• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Edward
    Ik draai me om naar mijn kledingkast en pak snel lange spijkerbroek en trek een lichtblauw blousje aan en rol de mouwen op. Ik poets mijn tanden en loop dan weer naar beneden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Edward
    Ik draai me om naar mijn kledingkast en pak snel lange spijkerbroek en trek een lichtblauw blousje aan en rol de mouwen op. Ik poets mijn tanden en loop dan weer naar beneden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik ben net klaar als edward naar beneden komt lopen. ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. 'wat zie je er toch weer fantastisch uit'

    Edward
    Ik lach eventjes "bedankt schat" zeg ik en geef haar een kusje op haar lippen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik geef hem een kus terug. 'Ben je klaar om te gaan, ik moet nog even mijn pumps aan trekken en dan kunnen we gaan'

    Edward
    "Is goed hoor" zeg ik en ga nog even zitten op de stoel en wacht tot Hayden weer terug zou komen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik ren naar boven en trek snel mijn pumps aan



    en loop weer naar beneden
    'Schat we kunnen gaan'

    Edward
    "Let's go then" zeg ik en pak haar hand vast terwijl ik haar meetrek de villa uit en sluit de deur achter ons "Ik heb er zin in" zeg ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop met hem hand in hand op weg naar een stadje. 'Hey, het kan wel zijn, dat ik aan het einde van de avond niet meer kan lopen, door deze schoenen' zeg ik lachend. 'Maar jij tilt me dan wel'

    Edward
    "Tuurlijk joh kan ik het eten van vandaag er weer afkrijgen" zeg ik lachend en kijk even om me heen naar het stadje en stop voor de deur van een club "Hier naar binnen" vraag ik en wijs naar de club.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'OKE' zeg ik tegen hem en loop voor hem de club in, ik draai me hoofd schuin naar hem om en fluister in zijn oor' hey, goeie culb uitgekozen er zijn hier veel knappe jongens'

    Edward
    Ik kijk haar grijnzend aan "Is dat zo" zeg ik "Nou die meisjes mogen er anders ook wel wezen" zeg ik grappend en trek Hayden mee de dansvloer op en begin een beetje te dansen.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 21:10 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Auw niet zo snel, ik heb hoge hakken aan he dus ik kan niet zo snel' hij trekt me de dansvloer op en begint te dansen, ik grinnik ne sla mijn armen om hem heen.

    Edward
    Ik lach even "Sorry" en leg mijn handen op haar heupen terwijl ik zelf weer een beetje heen en weer dans.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik geef hem een tongzoen en ga met mijn handen door zijn hhaar heen.