• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Edward
    Ik zoen haar terug en leg mijn handen in haar haar en bijt zachtjes in haar lip en laat mijn lippen naar borsten glijden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kreun zachtjes als hij met zijn lippen naar mijn borsten gaat. 'ik wil je in me' fluister ik in zijn oor.

    Edward
    Ik geef haar nog een kusje op haar mond en doe dan snel de condoom om voordat ik bij haar naar binnen ga en haar verder zoen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Mijn lichaam trekt samen als hij bij me naar binnenglijd, ik kreun zacht en houd hem stevig vast.

    Edward
    Ik kreun zelf ook even en strijk met mijn hand langs haar naakte lichaam.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik voel hoe hij steeds dieper en sneller bij mij naar binnen gaat, ik pak zijn gezicht vast en zoen hem. 'Ik hou van jou' fluister ik in zijn oor

    Edward
    "Ik ook van jou" Fluister ik terug en kom uiteindelijk bij mijn climax en kom klaar.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik voel dat hij klaar komt en kom kort daarna ook klaar, ik lig nog even uit te hijgen en daarna pak ik zijn gezicht vast en zoen hem.

    Edward
    Ik kus haar terug en strijk met mijn vingertoppen langs haar wang, en voel hoe een klein zweet druppeltje over mijn rug glijd en ga plat op het matras liggen terwijl ik mijn hand op haar buik laat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Hoelaat is het?' vraag ik hem en trek mijn bh en string weer aan en kruip weer naast hem in bed.

    Edward
    Ik kijk op mijn horloge "Uhm iets over vieren" zeg ik en gooi snel de condoom weg voordat ik mijn bozer weer aan doe en een joggingbroek en ga weer naast Hayden liggen in bed.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borstkast. Ik grinnik.'Ik heb het nog nooit in mijn hele leven om 4 uur smiddags gedaan met iemand' zeg ik lachend. 'Op welke lleeftijd heb jij eht voor het eerst gedaan met een meisje'

    Edward
    Ik lach even met haar mee "Nee ik ook niet of in ieder geval niet dat ik me kan herinner" en kijk haar weer even aan. 'Op welke lleeftijd heb jij eht voor het eerst gedaan met een meisje' vraagt Hayden en ik dacht even na "Ik denk op mijn 16de ofzo iets" zeg ik "En jij"


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Ik ook, het was met een jongen van het football team, omdat ik natuurlijk altijd bij de wedstrijden moet cheerleaden natuurlijk, dus zo doende' zeg ik lachend en geef hem een kus.

    Edward
    Ik lach even en kus haar eventjes terug voordat ik op mijn rug ga liggen en door mijn haar woel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.