• Dit topic is dus voor het EK. Wie denken jullie dat gaat winnen, wie vinden jullie goed/knappe spelers etc?

    Je kunt ook de wedstrijden discusiëren etc als het is begonnen.


    Poule A
    Polen 1 - 1 Griekenland
    Rusland 4 - 1 Tsjechië
    Griekenland 1 - 2 Tsjechië
    Polen 1 - 1 Rusland
    Tsjechië 1 - 0 Polen
    Griekenland 1 - 0 Rusland

    Poule B
    Nederland 0 - 1 Denemarken
    Duitsland 1 - 0 Portugal
    Denemarken 2 - 3 Portugal
    Nederland 1 - 2 Duitsland
    Portugal 2 - 1 Nederland
    Denemarken 1 - 2 Duitsland

    Poule C
    Spanje 1 - 1 Italië
    Ierland 1 - 3 Kroatië
    Italië 1 - 1 Kroatië
    Spanje 4 - 0 Ierland
    Kroatië 0 - 1 Spanje
    Italië 2 - 0 Ierland

    Poule D
    Frankrijk 1 - 1 Engeland
    Oekraïne 2 - 1 Zweden
    Oekraïne 0 - 2 Frankrijk
    Zweden 2 - 3 Engeland
    Engeland - Oekraïne
    Zweden - Frankrijk

    Kwartfinale
    Tsjechië - Portugal
    Duitsland- Griekenland
    Spanje - 2e groep D
    Winnaar groep D - Italië

    Mod: dit is vanaf nu het algemene topic voor het EK. Alle andere topics worden gesloten.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 22:43 ]

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik denk dat de ego's die ze hadden gekregen van het WK in 2010 dit hele team heeft genekt, en dan doel ik vooral op de aanvallende spelers. Het is ook al een tijdje bekend dat Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar helemaal geen vrienden zijn, in tegendeel zelfs.


    En dan vooral toen Huntie te horen kreeg dat ie niet in de basis stond maar Robin.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik denk dat de ego's die ze hadden gekregen van het WK in 2010 dit hele team heeft genekt, en dan doel ik vooral op de aanvallende spelers. Het is ook al een tijdje bekend dat Robin van Persie en Klaas-Jan Huntelaar helemaal geen vrienden zijn, in tegendeel zelfs.


    Denk ik ook hoor. Ze denken volgens mij door het WK 2010 echt dat ze heel de wereld aankunnen, hopelijk is dat nu wel weer een beetje verdwenen door het EK van nu. Ik miste ook echt het samenspel wat je overduidelijk wél had bij het WK van 2010 en ik heel vaak miste in deze wedstrijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fierte schreef:
    OMFG. I'M GETTING A HEART-ATTACK. IK MOET HIER IETS KOPEN. DAT MOET.


    (...)
    Zal me niks verbazen...


    Ik vind het allemaal een beetje duur
    Ik wil een officieel shirt van Frankrijk kopen, maar de enige die ik zie zijn Spanje, Italië, Brazilië en Duitsland
    en Brazilië doet niet eens mee (A)

    Anyway ik ga ff een rol invullen. & Daarna hoofdstuk afmaken en wat Gomez foto's opslaan :9~


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Er gaat een gerucht rond (gezien op Nederland 1) dat Robben tegen van Marwijk dit heeft geroepen: Hou je bek toch!

    Wanneer weet ik niet, maar wel dit EK toen van Marwijk het spel van Robben bekritiseerde. Maar je weet nooit zeker of dat soort geruchten waar zijn, maar in dit chagrijnige team is nu even alles mogelijk.

    Meade schreef:
    (...)

    Denk ik ook hoor. Ze denken volgens mij door het WK 2010 echt dat ze heel de wereld aankunnen, hopelijk is dat nu wel weer een beetje verdwenen door het EK van nu. Ik miste ook echt het samenspel wat je overduidelijk wél had bij het WK van 2010 en ik heel vaak miste in deze wedstrijden.


    Dat laatste denk ik ook, het was echt rommelig hoe ze speelden.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bellisario schreef:
    Anyway ik ga ff een rol invullen. & Daarna hoofdstuk afmaken en wat Gomez foto's opslaan :9~


    Pas op dat je pc niet oververhit raakt (A)

    Jakhals schreef:
    (...)

    Pas op dat je pc niet oververhit raakt (A)


    Nee zal ik doen. AHA


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Teamspirit was inderdaad gewoon helemaal weg.. En dat Klaasie en Robin elkaar eigenlijk helemaal niet zo moesten.. dat vind ik gewoon jammer, al begrijp ik het ergens ook wel.

    Tijdens dat programma "24 uur met..(Huntelaar)" wondt Huntie er al geen doekjes om dat hij zichzelf de betere spits vond en hij vond dat hij kansen verdiende. En dat was nog voor dit hele EK-drama.. kun je nagaan..



    Huntie is daar echt een pandabeertje trouwens. (krul)


    ars moriendi

    Fierte schreef:
    Er gaat een gerucht rond (gezien op Nederland 1) dat Robben tegen van Marwijk dit heeft geroepen: Hou je bek toch!

    Wanneer weet ik niet, maar wel dit EK toen van Marwijk het spel van Robben bekritiseerde. Maar je weet nooit zeker of dat soort geruchten waar zijn, maar in dit chagrijnige team is nu even alles mogelijk.


    ik had het ook gelezen op ad.nl
    Lekker profesioneel ben je dan

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 11:32 ]

    Hij is echt een schatje in dat filmpjes. Ik ga het eens helemaal kijken.

    Fierte schreef:
    Hij is echt een schatje in dat filmpjes. Ik ga het eens helemaal kijken.

    Jaa I know! <33 Enjoy, tis ook echt interessant om te horen wat hij allemaal te vertellen heeft over dit elftal en hoe hij over die dingen denkt. En hij is lief.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2012 - 11:43 ]


    ars moriendi

    Bij ons in de C1000 staat overigens zo'n levensgrote Wesley Sneijder. Elke keer denk ik erover om hem mee te nemen, maar ik denk niet dat ik hem ongezien de winkel uit krijg. (krul)

    Fierte schreef:
    Bij ons in de C1000 staat overigens zo'n levensgrote Wesley Sneijder. Elke keer denk ik erover om hem mee te nemen, maar ik denk niet dat ik hem ongezien de winkel uit krijg. (krul)

    Ghehe, met ene liptop Ice Tea in zijn hand zeker? Ik ga je een keer helpen smokkelen. (krul) Leidt ik die mensen af, sneak jij hem ongezien mee naar buiten. :W


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)

    Jaa I know! <33 Enjoy, tis ook echt interessant om te horen wat hij allemaal te vertellen heeft over dit elftal en hoe hij over die dingen denkt. En hij is lief.


    Aww, wat een leuke foto
    Rafael <3