• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    I haz my coat van Alice. Nu nog de pruik bestellen, de laarzen zijn me nou net wat te duur though.


    fotoooooo! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    fotoooooo! :'D

    Ik zal straks uploaden. c:

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik zal straks uploaden. c:


    We made a deal. (cool)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    We made a deal. (cool)

    Oh snap. Ik ga nu foto maken. Pruik ga ik morgen bestellen of zo. c:

    As promised:



    Too lazy to flip images

    Dragneel schreef:
    As promised:



    Too lazy to flip images



    AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Mehh, me as PRUSSIAAAAAA


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xLithium schreef:
    (...)


    AWESOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Mehh, me as PRUSSIAAAAAA

    Oww nice even tho I don't know the difference between Russia and Prussia (krul)

    Girls, dit is echt nice! Ik ben zo jaloers, omdat ik gewoon geen geld heb om te cosplayen. Echt leuke outfits! :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Awesooooome! *O*
    Zo geweldig is mijn Silica cosplay niet. ;( Ik wil eigenlijk een andere, die Tenrou Island outfit van Lucy, maar het is allemaal zo duur. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou ik was een paar dagen geleden erg nieuwsgierig naar deze anime en heb de eerste aflevering gekeken. Ik moet zeggen dat ik hem wel wat verwarrend vind, maar goed ik heb dan ook alleen nog maar de eerste aflevering gezien.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Nou ik was een paar dagen geleden erg nieuwsgierig naar deze anime en heb de eerste aflevering gekeken. Ik moet zeggen dat ik hem wel wat verwarrend vind, maar goed ik heb dan ook alleen nog maar de eerste aflevering gezien.


    Op het begin kan het wel wat verwarrend zijn, ja. Maar als je even doorzet, kom je er wel doorheen. ^^
    Ik heb zelf eerst de manga gelezen, dan begrijp je alles wel wat beter, heb ik het idee.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Op het begin kan het wel wat verwarrend zijn, ja. Maar als je even doorzet, kom je er wel doorheen. ^^
    Ik heb zelf eerst de manga gelezen, dan begrijp je alles wel wat beter, heb ik het idee.

    Ik ga vanavond -of woensdag- eens verder kijken. ^^
    Dat kan wel ja, ik lees zelf geen manga's dus ik heb daar zelf geen idee van.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 12:21 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ichiya schreef:
    Girls, dit is echt nice! Ik ben zo jaloers, omdat ik gewoon geen geld heb om te cosplayen. Echt leuke outfits! :'D


    Mijn oma heeft die van mij gemaakt XD
    Prussia was vroeger btw een land. Nu bestaat het niet meer echt. Prussia was Oost Duitsland en West Polen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Parachutes schreef:
    Awesooooome! *O*
    Zo geweldig is mijn Silica cosplay niet. ;( Ik wil eigenlijk een andere, die Tenrou Island outfit van Lucy, maar het is allemaal zo duur. T.T
    vee
    Haha, ik zat ooit te denken aan Lucy cosplayen, maar ik vind haar eigenlijk niet eens zo geweldig en veel te kort rokje voor mij, nog niet te spreken over een cup of 4 6 die ik mis in mijn voorgevel een goede Lucy te kunnen zijn. :')

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:34 ]

    Dragneel schreef:
    (...)vee
    Haha, ik zat ooit te denken aan Lucy cosplayen, maar ik vind haar eigenlijk niet eens zo geweldig en veel te kort rokje voor mij, nog niet te spreken over een cup of 4 6 die ik mis in mijn voorgevel een goede Lucy te kunnen zijn. :')


    De Tenrou Island outfit valt op zich wel mee :')
    Kijk:


    Plus, het valt mij op dat de meeste Lucy cosplay minder erg is dan de outfits van Lucy zelf in de anime. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)