• Als jij een iPod kabeltje was, waar zou jij je dan verstoppen?

    Al heel lang ben ik hem kwijt en hem al overal gezocht, maar ik vind hem nergens. Dus ik vraag het aan jullie. Zeg de meest gekke dingen en ik zal daar zoeken, want ik heb echt nieuwe muziek nodig op mijn iPod.

    Je kleerkast?
    Daar vond ik zo ooit eens mijn opzetstukje van mijn passer en mijn gom(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn Ipodkabeltje verstopt zich meestal in het doosje waar al mijn kabeltjes in zitten. Soms verstopt hij zich ook achter de spullen die verspreid over mijn bureau liggen. Bij mij kan hij zich hier niet verstoppen, maar misschien ligt het kabeltje verstopt achter je bureau?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou me achter de boeken in een boekenkast verstoppen.
    Waar zou jij je verstoppen als je een ipod zelf was? ):
    Ben de mijne al heel lang kwijt. ;(


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Mijn IPodkabeltje ligt meestal onder mijn matras omdat ik hem altijd oplaad in mijn bed en onder het slapen verdwijnt hij onder mijn matras/achter het bed etc.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijne zit meestal gewoon in de stekker, maar anders ligt hij ergens op de grond of is 'ie in de bank gevallen.


    To love is to destroy.

    Alle lades doorzoeken, daar zit ik meestal in (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wasmand? Misschien zat het in je kleding?
    Tassen die je al eventjes niet hebt gebruikt?
    Tussen een boek? Onder je bed? Achter je verwarming/


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Op de grond onder je bureau in een hoek.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    onder mijn bed, op de keukentafel, in de bureau, in mijn broekzak, in de zak met rommel waarvan ik te lui ben om het op zijn plaats te leggen ...

    Nog in een andere laptop/pc?
    + ik download mijn liedjes altijd direct via Deze site op mijn mobiel. gaat veel sneller en je hebt geen snoertje nodig. :') Weet niet of het kan op iPod, denk'twel?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Mijn ligt meestal ergens op de grond :]


    "never let anyone dull your sparkle"

    Grond of bureau? Daar verstoppen mijn spullen zich vaak :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Bij de computer of in de fruitmand? :Y)


    As travars

    Tussen mijn bed en mijn muur :P
    Onder je bureau / aan de zijkant van je bureau, tegen die want aan -daar ligt die van mij altijd-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Vensterbank, in mandjes.
    Als ik zo'n verdraaide Ipodkabeltje was dan zou ik achter het bureau liggen.
    Simpelweg omdat daar ook altijd ruimte is.


    Nobody can see the real me...