• Wanneer de FIFA besluit het vrouwenvoetbal populairder te maken staat niet iedereen meteen te springen. Ze gaan namelijk de teams mengen. Elf mannen en elf vrouwen in één team in plaats van tweeëntwintig man of vrouw. Daarbij zijn niet alleen spelers uit één land maar worden de landen ook nog met elkaar gewisseld en dit allemaal in een extra ingelast toernooi: Het gemengd WK 2013 in Slovenië en Kroatië.


    Wat heb ik nodig:
    - Speelsters.
    - Eventuele journalisten, gestoorde fans etc.

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Nationaliteit: Let op ze komen vanuit de hele wereld.
    Geboortedatum en leeftijd: Vanaf 19 jaar en niet iedereen is zo jong.
    Karakter: Iedereen heeft slechte kantjes.
    Uiterlijk: Kort en krachtig graag. Het liefste een bekend iemand.
    Positie en rugnummer: Ee spelen met een 3-4-3 opstelling. Er zijn nog maar 2 aanvallers nodig.
    Extra's: Dit kan van alles zijn.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Ik beloof niet dat iedereen een relatie krijgt.
    Titel?
    Waarschuwen?

    Het mannelijke deel van het team:
    Florán – Centraal Aanvaller – Argentinië
    Gomez – Vleugelaanvaller – Duitsland
    Ronaldo – Vleugelaanvaller – Portugal
    Kaka – Linkshalf – Brazilië
    Özil – Rechtshalf – Duitsland
    Sneijder – Verdedigende Middenvelder – Nederland
    Messi – Aanvallende Middenvelder – Argentinië
    Piqué – Laatste man – Spanje
    Pepe – Rechts Achter – Portugal
    Lugano – Links Achter – Urugay
    Fernando Muslera - Urugay


    Thank ya'll

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 12:45 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Hoe kan het ook anders :')


    Marjolien Mario. _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Jij altijd! Middenvelder of verdediger graag. Misschien verander ik trouwens links of rechts wat posities zodat het in het verhaal beter uitkomt.

    Maakt het nog wat uit, uit welk land ze komt?

    Bellisario schreef:
    (...)

    Marjolien Mario. _O_


    We moeten jullie chippen, we moeten iedereen chippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    We moeten jullie chippen, we moeten iedereen chippen.


    Wat wordt mijn ship naam? Volgens mij blijft dat gewoon Mario HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Fierte schreef:
    (...)
    Maakt het nog wat uit, uit welk land ze komt?


    Liever niet meer uit Europa. Te veel Europeanen en anders een 'Bijzonder' Europees land, gelieve niet te standaard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    Wat wordt mijn ship naam? Volgens mij blijft dat gewoon Mario HAHA.


    Ja, ik ga iets verzinnen. Heb je een tweede naam?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Fan
    Naam: Jelena Alexandra Soechov
    Eventuele bijnaam: Lena
    Nationaliteit: Russische
    Geboortedatum en leeftijd: 02-02-1988 - 24 jaar
    Karakter: Ze is verlegen en durft niet zo goed voor zichzelf op te komen, behalve tijdens een voetbalwedstrijd. Dan durft ze zich helemaal te uiten en juicht ze als geen ander voor haar favoriete team: Rusland. Verder is ze heel behulpzaam en zorgzaam.
    Uiterlijk:


    geen bekend persoon, ten minste niet dat ik weet, sorry
    Positie en rugnummer: -
    Extra's: Haar ouders zijn beide van Russische afkomst en wonen nog steeds in Rusland. Jelena woont in Engeland omdat ze daar haar studie doet (toerisme). Jelena draagt het liefst oversized tanktops en shorts.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Messi
    Titel? Soccer Girls?
    Waarschuwen? Nee, dank je. Ik help alleen graag (:


    Destroy what destroys you.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja, ik ga iets verzinnen. Heb je een tweede naam?


    Nee haha. Just Marjolien.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Liever niet meer uit Europa. Te veel Europeanen en anders een 'Bijzonder' Europees land, gelieve niet te standaard.

    Dus Nederland mag niet? :\

    Boutella schreef:
    (...)

    Liever niet meer uit Europa. Te veel Europeanen en anders een 'Bijzonder' Europees land, gelieve niet te standaard.


    heb abigail btw aangepast (A)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Fierte schreef:
    (...)
    Dus Nederland mag niet? :\


    Nederland wel. Ik heb nog geen Nederlanders, alleen te veel Engelsen.

    Heeft er trouwens iemand een probleem als ik 1 à 2 Engelsen verander naar iets anders Engelstaligs?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Bellisario schreef:
    (...)

    Nee haha. Just Marjolien.


    Lastig. Ik ga iets bedenken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Nederland wel. Ik heb nog geen Nederlanders, alleen te veel Engelsen.

    Heeft er trouwens iemand een probleem als ik 1 à 2 Engelsen verander naar iets anders Engelstaligs?



    Tuurlijk niet(:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Bellisario schreef:
    (...)

    Nee haha. Just Marjolien.


    Het enige wat op komt is Lienio, Neuh dat is het niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rol: Speelster
    Naam: Kate Marie Jakubowicz
    Eventuele bijnaam: Kate heeft geen bijnamen, die vind ze namelijk verschrikkelijk.
    Nationaliteit: Israëlisch
    Geboortedatum en leeftijd: Kate is geboren op 26 mei en 26 jaar oud.
    Karakter: Kate is een lieve en vooral ook vriendelijk jonge meid. Ze helpt mensen graag en is heel erg beschermend over de mensen waarvan ze houdt. Ze kan soms een tikkeltje overbezorgd reageren maar dit bedoeld ze zeker niet slecht. Kate is iemand die snel opgeeft en al snel de moed laat varen, iets waar ze zelf ook heel erg van baalt maar niet veranderd krijgt. Kate is heel erg nuchter; lukt niet, nou dan lukt het niet en niks is voor Kate te gek. Ze geeft veel om winnen en kan in het veld nogal gemeen uit de hoek komen als haar club achterstaat. Kate maakt makkelijk en snel vrienden door haar brede interesse en nieuwsgierigheid.
    Uiterlijk:


    Kate heeft een blanke huidskleur die in de winter bleker word. Ze heeft lichtblond haar, wat redelijk uniek is in haar familie. Haar ogen zijn grijsblauw en hebben een lichte en rustige uitstraling. Kate is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar lijkt vaak langer door haar lange, slanke benen. Kate heeft een slank tot mager postuur en haar lichaam is erg lenig.
    Positie en rugnummer: Verdediger met rugnummer 4.
    Extra's: Kate is atheïstisch, net als de rest van haar familie. Katie heeft geen huisdieren ook al wilt de ze die wel gaat, maar ze vind dat ze te vaak en te ver van huis is.
    Eventuele voorkeur voor voetballer: Wesley Sneijder
    Titel? Simply the best
    Waarschuwen? Ja, graag!

    Het meisje op de foto is Cameron Diaz

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 19:52 ]