• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Edward
    Ik draai me om naar haar en schud mijn hoofd "Nee ik ben geen maagd meer" zeg ik lachend, en dan valt mijn blik op haar doorschijnende jurkje "Weetje als je het echt daarbij wilt laten moet je niet die dit soort dingen in mijn buurt dragen" zeg ik lachend en trek even aan de stof.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'nou, dan heb je mooi pech want ik hou het gewoon aan, dan zorg je dat je je maar inhoud in bed' zeg ik.lachend terwijl ik hem een kus geef en naar de badkamer loop om mijn tanden te poetsen waardoor hij extra goed mijn string kan zien.

    Edward
    Ik kijk haar even na en zie dan haar string nog beter, ik zucht lachend en begraaf mijn gezicht in mijn kussen "Your killing me" zeg ik in het kussen en leg mijn handen in mijn nek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kom terug lopen uitde badkamer en ga bij hem opschoot zitten. 'Nou lieve lieve dokter zullen we zo maar gaan slapen' zeg ik tegem hem terwijl ik hem een kus op zijn voorhoofd geef.

    Edward
    Ik knik "Ja dat is denk ik wel het beste" zeg ik en rek me even uit en geeuw even. En geef haar nog een kusje op haar wang.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik loop naar mijn kant van het bed en ga onder de dekens liggen, ik wacht tot edward er ook onder ligt en ga dan dicht tegen hem aan liggen, ik geef hem een zoen op zijn mond en zeg 'weltrsten meneer de dokter, waar zijn eigenlijkbde lichtknopjes'zeg ik lachend.

    Edward
    Ik sla mijn armen om haar heen 'weltrsten meneer de dokter, waar zijn eigenlijkbde lichtknopjes' zegt ze lachend en ik zucht even "Ook dat nog" ik ga rechtop zitten en kijk om me heen en zie uiteindelijke een kleine schakelaar onder het nachtkastje "Jeetje wat een geweldigde plek" zeg ik sarcastisch en trek Hayden weer in mijn armen en geef haar nog een kus op haar mond "Weltrusten" zeg ik ook.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik word rustig wakker in zijn armen, het is er nual,harstikke warm in de ochtend, ik zie dat edward nog ligt te slapen, en probeer hem dus niet wakker te maken, ik probeer me los te maken van hem maar dat lukt niet, dus klim.ik maar over hem heen en geef hem een kus op zijn mond, ik stap uit bed zoekwat kleren bij elkaar en ga naar de douche.

    Edward
    Ik knipper een paar keer met mijn ogen en word langzaam wakker van de douche en kijk naast me waar Hayden niet meer is. Ik draai me om en ga op mijn rug liggen en ik voel een zweet druppeltje van mijn borst afglijden. Het was hier echt warm dacht ik.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Als ik onder de douche uit kom, kleed ik me rustig om, doe mijn haren en mijn make-up en loop terug naar mijn slaapkamer, ik loop naar edward toe 'hey, lieveschat lekker geslapen' vraag ik hem trrwijl ik hemeen zoen geef.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:27 ]

    Edward
    Ik lachte even en knik "Ja heerlijk en ik ga ook maar eens douchen" zeg ik zachtjes, ik haatte ochtends. Ik liep naar de ladekast met mijn kleding en trok er gewoon wat makkelijks uit en liep naar de douche.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:30 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik maakte het bed even netjes op en legde de kussens rn de dekens recht, ik ging voor mijn schoenen zitten om te bepalen welke ik onder mijn spijkerbroekje en blousje zou doen 'ik ga voor de roze slippers' praat ik vrolijk in mezelf, en trek ze aan, ga even op bed zitten met een tijdschrift.

    Edward
    Ik stap onder de douche vandaan en droog mezelf af, ik kijk even in de spiegel en kleed me dan snel aan. Ik woel een beetje door mijn haren en poets mijn tanden snel, als ik aangekleed ben loop ik weer terug naar de slaapkamer en zie ik dat het bed is opgemaakt en ik zie dat Hayden op ligt zit met een tijdschrift.
    Ik ga aan de andere kant van het bed zitten en pak snel mijn witte all stars voordat ik naast Hayden ga zitten en haar een kus geeft.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'hey, lekker gedouchet' vraag ik aan hem terwijl ik rustig verder lees in mijn tijdschrift. 'zullen we zo even beneden gaan eten, of wilt meneer wee op bed bediend worden' zeg ik plagend tegen hem

    Edward
    "Laten we naar naar beneden gaan" zeg ik en ga alvast staan en wacht even p haar bij fe deur waar ik nijn hand naar haar toesteek.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.