. :')
    Daar heb je juist het minste last vind ik. Je moet gewoon meedoen. Dat is de korte pijn. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo spreek je het iig uit! & Moshpits zijn vet <3 vooral een Wall Of Death.

    Billy Talent - Saint Veronica c:


    i put the fun in funeral

    Errin schreef:
    (...)Daar heb je juist het minste last vind ik. Je moet gewoon meedoen. Dat is de korte pijn. (:

    Jah, echt hélemaal van voor, maar daar geraak ik nooit.
    En no way dat ik in een moshpit ga of in een WOD. Ik wil geen pak slaag hebben. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Overlaatst was er een studente in BE en die vroeg om katten om te doden voor een 'kunstwerk'. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Overlaatst was er een studente in BE en die vroeg om katten om te doden voor een 'kunstwerk'. :')
    Maar die zag er ook echt alternatief uit. Scheelde volgens mij iets mee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Maar die zag er ook echt alternatief uit. Scheelde volgens mij iets mee.

    Geen idee of er iets met haar scheelde, maar ik vind dat je niet express katten mag doden voor 'kunst'.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    *zoekt flyleaf nummer*


    Shoganai i ne~

    En deze want Simple Plan is awesome.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    http://www3.zippyshare.com/v/37606236/file.htmlFlyleaf

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:50 ]


    Shoganai i ne~

    http://www3.zippyshare.com/v/69335312/file.html


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Flyleaf zingt en Apocalyptica doet de muziek (mijn zus stuurde mij dit nummer

    :Y) )

    [ bericht aangepast op 15 juni 2012 - 21:53 ]


    Shoganai i ne~

    Ik luister nu (:


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Geen verzoekjes meer, sorry.


    Your make-up is terrible

    Eventjes een kleine bump.


    Your make-up is terrible