• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    'Misschien' giechelde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    hayden

    'He gadsie jij bent nog helemaal nat van de massageolie en nu is mijn schone shirtje weer helemaal nat' teleurgesteld kijk ik naar mijn natte shirt.

    Nathan

    Ik ging langzaam dichter naar Sophies gezicht en kuste haar lippen zachtjes.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik kijk haar even aan en weet dus niet wat ik moet zeggen, ik laat haar weer los en ga op het bed zitten en laat me achterover vallen en sluit mijn ogen even.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Toen zijn lippen die van mij raakten voelde ik een vonkje in me. Met een klein glimlachje drukte ik me dichter tegen hem aan en kuste hem gewillig terug.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Ik ging met mijn tong langs mijn lippen en vroeg toestemming om bij haar 'binnen' te mogen door met mijn tong tegen haar lippen te gaan.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    Langzaam opende ik mijn mond en liet onze tongen een spel spelen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    Hmm, ze kon goed kussen. Ik legde mijn handen stevig op haar rug en trok ze dicht tege me aan.


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    Ik kijk naar edward en ga rustig naast hem liggen en sla mijn arm om zijn buik heen. 'Wat is er toch met je aan de hand, word je gek van mij, je mag het dan gerust zeggen hoo'. Fluister ik.

    Sophie.

    Het idee dat Hayden en Edward elkaar aan het gek maken waren was een apart idee. Ze lagen praktisch boven ons terwijl wij hier aan het zoenen waren. Met mijn hand woelde ik door zijn haar.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Er is niks" zeg ik eventjes en kijk haar even aan "Ik word gewoon moe van dat mensen zomaar binnen komen als we bezig zijn" zeg ik even lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Tja, dat heb je als je in een huis zit met allemaal anderen mensen lieveschat, maar je hebt nog weken om ze terug te pakken, want ik weet zeker dat die 2 nu beneden liggen te zoenen' lach ik.

    Nathan

    Ze woelde door mijn haar en een glimlach ontsnapte van mijn gezicht. Ik fluisterde in haar oor 'je bent zo knap' en ik gaf een kusje op haar voorhoofd.


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik lachte even "Ja dat denk ik ook" zeg ik en sla mijn armen over elkaar heen terwijl ik Hayden nog even aankijk.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sophie.

    Net zoals ik altijd deed met een compliment begon ik te giechelen. 'Jij bent leuker' fluisterde ik in zijn oor.


    Pretty is just a pretty word.