• Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.


    Wat heb ik nodig:
    - Speelsters.
    - Eventuele journalisten, gestoorde fans etc.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit: Let op ze komen vanuit de hele wereld.
    Geboortedatum en leeftijd: Vanaf 19 jaar en niet iedereen is zo jong.
    Karakter: Iedereen heeft slechte kantjes.
    Uiterlijk: Kort en krachtig graag. Het liefste een bekend iemand.
    Positie en rugnummer: Ee spelen met een 3-4-3 opstelling. Er zijn nog maar 2 aanvallers nodig.
    Extra's: Dit kan van alles zijn.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Ik beloof niet dat iedereen een relatie krijgt.
    Titel?
    Waarschuwen?

    Het mannelijke deel van het team:
    Florán – Centraal Aanvaller – Argentinië
    Gomez – Vleugelaanvaller – Duitsland
    Ronaldo – Vleugelaanvaller – Portugal
    Kaka – Linkshalf – Brazilië
    Özil – Rechtshalf – Duitsland
    Sneijder – Verdedigende Middenvelder – Nederland
    Messi – Aanvallende Middenvelder – Argentinië
    Piqué – Laatste man – Spanje
    Pepe – Rechts Achter – Portugal
    Lugano – Links Achter – Urugay
    Fernando Muslera - Urugay


    Thank ya'll

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil weten wanneer het verhaal er is c:

    Boutella schreef:
    (...)

    Rustig aan hoor. Ik wil vanavond pas beginnen of zo.

    @ Lotte, you know Cris is mine? Hahaha. Ze zijn leuk, die fan kan ik zeker wel gebruiken!
    @ Goldenblatt, als je wilt kan je nog gewoon invullen hoor. Er zijn heel veel halve rollen en als die zo blijven gebruik ik ze niet.


    haha ofcourse daarom juist dat meisje kan voor een mega blokade of iets zorgen xD
    En voor Abigail?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesut schreef:
    Ik maak mijn rol zo af hoor, moest alleen de hele dag naar school haha.


    Here the same.


    There is nothing more badass than being yourself

    Fierte schreef:
    Ik wil weten wanneer het verhaal er is c:


    Waarschijnlijk vanavond maar ik meld het sowieso in het topic.

    @ Lotte, heerlijk toch :') Voor Abigail heb ik eerlijk gezegd nog geen idee. Dat zijn van die dingetjes die ik nog moet uitzoeken aangezien heel wat mensen Cris (mine) of Mario (van Marjolien) willen. Ik zal zo even uitzoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk vanavond maar ik meld het sowieso in het topic.

    @ Lotte, heerlijk toch :') Voor Abigail heb ik eerlijk gezegd nog geen idee. Dat zijn van die dingetjes die ik nog moet uitzoeken aangezien heel wat mensen Cris (mine) of Mario (van Marjolien) willen. Ik zal zo even uitzoeken.


    Mij maakt het echt niet uit aan wie je dat dingetje koppelt xD kan dr ook nog wel aanpassen, wie heeft nog niemand?

    xxx


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Boutella schreef:
    (...)

    Rustig aan hoor. Ik wil vanavond pas beginnen of zo.

    @ Lotte, you know Cris is mine? Hahaha. Ze zijn leuk, die fan kan ik zeker wel gebruiken!
    @ Goldenblatt, als je wilt kan je nog gewoon invullen hoor. Er zijn heel veel halve rollen en als die zo blijven gebruik ik ze niet.


    Oké! Is een aanvalster goed of heb je liever iets anders?


    Tell me about it, stud.

    Braxford schreef:
    (...)

    Mij maakt het echt niet uit aan wie je dat dingetje koppelt xD kan dr ook nog wel aanpassen, wie heeft nog niemand?

    xxx


    Florán, Sneijder, Özil weet ik niet zeker, Messi weet ik ook niet zeker, Piqué, Pepe, Lugano. Veel dus ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Oké! Is een aanvalster goed of heb je liever iets anders?


    Ik heb nog een linksachter nodig dus als je die wilt invullen maak je me gelukkig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Florán, Sneijder, Özil weet ik niet zeker, Messi weet ik ook niet zeker, Piqué, Pepe, Lugano. Veel dus ^^

    OMFG. KAN IK NOG EEN ROL INVULLEN?

    Fierte schreef:
    (...)
    OMFG. KAN IK NOG EEN ROL INVULLEN?


    Jij altijd! Middenvelder of verdediger graag. Misschien verander ik trouwens links of rechts wat posities zodat het in het verhaal beter uitkomt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Jij altijd! Middenvelder of verdediger graag. Misschien verander ik trouwens links of rechts wat posities zodat het in het verhaal beter uitkomt.

    Is journaliste ook goed? (nerd)

    Boutella schreef:
    (...)

    Florán, Sneijder, Özil weet ik niet zeker, Messi weet ik ook niet zeker, Piqué, Pepe, Lugano. Veel dus ^^


    Kies maar iemand leuk ik zal dr nog ff aanpassen ik doe wel Pepe


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Boutella schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk vanavond maar ik meld het sowieso in het topic.

    @ Lotte, heerlijk toch :') Voor Abigail heb ik eerlijk gezegd nog geen idee. Dat zijn van die dingetjes die ik nog moet uitzoeken aangezien heel wat mensen Cris (mine) of Mario (van Marjolien) willen. Ik zal zo even uitzoeken.


    Like a boss!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Is journaliste ook goed? (nerd)


    Prima, maar ik laat hen geen uitgebreide rol krijgen meer een stoor factor. Als je echt iets wilt met Sneijder raad ik een speelster aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    Like a boss!


    Hoe kan het ook anders :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."