• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    hayden

    Ik ga met mijn ene hand door zijn haar en mijn andere hand laat ik over zijn borstkast glijden, pleas laten we nou alsjeblieft niet gestoord worden, dat is al de hele dag gebeurd denk ik in mezelf.

    Edward
    Ik voel hoe ze met haar hand over mijn borst gaat en ik strijk zelf zachtjes met mijn hand over haar buik heen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik begin hem wat wilder te zoenen en fluister in zijn oor 'echt edward jij bent echt heerlijk' ik laat mijn hand nog steds over zijn borst glijden naar beneden, net boven zijn broek stop ik en beweeg mijn hand weer omhoog.

    Edward
    Ik lach even en voel een kleine tinkeling als ze over mijn buik glijd naar beneden, maar ze gaat dan weer langzaam omhoog en ik kus haar ook wat wilder terug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik ga boven op hem liggen en zoen hem door, ik voel onze lichamen dicht tegen elkaar an, en het geeft me echt een fijn gevoel in mijn buik, mijn handen gaan door zijn haren en over zijn hele lichaam heen.

    Edward
    Ik voel hoe ze boven op me gaat liggen en haar blote buik ligt nu tegen de mijne aan en ik glimlach snel even voordat ik haar terug zoen en mijn handen overal en nergens zijn.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Met een hand ga ik via zijn buik naar beneden en ik laat mijn hand even over zijn kruis glijden, ik voel dat hij al lichtelijk opgewonden begint te raken, ik knijp er zachtjes in om hem te plgaen en laat daarna weer mijn hand naargezicht toe en zoen hem intens.

    Edward
    Ze gaat met haar hand langs mijn kruis en ik kan het niet laten om opgewonden te raken en dan gaat ze weer naar mijn gezicht. Ik zoen haar gewoon door en leg mijn handen tegen haar rug aan en beweeg een van mijn handen wat meer omhoog tot ik bij de sluiting ben van haar Bh.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Dan gaat mijn mobieltje af. 'Kut, waarom worden wij altijd gestoord' ik ga naar mijn mobieltje en neem op. 'hi mama, ja het gaat goed hoor, ja ik was aan het rennen, ja natuurlijk ben ik voorzichtig mama, ja doei kus aan papa' ik hang weer op en ga weer boven op hem liggen ik voel zijn kruis tegen mijn onderbuik en dat windt me wel wat op.

    Edward
    Ik hoor opeens haar telefoon afgaan "You have got to be kidding me" zeg ik en wrijf met mijn handen even over mijn gezicht. 'hi mama, ja het gaat goed hoor, ja ik was aan het rennen, ja natuurlijk ben ik voorzichtig mama, ja doei kus aan papa' hoor ik hayden zeggen. Ze hangt weer op en gaat weer boven op me liggen. Ik zucht even "I think the univers doesn't want us to be together" zeg ik lachend en leg mijn handen weer op haar rug.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik lach even. 'edward wil je dit wel echt, ik bedoel we kennen elkaar nog maar een dag' zeg ik aarzelend terwijl ik het niet kan laten om mijn handen over zijn lijf te laten glijden.

    Edward
    "Weetje ik wou jou net precies hetzelfde vragen" zeg ik even en ga wat rechter op zitten.
    "Ik bedoel ik wil wel" lach ik en kijk haar even aan terwijl ik met mijn hand over haar wang glij "Maar ik wil niet dat jij er spijt van krijgt"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 23:23 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'nou, zo te zien heb jij er wel zin in' ik kijk plagend naar zijn kruis, nee maar misschien kunnen we beter eventjes wachten, en het bij strelen,zoenen en knuffelen houden' zeg ik terwijl ik van hem afstap en naast hem ga zitten.

    Edward
    Ik knik en draai me om en ga op mijn buik liggen, ik sluit even mijn ogen en stap dan snel uit bed voordat ik me uit mijn nog steeds normale broek werk en mijn pyjama broek ervoor ruil. Ik haal mijn handen door mijn haar en ga weer op mijn buik ik bed liggen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop naar mijn kant van het bed en trek mijn broek uit, waardor ik nu in mijn bh en string sta, ik pak een roze doorzichtig jurkje erover aan en ga onder de dekens in bed liggen. 'maar edward, 1 ding is zeker ik zal er nooit spijt van krijgen als ik met jou seks heb, jij bent trouwens ook niet mijn eerste, ben jij nog maagd' vraag ik nieuwsgierig asn hem.