• Regels;

    • Geen mensen vermoorden zonder toestemming van diegene
    • Als je op een gegeven moment op de een of andere manier niet meer kunt meedoen aan de RPG laat dan eerst even je personage doodgaan in een stukje
    • We beginnen wanneer de tributen net in de tubes zitten
    • Niet iedereen kan een wapen krijgen aan het begin, als iedereen dat wel heeft worden er sowieso een paar vermoord

    Happy 75th annual Hunger Games, and may the odds be ever in your favor !

    Topic 2

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 23:16 ]


    how dare you speak of grace

    Takara [District 11]

    Ik nam een slokje water en liep naar Dora toe. Ze glimlachte en zei hoi terug. 'Wil jij ook wat drinken? Je zien er dorstig uit.' Was het wel slim om haar zo te vertrouwen? Ze was nu overactief volgens mij.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Treves
    Nadat ik een stuk veder in het bos was gekomen stopte ik bij een boom. Ik klom erin en ging op de tak zitten en was zo beschut door de bladeren. Ik opende mijn rugzak en bekeek de inhoud. Een veldfles,een stuk brood een touw en een rolletje verband. Niet verkeerd vond ik zelf en bekeek daarna naar mijn messen die ik in min riem had gestoken. Het waren er vijf wat ik best veel vond.

    Dora || District 6

    Ze nam een slokje uit haar waterfles.
    "Wil jij nu ook wat drinken? Je ziet er dorstig uit." Ik keek naar de fles. Die had ze van de Hoorn des overvloeds. Dat betekent dat ze er was geweest. Dat betekent dat ze aan het gevecht had mee gedaan.
    "Hoe kom je aan die waterfles?" vroeg ik wantrouwend.


    If we burn, you burn with us. <3

    Takara [District 11]

    'Hoe kom ja aan die waterfles?' zei Dora terwijl ze er naar keek. 'Die heb ik gepakt bij de hoorn. Hij lag vlakbij in een rugzak, samen met een pijlenkoker met pijltjes, Maar ik heb het noiet gebruikt. Ik ben meteen water gaan zoeken.' Ik keek haar aan. 'Wil je nu wat drinken?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6

    Ze had er dus niet voor gevochten, en ik knikte opgelucht op haar vraag of ik wat wou drinken. Ik pakte de fles van haar aan en dronk een paar slokken. Het voelde heerlijk, en ik besefte dat ik eigenlijk best wel dorst had gehad.
    Het meisje is dus geen beroeps. Zij vermoord geen mensen. Dan kon ik haar vertrouwen, toch?


    If we burn, you burn with us. <3

    Takara [District 11]

    Ik lachte toen ze met grote slokken uit het flesje dronk. 'Is het lekker?'zei ik toen ik de fles weer aanpakte. Ik legde mijn spullen neer en pakte de pijlenkoker. 'Ik ga avondeten zoeken, Moet ik ook voor jou halen.' Vragend keek ik haar aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dora || District 6
    Nadat mijn dost gelest was, voelde ik me meteen een heel stuk beter.
    "Ik ga avondeten zoeken. Moet ik ook voor jou halen?" Vragend keek ze me aan.
    "Ja, is goed. Betekent dat dan dat we bondgenoten zijn?" Zei ik lachend.


    If we burn, you burn with us. <3

    Takara [District 11]

    'Ja is goed.' Rare manier om bontgenoten te worden. Dacht ik bij mezelf. De meeste maken elkaar af als ze elkaar ontmoeten maar wij? Wij geven elkaar water en vangen eten voor elkaar. Ach wel fijn om een bondgenoot te hebben. Ik liep weg ok eten te gaan zoeken. Al gauw zag ik een konijn en ik blies een pijl. Raak. Ik liep er heen en keek er naar. Ik had hem op de plaats van zijn hart geraakt. Ik zag ook nog een boom staan. Ik haalde wat vruchten er vanaf. Ik wist dat ze niet giftig waren omdat we ze thuis, in District 11, ook hadden. Met het konijntje en de vruchten liep ik terug naar Dora.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kirsten D8
    Verderop zag ik een meisje lopen , met een konijn en een paar vruchten in haar handen. Zal ik mijn kans grijpen? Ik ren op het meisje af en steek haar in haar arm. Ze laat haar eten vallen en ik grijp het van de grond. Ze probeert een pijl op me te richten , maar haar arm is te zwak en gaan schuin langs me. Toch weer gewoon eten gehaald , en ze kan elk moment doodgaan of flauwvallen door het bloeden. Ach , het is en blijft de Hongerspelen.

