• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Maar Oz dan toch ook niet? Die was namelijk toch door de Will of Abyss gecreëerd, omdat ze zo eenzaam was?
    Aghr. PH is zo ingewikkeld :'D



    Jah. D: Dus dan gaat bijna iedereen dood, in ieder geval Oz en Alice en dat zijn nog de twee hoofdpersonen ook. Dat zou echt fucked up zijn als dat zou gebeuren... Dat wil ik echt niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)


    Jah. D: Dus dan gaat bijna iedereen dood, in ieder geval Oz en Alice en dat zijn nog de twee hoofdpersonen ook. Dat zou echt fucked up zijn als dat zou gebeuren... Dat wil ik echt niet.

    Nu jullie het zo zeggen, gaat bijna iedereen wel dood. :"D Lijkt me onwaarschijnlijk.
    Ik denk dat ze Jack en zo nog kunnen stoppen voor ze alles terugdraaien, en omdat Jack waarschijnlijk doodgaat, gaat Oz's lichaam ook mee... Misschien gaat hij weer terug naar gewoon een ziel zijn in de Abyss. Misschien gaat hij terug naar knuffelkonijn van Alice of Will of Abyss. Misschien overleeft Jack's jongere lichaam (=Oz) het wel en is er toch een happy end.
    Of misschien wordt de Abyss helemaal bij elkaar vernietigd, waardoor alles wat met de chains te maken heeft ook verdwijnt. Misschien blijft Break dan wel leven.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Nu jullie het zo zeggen, gaat bijna iedereen wel dood. :"D Lijkt me onwaarschijnlijk.
    Ik denk dat ze Jack en zo nog kunnen stoppen voor ze alles terugdraaien, en omdat Jack waarschijnlijk doodgaat, gaat Oz's lichaam ook mee... Misschien gaat hij weer terug naar gewoon een ziel zijn in de Abyss. Misschien gaat hij terug naar knuffelkonijn van Alice of Will of Abyss. Misschien overleeft Jack's jongere lichaam (=Oz) het wel en is er toch een happy end.
    Of misschien wordt de Abyss helemaal bij elkaar vernietigd, waardoor alles wat met de chains te maken heeft ook verdwijnt. Misschien blijft Break dan wel leven.


    Of Oz gaat zover terug in de tijd, dat Jack Lacie wel ontmoet, maar dat Jack Glen nooit leert kennen.
    Of the Will of Abyss grijpt in, omdat Break ooit een belofte aan haar heeft gemaakt.

    Oké, ze klinken beiden nogal crap ;s


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Of Oz gaat zover terug in de tijd, dat Jack Lacie wel ontmoet, maar dat Jack Glen nooit leert kennen.
    Of the Will of Abyss grijpt in, omdat Break ooit een belofte aan haar heeft gemaakt.

    Oké, ze klinken beiden nogal crap ;s


    Ik denk wel dat de Will of Abyss misschien nog best eens zou kunnen gaan ingrijpen, hoor. Ze is ook, like, crazy-obsessed-in love with Jack, dus daar zullen we ook nog wel iets van merken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik denk wel dat de Will of Abyss misschien nog best eens zou kunnen gaan ingrijpen, hoor. Ze is ook, like, crazy-obsessed-in love with Jack, dus daar zullen we ook nog wel iets van merken.

    Oh, right, was ik helemaal vergeten c: Misschien helpt de geest van Lacie ook wel een handje mee.
    :Y)

    Oh wait.
    We hebben er nog helemaal niet aan gedacht dat de seal of Oz misschien wel helemaal rond zou kunnen gaan, hij de Will of Abyss ontmoet en that shit hits the fan after that.

    Dragneel schreef:
    Oh wait.
    We hebben er nog helemaal niet aan gedacht dat de seal of Oz misschien wel helemaal rond zou kunnen gaan, hij de Will of Abyss ontmoet en that shit hits the fan after that.


    D: Waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht? Dat is ook nog best logisch.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    D: Waarom hebben we daar niet eerder aan gedacht? Dat is ook nog best logisch.

    SO MUCH POSSIBILITIES. :Y)
    JIN (mangaka geloof ik) Y U CONFUSE US SO MUCH ;A;

    Dragneel schreef:
    (...)
    SO MUCH POSSIBILITIES. :Y)
    JIN (mangaka geloof ik) Y U CONFUSE US SO MUCH ;A;


    It's Jun. Jun Mochizuki. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    It's Jun. Jun Mochizuki. :Y)

    Close enough.

    I haz my coat van Alice. Nu nog de pruik bestellen, de laarzen zijn me nou net wat te duur though.

    Dragneel schreef:
    I haz my coat van Alice. Nu nog de pruik bestellen, de laarzen zijn me nou net wat te duur though.


    Kijken of ze morgen Pandora Hearts hebben op atsusacon XD


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)

    Kijken of ze morgen Pandora Hearts hebben op atsusacon XD

    Waar is Atsusacon? Ik ga naar Abunai in augustus met mijn cosplay.

    Ik heb een gelijknamig spel.
    Weet niet of het overeen komt:')


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Dragneel schreef:
    (...)
    Waar is Atsusacon? Ik ga naar Abunai in augustus met mijn cosplay.


    Antwerpen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen