• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    'Als je haar maar goed zit he' zeg ik plagend tegen hem. ' wat wel JIJ nu gaan doen dan?, want we blijven toch niet tot 11 uur savonds hier op bed liggen, hoewel ik weet dat jij dat liever wel doet' zeg ik lachend.

    Edward
    Ik lach "Heey ik ben niet een of ander sex monster ofzo" zeg ik lachend "Maar we hebben eigelijk net gedaan wat ik graag wou doen dus wat wil jij doen behalve wat we net gedaan hebben" zeg ik lachend en druk nog een kusje op haar mond.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik beschuldig je nergens van hoor arme schat' lach ik naar hem en geef hem een zoen. 'ik weet niet wat ik wil doen, eigenlijk lig ik wel lekker, maar ik moet nou echt een keer iets nuttigd gaan doen, dan liggen en zoenen, begrijp me niet verkeerd hoor, want ik vind het namelijk heerlijk om met jou te zoenen'

    Edward
    Ik kijk haar even aan "Maar is vakantie er niet voor om juist niks nuttigs te doen" zeg ik lachend "Maar zoenen klinkt goed" zeg ik en druk mijn lippen weer op die van haar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Edward, zullen we vanavond gezellig uitgaan' zeg ik opgewekt. 'lekker dansen, lekker je heupen los'

    Edward
    Ik knik "Ja goed plan" zeg ik lachend en rol een beetje tegen haar aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Kun jij wel een beetje dansen dan, ik geloof er namelijk niks van' zeg ik hem plagend, en geef hem een zoen. 'hey, en niet dronken worden he want daar kan ik niet tegen'

    Edward
    "Heey ik word nooit dronken en ik heb hele sexy moves hoor" zeg ik lachend en por even in haar zij.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oja, ik geloof er helemaal niks van, maar ik zal het zien' zeg ik stap uit bed en draai express met miijn kont naar hem toe, pak mijn rokje trek het aan en doe mijn doorzichtige blousje aan. 'nou mag ik zo over straat van joy'

    Edward
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd "Nope dat doorzichtige blousje is veel te zext voor buiten straks val je op een andere gozer en ben ik helemaal alleen" zeg ik plagerig en kijk haar lachend aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, ik hou het mooi aan, ik ga er echt met niemand anders vandoor hoor, ik ben toch van jou' zeg ik hem en duik boven op hem op bed.

    Edward
    "Dat is waar" zeg ik lachend en wijs naar de twee plekken in haar nek waar ik haar gister twee zuigzoenen had gegeven.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop geschrokken naar de spiegel, ik had het zelf nog helemaal niet gezien. 'Nou, dat word dan maar een sjaaltje omdoen'

    Edward
    Ik keek haar grijnzend aan en lachte even hard op en legde mijn handen op mijn gezicht, "Ja doe jij maar een sjaaltje om schat" zeg ik nog steeds lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik haat jou echt he' en ik ga hard op hem zitten. 'Jij mag niet zo gemeen tegen me doen, anders ga ik nooooit meer met jou zoenen'