    [woehoee.. Ik hou van aanvallen..]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Le back, ben vandaag naar kermis geweest met vrienden en daarna ook nog dansen >.<]

    Guinevere | District 8

    Na een tijdje voelde mijn wond al veel beter en ik wist van mezelf dat ik nu wel weer goed kon schieten. Ik begon te lopen. Waar zou ik heen moeten? Weer in een boom? Eerst eten zien te vinden. Toen hoorde ik opeens geritsel in de struiken en mijn blik schoot langs alle bomen. Toen begon ik opeens keihard te rennen, een geweldig groot beest zat achter me aan. Ik rende maar het haalde me al weer in. Net optijd dook ik neer voordat hij boven op me sprong en hij ging over me heen waarna ik snel een pijl pakte en schoot. Een gepiep kwam nog uit zijn keel maar toen viel hij neer. Weer dood. Ik hijgde, jezus dat was eng. Maar dit was nog veel te vroeg voor de grand finale. Dat zou nog veel erger worden.


    how dare you speak of grace

    Takara [District 11]

    Ik was al bijna bij Dora toen ik opeens een helse pijn in mijn arm voelde. Ik schreeuwde en het meisje die me gestoken had griste het eten, wat ik had laten vallen, van de grond. Ik probeer een pijl te schieten maar ik mis door mijn arm. Ik val op de grond en zie het meisje weglopen. Ik spartel wat als ik me wat bedenk. Ik heb een bondgenoot. 'Dora! Dora! HELP!' schreeuw ik. Als ze niet komt ga ik waarschijnlijk dood. Langzaam word het zwart voor mijn ogen en ik ben blij dat mijn tas nog bij Dora ligt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jason Treves
    Ik sprong de boom uit en griste een mes uit me riem. Ik had best honger dus ik ging maar opzoek naar eten. In de bosjes zag ik een konijn zitten en ik liep r voorzichtig op af. Ik gooide het mes wat precies in het midden van zijn kleine lichaam kwam. Ik sneed zijn hoofdje eraf en liep daarna terug. Ik maakte met wat vuurstenen die ik had gevonden en hout een vuurtje waar ik het konijntje mee klaar maakte.

    Dora || District 6

    Ik wacht een tijdje in een boom op het meisje, dat net wegliep om eten te halen. Ik zing zachtjes voor me uit, en volg met mijn ogen een vogel.
    Dan hoor ik geschreeuw.
    "Dora! Dora!" Het was zeker weten mijn bondgenoot. Ik pakte haar tas, die ze bij me had laten liggen, en sprintte er naartoe.
    Ze was niet ver. Na een paar minuten vond ik haar. Ze was buiten bewustzijn, waarschijnlijk door de pijn. Ik zie de wond in haar arm, die zo diep is dat ik haar bot zie. Ik gooide de rest van de inhoud van het flesje over de wond, in een poging om het schoon te maken. Ze kreunde zachtjes. Dat gaf me hoop.
    "Wakker worden. Vecht ertegen. Als je nu wegzakt, word je misschien niet meer wakker." Ik hoopte dat ze me nog hoorde. Ik bleef die woorden herhalen.
    En toen deed ze haar ogen open.


    If we burn, you burn with us. <3

    Nathaniel

    Ik liep weer wat over de takken, en zag opeens Dora en nog iemand.
    'Ook hoi' grijns ik gemeen. Ik ga rustig op de hoge tak zitten en kijk naar de twee. "Gaat lekker zeker?' grinnik ik. Ja, ik ben gemeen nu..


    El Diablo.

    Takara [District 11]

    Ik opende mijn ogen en zag Dora vlak bij me. Wat was er ookal weer gebeurd? Oja. Ik ging eten halen en toen stak iemand in mijn arm. En daarna? ik kan het me niet meer herinneren. Ik probeerde rechtop te gaan zitten maar Dora duwde me terug. Ik ging versuft weer liggen en keek naar mijn arm. Ik zag het bot dus wende ik mijn blik snel weer af. Als mensen gewond waren in mijn district en ik zag het gilde ik meestal het hele District bij elkaar. Ik kon slecht tegen bloed. Ik trok een stuk van mijn broek, gaf dat aan Dora en wees op mijn arm. 'Ook, hoi.' Hoor ik Ik kijk om en zie Nata.. Natanie.... ach wat boeit het. 'Gaat lekker zeker?' En ik probeer alweer op te staan. Ik pak mijn koker en blaas een pijl. Hij was voor zijn hoofd bedoeld maar ik raak zijn been. Hij wankeld even maar trekt dan de pijl eruit.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 19:42 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!