• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    'NATHAN!!!! Euhm wat doe jij hier snel spring ik van edward af, dit is niet wat je denkt hoor' zeg ik snel

    Nathan

    'Oh shit, ik kom echt super ongelegen' ik staar naar de grond en word weer knalrood. Waarom gebeurt dat nou altijd?


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'ach wel nee joh, er is helemaal niks aan de hand, kom maar binnen hoor' ik veeg snel mijn handen aan mijn broek af.

    Edward
    Ik ga langzaam weer rechtop zitten, Serieus mensen twee keer op een dag sdacht ik in mezelf "Nooit van kloppen gehoord" zeg ik zacht en een beetje geirriteerd.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Het..het spijt me' mompel ik, 'ik wist niet dat jullie hier waren, ik kwam mijn laptop halen'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Ongemakkelijk stond Nathan in de deur bij Hayden en Edward.
    Ik sluip naar binnen en prik in Nathan's zij. 'Wat is hier aan de hand?'


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'Er is niks aan de hand, nathan komt gewoon zijn laptop halen, dus niks aan de hand. Zeg ik met een nep glimlach.

    Edward
    Ik zuchtte zij had makkelijk praten zij stond niet zonder shirt daar awkward in de kamer.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 20:47 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik zie dat Hayden het niet meent en schaam me nog meer. 'Kom, we gaan naar beneden.' zeg ik tegen Sophie. Ik neem mijn laptop zo snel mogelijk en vertrek. 'Sorry' piep ik nog eens voor ik de deur dichttrek.


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    'jezus zeg, waarom worden wij altijd gestoord, de volgende keer gaat die deur echt op slot, of beter nu al' ik loop naarde deur en doe hem op slot. 'edward je hoeft je echt niet te schamen voor je lichaam, nathan zou,willen dat hij zo goddelijk en gespierd lichaam had' ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen.

    Sophie.

    'Wat deden hun precies?' grinnikte ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik zuchtte "Heey ik schaam me niet voor mijn lichaam, maar ik stond daar wel weer lekker zonder shirt voor de tweede keer" zeg ik weer een beetje geirriteerd "Voor de tweede keer vandaag" zeg ik zuchtend en sla dan zelf ook mijn armen om Hayden heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    'Hayden zat net op Edward en ze masseerde hem.'


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Lachend plofte ik neer op de bank.
    'Goeie'


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Ik plofte me naast Sophie in de zetel en trok haar op me. Ik keek recht in haar ogen en zag glinstertjes. 'Vind je dat leuk?'


    Allting handlar om relativitet