• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    'Dat had je misschien inderdaad beter kunnen doen. Ik trek mijn spuikerjasje uit en gooi hett in een hoek van de kamerik zoen hem verder en ga met mijn hand door zijn haren.

    Edward
    Ik lach en zoen haar verder terwijl ik mijn hand onder haar shirt leg en zachtje naar boven glij en streel zachtjes over haar Bh.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik maak de knoopjes van mijn blouse open en kijk hem aan, ik ga weer verder met zoenen en laat mijn hand naar beneden glijden naar zijn kruis

    Edward
    Ik trek haar blouse verder uit en gooi het weg, en kus haar nek terwijl mijn handen met de sluiting van haar bh prutsen en ik voel hoe ze haar hand naar beneden laat glijden naar mijn kruis.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 22:26 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik glij een paar keer met mijn hand over zijn kruis e voel dat hij steeds opgewonder word. 'jij hebt ook elke dag zin he' fluister ik in zijn oor terwijl ik mijn bh sluiting los maak.

    Edward
    Ik ben een jongen volgens mij hebben wij er altijd zin in" zeg ik lachend en gooi haar Bh weg en streel zachtjes over haar borsten terwijl ik haar nek kus.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Nou, dat word dan wat de aankomende weken' ik kreun zacht wanneer hij over mijn borsten heen gast, ik voel dat zijn penis steeds harder word en maak zijn broek open.

    Edward
    Ik trek haar rokje uit en trek dan ook mijn eigen broek uit, zodat ik nu in mijn boxer lig en Hayden alleen in haar string. Ik aai even over har wang en kus zachtjes haar lippen "Je bent echt heel mooi" zeg ik en kus haar weer verder.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Jij bent veel mooier, ik wou het moment veel langer uitstellen dat ik met je seks zou hebben, maar ik kan het echt niet meer laten, ik hou van je' fluister ik in zijn oor. 'heb je wel condooms mee?' Ik ga met mijn hand over zijn boxer heen waardoor ik nu nog beter zijn stijve penis voel.

    Edward
    "Ik hou ook van jou" fluister ik 'heb je wel condooms mee?' vraagt Hayden, "Fuck ik weet het niet" zeg ik en loop snel naar mijn tassen toe en kijk erin, leeg... ik kijk Hayden even aan met een paniekerige blik en loop naar mijn toilettas en vind daar een strip, ik lach opgelucht "Bingo" zeg ik en scheur en eentje van af.

    *Oeh fuck fuck fuck moet van mijn moeder naar bed ik ga namelijk naar Amsterdam morgen een hele dag :c,, en ik ben ook niet zo goed in dit soort scenes beschrijven haha :$*


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    MoccaSins schreef:
    Edward
    "Ik hou ook van jou" fluister ik 'heb je wel condooms mee?' vraagt Hayden, "Fuck ik weet het niet" zeg ik en loop snel naar mijn tassen toe en kijk erin, leeg... ik kijk Hayden even aan met een paniekerige blik en loop naar mijn toilettas en vind daar een strip, ik lach opgelucht "Bingo" zeg ik en scheur en eentje van af.

    *Oeh fuck fuck fuck moet van mijn moeder naar bed ik ga namelijk naar Amsterdam morgen een hele dag :c,, en ik ben ook niet zo goed in dit soort scenes beschrijven haha :$*


    Oke maakt niet uit veel plezier dan, en je beschrijft het goed

    xkimx124 schreef:
    (...)

    Oke maakt niet uit veel plezier dan, en je beschrijft het goed


    Thanks c: haha we gaan morgen verder al sik weer thuis ben ok dat is ongeveer rond 6 uur ofzo.. c:


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Oeh, gelukkig maar dat je er 1 hebt gevonden' ik wrijf nog even over zijn boxershort heen en trek hem dan naar beneden, ik trek zijn penis rustig af en stop hem in mijn mond, rustig zuig ik eraan.

    Edward
    Ik kreun zachtjes en bijt even op mijn lip, dit was echt fantastische en kreun nog een keer zachtjes.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kom weer naar boven en ga met mijn tong bij hem naar binnen terwijl ik hem met mijn hand nog steeds aftrek.