• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    'Wat wil je nu doen, wil je al lekker gaan slapen of wat?' Vraag ik hem terwijl ik dicht tegen hem aan ga liggen. 'of wil je nog even naar buiten'

    Nathan

    'Leuke poging, maar toch niet hoor' lachte ik. Opeens trilde mijn gsm, wat voor een grappige situatie zorgde, want Sophie zat op mij en de gsm zat tussen ons in in mijn broekzak.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Je mobiel trilt' grijnsde ik.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    "Hmmm het maakt me echt niet uit zolang ik maar bij jou ben" fluister ik zachtjes in haar oor.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Nathan

    Ik giechelde als een meisje en haalde mijn gsm boven. Ik bleef even naar het scherm staren.


    Allting handlar om relativitet

    hayden

    Ik kreeg een brok in mijn keel, een jongen heeft nog nooit zoiets liefs tegen mij gezegd. 'hmm, dus je zou het zelfs niet erg vinden om bij sophie en nathan te gaan zitten beneden' zeg ik plagend en geef hem een zoen op zijn mond.

    Edward
    Ik zuchtte even "Als jij dat graag wilt dan doen we dat" zeg ik even met een glimlach en geef haar een kusje op haar neus.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:48 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'maar ik wil dat helemasl niet, ik zeg dat alleen maar om jou te plagen, het enigste wat ik wil is hiet met jou zijn, edward ik ben echt gek op je, normaal voel ik me nooit gelijk zo vertrouwd bij een jongen, maar jij bent zo lief voor me' ik slik en kruip heel dicht tegen hem aan.

    Sophie.

    'Wat staat er?' vroeg ik en drukte een klein kusje op zijn lippen.


    Pretty is just a pretty word.

    Nathan

    'Ik..ik heb een concert' zei ik, nog steeds niet gelovend dat het waar was.


    Allting handlar om relativitet

    Sophie.

    'Waar? Wanneer?' fronsend keek ik Nathan aan. Waar had hij het over.


    Pretty is just a pretty word.

    Edward
    Ik lachte en sloeg mijn armen om haar heen "Ik vind jou ook leuk" fluister ik en trek haar nog dichter tegen me aan.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik trek mijn truitje uit waardoor ik nu alleen nog maar mijn bhen broek aan heb, ik gooi het,shirtje ergens in een hoek. 'zo, dat shirt was toch vies door de massageolie' ik geef hem een lange zoen en zoek met mijn tong de zijne.

    Nathan

    'Mijn broer stuurt me dat ik het voorprogramma van een band mag doen in Engeland!'


    Allting handlar om relativitet

    Edward
    Ik lach even als ze haar shirt uit trekt en kijk even naar haar maar veel tijd geeft ze me niet want ze drukt haar lippen weer op de mijne en zoekt met haar tong de mijne. Ik vind met mijn tong de hare en we draaien een beetje om elkaar heen. Ik zoen haar door terwijl ik mijn handen langs haar hoofd zet en me een beetje over haar heen buig.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.