• 10 Jongeren hebben een vakantie geboekt aan het prachtige gouden strand. Ze zijn net aangekomen aan de kust en er staat een prachtige villa voor ze klaar. Maar ze denken dat ze zelf de vakantie hebben geboekt, Hun ouders wisten dit en hebben er een project aangekoppeld. Bij aankomst krijgen ze te horen wat er eigenlijk aan de hand is. Nu maar afwachten hoe ze dat gaan verwerken...


    Site
    http://mijnrpg.webklik.nl
    Dit is de site over deze rpg.

    Voorwaarde:
    -je moet wel actief mee kunnen doen.
    -Je moet creatief zijn

    Regels:
    -ooc is tusen haakjes
    -16+ mag (liever niet, maar ja.......)
    -Je moet wel een beetje actief zijn.
    -We sluiten niemand buiten
    -Geen situaties veranderen, hou het realistisch.
    -Max. 2 personages per speler, 1 jongen & 1 meisje


    Strandvilla

    Personages:

    Meisje: Daphne Evangeline Sky - danielle237
    Meisje: Alexys Chayenna Cekmez- CarrotCurls
    Meisje: Flower Adriana Drea- Lovelylonely.
    Meisje: Hayden Eberson - xkimx124
    Meisje: Sophie -SEXYSTYLESx
    Jongen: Liv Vincent Trigger - MyMisery
    Jongen: Nathan Isaiah Judd - Munther
    Jongen: Damon Koray Cekmez - CarrotCurls
    Jongen: Edward Adam Daniels -MoccaSins
    Jongen:

    Edward
    Ik zoen haar terug en ga met mijn handen over haar rug en laat ze rusten op haar onderrug, ik haal even mijn lippen van de hare af en kijk even om me heen en ik zie een paar mensen naar ons kijken wat jongeren mensen van 15, ik wist niet dat zij in een club mogen. Ik kijk ze even arrogant aan en druk mijn lippen weer tegen die van Hayden.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'niet weer opgewonden worden van mijn doorzichtige blousje he, want we zijn in een club' fluister ik in zijn oor, dan voel ik ineens dat er een jongen in mijn kont knijpt, ik draai me om. 'he joh gast doe normaal' zeg ik boos.

    Edward
    "Ik doe helemaal niks" zeg ik lacherig terug en zie hoe ze opeens boos naar een jongen iets zegt "Geweldig dit" zeg ik lachend en trek haar mee naar de bar waar ik zelf een Martini bestel.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'Wat vind jij hier nou zo geweldigg aan?' Vraag ik hem terwijl ik een water bestel en tegen hem aan ga staan.

    Edward
    "Niks laat maar" zeg ik lachend en neem een slok van mijn Martini en eet de olijf op die er bij zat, "Ik hou er gewoon van om uit te gaan" zeg ik weer lachend.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'nou, ik vind het niet meer leuk, ze moeten gewoon van mij afblijven' zeg ik boos. En sla mijn armen om hem heen, ik wil hem zoenen maar deins dan terug 'iel je stinkt naar alcohol'

    Edward
    Ik lach even om haar en zie hoe ze haar armen om me heen legt en naar voren buigt voor een kus, ik sluit alvast mijn ogen maar ze deinst opeens achteruit 'iel je stinkt naar alcohol' zegt ze en ik lach weer "Ik snap niet dat je geen alcohol drinkt ik bedoel ik vind het lekker in ieder geval" zeg ik en drink mijn martini nu leeg.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'ik moet helemaal gezond zijn voor het cheerleaden, dus vandaar mijn water' ik geef hem een kus.

    Edward
    Ik zoende haar snel eventjes terug en bestelde nog een martini "Rustig maar ik kan heel goed tegen Alcohol" fluister ik in haar oor en druk mijn lippen tegen haar kaak en neem een slok van mijn tweede martini.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'hoe wist je dat ik er wat over wilde zeggen, wat ken jij mij toch goed zeg' zeg ik lachend en glij met mijn hand over zijn wang.

    Edward
    "Achja ik kan gewoon gedachte lezen" zeg ik lachend en kijk een beetje om me heen, en ik zie opeens een meisje naar me toe lopen en ik kijk even naar Hayden "Wil je misschien dansen" vraagt het meisje aan me, ik kijk even naar het meisje en dan weer terug naar Hayden "Uhm sorry maar ik ben hier al met iemand" zeg ik haar en wijs even naar Hayden die naast me staat.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    Ik kijk fel naar het meisje. 'ja dus doei bitch' ik pak edward vast en geef hem een tongzoen.

    Edward
    Ik zie hoe Hayden het meisje fel aankijkt 'ja dus doei bitch' zegt ze en ze geeft me opeens een tongzoen. Ik beëindig de zoen na een tijdje en ik zie dat het meisje weer in een hoekje staat met een verdrietige blik "Oeh are we a bit jealous" vraag ik lachend en neem nog een slok van mijn drinken.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    hayden

    'nee hoor ik ben helemaal niet jaloers, waarom zou ik.jaloers zijn op zo'n meisje, nou dacht het niet hoor'

    Edward
    "Dus je zou het niet erg vinden als ik wel met haar ging dansen" vraag ik lacherig en sla de rest van mijn martini in een keer achterover.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 23 juni 2012 - 10:44 ]


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.