• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)

    Gezellig daar in het Oranjekamp.. Zou dit waar zijn?



    Hmm, ergens geloof ik het wel. Ik had ook al gehoord dat er een 'mol' was in de groep die dingen aan de media en zo liet weten. En dan las ik weer ergens anders dat Gregory dat zou zijn. Ik heb echt geen idee, maar nu ze zo laag geëindigd zijn, zullen ze vast wel iemand van de spelers de schuld geven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Hmm, ergens geloof ik het wel. Ik had ook al gehoord dat er een 'mol' was in de groep die dingen aan de media en zo liet weten. En dan las ik weer ergens anders dat Gregory dat zou zijn. Ik heb echt geen idee, maar nu ze zo laag geëindigd zijn, zullen ze vast wel iemand van de spelers de schuld geven.

    Als het Gregory zou zijn geweest, hoeft hij wat mij betreft nieteens meer terug te komen. Hij was verantwoordelijk voor een stuk of 2 doelpunten van de tegenpartij, dus hij moet zeker geen stennis gaan lopen schoppen.


    ars moriendi

    Volgens mij heb ik vééééééééél gemist. (krul)

    Meade schreef:
    Hmm, ergens geloof ik het wel. Ik had ook al gehoord dat er een 'mol' was in de groep die dingen aan de media en zo liet weten. En dan las ik weer ergens anders dat Gregory dat zou zijn. Ik heb echt geen idee, maar nu ze zo laag geëindigd zijn, zullen ze vast wel iemand van de spelers de schuld geven.

    Gregory is dat denk ik niet. Heb hadden ze laatst geïnterviewd (gisteren of zo) en toen vroeg die interviewer: Je laat niet veel los hè? Zijn er wat dingen gebeurd binnen de groep?
    En toen zei Gregory: Er zijn zeker wat dingen gebeurd maar dat hou ik lekker voor mezelf, dat ga ik de pers echt niet laten weten.

    Fierte schreef:
    (...)
    Gregory is dat denk ik niet. Heb hadden ze laatst geïnterviewd (gisteren of zo) en toen vroeg die interviewer: Je laat niet veel los hè? Zijn er wat dingen gebeurd binnen de groep?
    En toen zei Gregory: Er zijn zeker wat dingen gebeurd maar dat hou ik lekker voor mezelf, dat ga ik de pers echt niet laten weten.


    Ergens denk ik dat het Willems is, (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    (...)

    Ergens denk ik dat het Willems is, (nerd)

    Lol, ons konijntje Willems! x) *ziet hem weer voor zich als een of ander roze haasje*. Ik denk dat die dat nieteens zou durven te zeggen! :'D Is die uberhaubt wel aan het woord geweest in de pers..? :'D

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 11:10 ]


    ars moriendi

    Morgenstern schreef:
    (...)

    Ik snap de off-topic hier niet van. Het is toch allemaal gerelateert aan voetbal en 't is vriendelijk dat ze elkaar welterusten wensen.


    Indeed.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik snap sowieso niet hoe dit kan gebeuren binnen het team, ik dacht dat ze een team waren met veel lol en goede vrienden...


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    OMFG. I'M GETTING A HEART-ATTACK. IK MOET HIER IETS KOPEN. DAT MOET.


    Meade schreef:
    Ergens denk ik dat het Willems is, (nerd)

    Zal me niks verbazen...

    Fierte schreef:
    OMFG. I'M GETTING A HEART-ATTACK. IK MOET HIER IETS KOPEN. DAT MOET.


    (...)
    Zal me niks verbazen...


    Dit is Willems 1e tournooi of niet? Hij is nog maar 18 jaar.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Dit is Willems 1e tournooi of niet? Hij is nog maar 18 jaar.

    Ja, volgens mij. Ik had dus echt never nooit een jongen van 18 erin gezet. Die schrikt zich helemaal te pletter tegen dat soort wereldspelers.

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, volgens mij. Ik had dus echt never nooit een jongen van 18 erin gezet. Die schrikt zich helemaal te pletter tegen dat soort wereldspelers.

    .. en dan zitten ze dit jaar onderling ook nog zo te bitchen als de pest. Die jongen durft nooit meer terug te komen! :W


    ars moriendi

    Fierte schreef:
    (...)
    Ja, volgens mij. Ik had dus echt never nooit een jongen van 18 erin gezet. Die schrikt zich helemaal te pletter tegen dat soort wereldspelers.


    Dat zeiden ze bij VI Oranje ook, Willems meteen in de basis laten spelen, laat hem dan wissel zijn, I mean hij is nog maar 18 en dat voor zijn aller eerste tournooi.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Ik snap sowieso niet hoe dit kan gebeuren binnen het team, ik dacht dat ze een team waren met veel lol en goede vrienden...

    Ik denk dat de ego's die ze hadden gekregen van het WK in 2010 dit hele team heeft genekt, en dan doel ik vooral op de aanvallende spelers. Het is ook al een tijdje bekend dat Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar helemaal geen vrienden zijn, in tegendeel zelfs.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    .. en dan zitten ze dit jaar onderling ook nog zo te bitchen als de pest. Die jongen durft nooit meer terug te komen! :W

    Ik hoop dat 'ie nooit meer terug durft te komen. (cat)
    Nee, maar ligt het aan mij of vind ik Oranje altijd zo'n arrogante uitstraling hebben? Vooral de laatste tijd. Niet alle spelers, maar wel de meeste.