• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ik heb Tsubasa gedropt. *shame on me*


    :(


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het nieuwe chapter is uit! *O*

    Arme Echo, arme Ada, arme Oz, arme iedereen T.T Ik hoop zo hard op een happy end, maar ik denk gewoon niet dat dat gaat gebeuren. Als Oz er echt in slaat terug in de tijd te gaan en ervoor te zorgen dat Lacie nooit naar de Abyss was gestuurd, dan zouden Alice en Oz nooit bestaan hebben... en dat vind ik ook geen happy end.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het nieuwe chapter is uit! *O*

    Arme Echo, arme Ada, arme Oz, arme iedereen T.T Ik hoop zo hard op een happy end, maar ik denk gewoon niet dat dat gaat gebeuren. Als Oz er echt in slaat terug in de tijd te gaan en ervoor te zorgen dat Lacie nooit naar de Abyss was gestuurd, dan zouden Alice en Oz nooit bestaan hebben... en dat vind ik ook geen happy end.


    First page:
    ELLIOOOOOOT!!!! TT______________TT


    | Reality is for people that lack imagination |

    Muahahahahaha :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    WAT I HAVEN'T SEEN SHIT ABOUT THAT CHAPTER ON MY APP YET ;A;

    Dragneel schreef:
    WAT I HAVEN'T SEEN SHIT ABOUT THAT CHAPTER ON MY APP YET ;A;


    Ik heb 'm gelezen op Mangafox. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ik heb 'm gelezen op Mangafox. :Y)

    Must... Check...
    Fuck it, morgen.

    Ichiya schreef:
    (...)

    First page:
    ELLIOOOOOOT!!!! TT______________TT


    YEAHH I KNOW I WAS LIKE: DDD: T____T PLEAAAASE COME BACK!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ichiya schreef:
    Muahahahahaha :Y)



    Breaaaak! =D
    Will he be able to survive...? :C


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Breaaaak! =D
    Will he be able to survive...? :C


    Ik hoop het wel. Hij is te awesome om dood te gaan.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ik hoop het wel. Hij is te awesome om dood te gaan.


    Agreed, maar ik zou niet vreemd opkijken als hij het niet zou overleven...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Agreed, maar ik zou niet vreemd opkijken als hij het niet zou overleven...


    Als dat gebeurt... dan... dan... dan stop ik echt met lezen. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Agreed, maar ik zou niet vreemd opkijken als hij het niet zou overleven...

    Ik verwacht dat hij doodgaat, wat wel jammer is. :\ Of misschien gebeurt er iets waardoor hij weer blijft leven. :"D Let's hope it's the second. Also die panels waren wel geniaal. c:
    Ik verwacht trouwens wel dat Oz op het eind weer terug veranderd in de knuffel als ze Jack verslaan, aangezien Oz gewoon in Jack's lichaam zit. En dan verwacht ik dat zijn laatste zin is "Alice, smile" of zoiets, en dat het dan weer terug is als in het verleden toen ze hem als knuffel had. :')

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik verwacht dat hij doodgaat, wat wel jammer is. :\ Of misschien gebeurt er iets waardoor hij weer blijft leven. :"D Let's hope it's the second. Also die panels waren wel geniaal. c:
    Ik verwacht trouwens wel dat Oz op het eind weer terug veranderd in de knuffel als ze Jack verslaan, aangezien Oz gewoon in Jack's lichaam zit. En dan verwacht ik dat zijn laatste zin is "Alice, smile" of zoiets, en dat het dan weer terug is als in het verleden toen ze hem als knuffel had. :')


    Ik denk, hè, dat je over dat van Oz best nog wel eens gelijk zult kunnen hebben... En ik denk eerlijk gezegd ook dat Break het niet overleeft. Alice en Gil gaan het wel overleven, denk ik. Of Gil moet zich nog gaan opofferen voor Oz, ofzo, dat zie ik hem ook nog wel doen. En als Oz echt terug naar het verleden gaat om ervoor te zorgen dat Lacie nooit naar de Abyss was gestuurd, dan zal ook Alice niet meer bestaan.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2013 - 19:16 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk, hè, dat je over dat van Oz best nog wel eens gelijk zult kunnen hebben... En ik denk eerlijk gezegd ook dat Break het niet overleeft. Alice en Gil gaan het wel overleven, denk ik. Of Gil moet zich nog gaan opofferen voor Oz, ofzo, dat zie ik hem ook nog wel doen. En als Oz echt terug naar het verleden gaat om ervoor te zorgen dat Lacie nooit naar de Abyss was gestuurd, dan zal ook Alice niet meer bestaan.


    Maar Oz dan toch ook niet? Die was namelijk toch door de Will of Abyss gecreëerd, omdat ze zo eenzaam was?
    Aghr. PH is zo ingewikkeld :'D


    | Reality is for people that lack imagination |