• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    Ik proef van de saus, mmm het is best lekker, ik leg snel 2 borden op tafel en bestek en zet de pannenop tafel. 'Edward, we kunnen eten schreeuw ik'

    Edward
    "Oeh lekker eten" zeg ik en loop naar de tafel en ga tegenover Hayden zitten "Ziet er lekker uit" zeg ik en begin alvast te eten.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kijk nerveus naar edward. 'Is het echt wel lekker, want ik wil geen mensen dood hebben met mijn eten hoor' zeg ik bezorgd

    Edward
    Ik knik enthousiast naar haar "Het is echt heerlijk" zeg ik met een mond vol en neem nog een hap, het was echt heel lekker.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Jee, dit is echt de eerste keer dat ik kook, nouja heb wel eens een eitje gebakken ofzo, maar nooit echt een maaltijd, maar mooi dat je het lekker vind' zeg ik tegen hem en neem een hap van mijn eten

    Edward
    "It's delicious" zeg ik met mijn leuke Britse accent en eet snel mijn bord leeg, ik schuif mijn stoel naar achter en klop op mijn buik "Ik zou echt minder moeten eten, ik krijg volgens mij een buikje" zeg ik en probeer in een beetje vet je knijpen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ach, welnee joh jij krijgt helemaal geen buikje, en als je dat krijgt hoef ik je niet meer hoor, dus je zorgt er maar voor als je eenbuikje krijgt dat je het weg sport' lach ik plagend.

    Edward
    Ik lachte weer en klopte op mijn buik "Nou ik ga dan maar voor tweede portie" zeg ik en loop naar de keuken waar ik snel nog een beetje voor mezelf opschep en loop weer terug naar de tafel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou edward dat doe je alleen maar om me te pesten, stomme pestkop' ik kijk hem gemaakt boos aan.

    Edward
    "Nou zeg ik heb echt heel erg honger" zeg ik lachend en kijk haar nep verbaasd aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ja, van seks krijg je honger he' zeg ik lachend en breng mijn bord naar het aanrecht en ga weer tegenover hem zitten.

    Edward
    "Pfff inderdaad" zeg ik lachend en neem snel de laatste hap van mijn tweede bord en breng hem snel naar de keuken en leg hem neer op het aanrecht. En loop weer naar de woonkamer "Dus wat zullen we doen" vraag ik lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, ik denk dat ik eerst maar eens ga afwassen, en we gaan straks partyen in het stadje he, dat ben ik nog niet vergeten hoor'

    Edward
    "Natuurlijk ben ik dat niet vergeten" zeg ik snel want eigleijk was ik het wel vergeten "Ik ga even wat anders aan doen" zeg ik snel en loop met grote passen naar de slaapkamer.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oke, dan ruim ik de keuken op' ik begin zacht te zingen en was de borden, pannen en het bestek af.