• Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.


    Wat heb ik nodig:
    - Speelsters.
    - Eventuele journalisten, gestoorde fans etc.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit: Let op ze komen vanuit de hele wereld.
    Geboortedatum en leeftijd: Vanaf 19 jaar en niet iedereen is zo jong.
    Karakter: Iedereen heeft slechte kantjes.
    Uiterlijk: Kort en krachtig graag. Het liefste een bekend iemand.
    Positie en rugnummer: Ee spelen met een 3-4-3 opstelling. Er zijn nog maar 2 aanvallers nodig.
    Extra's: Dit kan van alles zijn.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Ik beloof niet dat iedereen een relatie krijgt.
    Titel?
    Waarschuwen?

    Het mannelijke deel van het team:
    Florán – Centraal Aanvaller – Argentinië
    Gomez – Vleugelaanvaller – Duitsland
    Ronaldo – Vleugelaanvaller – Portugal
    Kaka – Linkshalf – Brazilië
    Özil – Rechtshalf – Duitsland
    Sneijder – Verdedigende Middenvelder – Nederland
    Messi – Aanvallende Middenvelder – Argentinië
    Piqué – Laatste man – Spanje
    Pepe – Rechts Achter – Portugal
    Lugano – Links Achter – Urugay
    Fernando Muslera - Urugay


    Thank ya'll

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Braxford schreef:
    ik ga morgen invullen goed?


    Tell me about it, stud.

    xIbiMalik schreef:
    Krijgt iedereen eigenlijk een rol?

    Ligt er een beetje aan hoeveel ik ermee kan. Krijg ik drie bijna dezelfde meiden dan kies ik de beste maar over het algemeen krijgt iedereen er wel één, denk ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)
    Ligt er een beetje aan hoeveel ik ermee kan. Krijg ik drie bijna dezelfde meiden dan kies ik de beste maar over het algemeen krijgt iedereen er wel één, denk ik.


    Telt hoe uitgebreid je rol is ook mee a. Of heb je juist liever dat het wat simpeler is?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Telt hoe uitgebreid je rol is ook mee a. Of heb je juist liever dat het wat simpeler is?


    Euh, uitgebreid qua extra's is wel handig en speciale trekjes ook maar niet een te ingewikkeld karakter, daar heb ik geen tijd voor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Euh, uitgebreid qua extra's is wel handig en speciale trekjes ook maar niet een te ingewikkeld karakter, daar heb ik geen tijd voor :')


    haha okee, dan ga ik het karakter maar niet verder uitbreiden ^^ Ik kan het nog altijd wat versimpelen als dat het wat makkelijker maakt

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    haha okee, dan ga ik het karakter maar niet verder uitbreiden ^^ Ik kan het nog altijd wat versimpelen als dat het wat makkelijker maakt

    Je karakter is goed hoor, precies goed zelfs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hahaha die van mij is juist helemaal niet uitgebreid :')


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Boutella schreef:
    (...)
    Je karakter is goed hoor, precies goed zelfs.


    Yaay (: Had echt zin om een fel en agressief typetje te maken haha


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil nog wel iets invullen! Of heb je alles al?
    -XOXO


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Ik ga morgen voor gomez invullen c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: Speler. 
    Naam: MaeSun Hikari Meyer. 
    Eventuele bijnaam: MaeSun's naam word heel vaak afgekort tot Mae of iets dergelijks. Haar ouders noemen haar echter wel eens Mae-Mobly, ze heeft geen idee waarom.
    Nationaliteit: Ze komt uit Seoul, Zuid-Korea. Haar moeder is volbloed Koreaanse, maar haar vader is voor de helft Engels en Koreaans. Vroeger heeft ze wel een tijdje in Brisbane, Australië, gewoont, maar toen zijn ze toch weer terug verhuisd naar Seoul. Daar heeft ze vrijwel het grootste deel van haar leven gewoond.
    Geboortedatum en leeftijd: Nu is ze 21 jaar oud en ze is jarig op 15 mei. MaeSun is geboren in het jaar 1991.
    Karakter:
    Uiterlijk:

    Sunny.
    Positie en rugnummer:
    Extra's:
    Eventuele voorkeur voor voetballer:
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 7:57 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Bellisario schreef:
    Ik ga morgen voor gomez invullen c:


    Ik had niets anders verwacht. Hij staat open voor je.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mag ik de keepster invullen? c:
    + ligt het aan mij, of klopt deze zin niet:

    Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder (te maken?) staat niet iedereen meteen te springen.

    En het is in Kroatië! Daar ga ik deze zomer naartoe. ^^


    Great minds think alike.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ik had niets anders verwacht. Hij staat open voor je.


    Haha thanks! Ga hem zo invullen C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Rol: Speler.
    Naam: Loreen Enora Hastings.
    Eventuele bijnaam: In de kleedkamers en daar buiten wordt ze vaak Lori genoemd, of met haar achternaam Hastings.
    Nationaliteit: Loreen is geboren en getogen in Schotland. Haar ouders zijn beide 100 & Schots en haar voorouders komen uit Nederland.
    Geboortedatum en leeftijd: Drieëntwintig jaar oud, ze is geboren op 23 December. Haar ouders noemen Loreen nog steeds het kerstkindje.
    Karakter: Loreen is een pittige tante. Ze komt een grote familie en weet precies wat ze moet doen om overal op te kunnen vallen. Als haar iets niet aanstaat trekt ze ook haar mond open. Loreen weet niet hoe ze soms haar gevoelens moet uiten als het om jongens draait en stort dan compleet in. Na een relatie had met Engels model Nathaniel Burrow wat drie jaar lang staand hield. Ze zijn als vrienden uit elkaar uit gegaan, maar het had een grote impact op Loreen. Alles wat ze nu wilt is de perfecte jongen vinden die haar voor eeuwig in zijn hart op sluit. Met Loreen kan je heel hard lachen, ze heeft flinke droge humor en weet iedereen wel weer op te vrolijken.
    Uiterlijk:


    Kristen Bell
    Positie en rugnummer: Wat nog over is? Haar rugnummer is nummer 9.
    Extra's: Loreen heeft een tattoo op haar linker onderarm met daarop 'The heart never lies', omdat ze een grote McFly fan is en dat haar favo nummer is. Loreen voetbalde sinds haar veertiende en werd op haar zestiende voor het eerst aanvoerder. Na twee jaar stopte ze met aanvoerder zijn en hield ze zich vooral bezig met haar team bij elkaar te houden. Loreen's moeder is psycholoog dus weet ze precies wat ze moet vertellen als een van haar vriendinnen een dip heeft, relatie problemen heeft of in de rouw is. Loreen is een dierenvriend en is vegatarisch, is allergisch voor bosbessen en heeft soms nog problemen met het verlies van haar twee jaar jongere zusje die overleed na een ernstig auto ongeluk. Loreen neemt altijd liever de bus of trein dan de auto omdat zij het ongeluk wel had overleeft en haar zusje niet. Sommige nachten heeft ze ook enorme nachtmerries.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Mario Gómez García, Aanvaller bij FC Bayern München en Duitsland NT.
    Titel? Geen idee.
    Waarschuwen? Zeker!


    Normal girl at day, Catwoman at night.