• Wie kijkt/kent/leest Pandora Hearts? Ik heb hem een tijdje geleden gezien (ik lees de manga, die nog ongoing is) en het is een van de beste manga/anime die ik ken. De verhaallijn is in het begin een beetje verwarrend, maar al snel is het begrijpelijk en echt heel spannend en mooi. Bovendien is het leuk getekend en Gilbert en Break zijn haaaawt. ;3



    Sorry, ik kon alleen een Engelse samenvatting vinden.
    Oz Vessalius, heir to the Vessalius dukedom, has just turned fifteen. His life is rich and carefree, darkened only by the constant absence of his father. At his coming-of-age ceremony, however, everything changes when the clock that was silent for 100 years rang. For no reason that he can discern, Oz is cast into the prison known as the "Abyss", only to be saved by a "Chain" known as Alice, the Bloodstained Black Rabbit, B-Rabbit for short. The mystery there begins as Oz unravels the mystery behind Alice, the Abyss and the strange organization known as "Pandora".

    Pretty much, Pandora is an organization, and Oz is secretly working with them, to discover what sin he has created for him to be cast into the Abyss...from there, he would discover the secrets within the Abyss and that past history would pretty much repeat itself -- so Oz in this case, would have to try and stop that from happening, whilst at the same time, figure out who Alice is and what his relation to her is all about.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2012 - 18:52 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Omg DAT IS ECHT HEEL GAAF! I wanna seeeee! Zullen we meeten @ Abunai? :Y) Ik ga ook, maar waarschijnlijk gewoon in de cosplay waarin ik ook naar Tsunacon ben gegaan; Silica van SAO.

    Hoe ziet ze er ook alweer uit? :\
    Ik ben met een klein groepje, waaronder één of twee zonder cosplay, en één als hond. :')
    Misschien zie je me wel.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Hoe ziet ze er ook alweer uit? :\
    Ik ben met een klein groepje, waaronder één of twee zonder cosplay, en één als hond. :')
    Misschien zie je me wel.




    Ik heb niet zo'n awesome draakje, though. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)



    Ik heb niet zo'n awesome draakje, though. (cat)

    Oh, right! Ik heb daar eigenlijk op internet helemaal geen cosplay voor gezien! Misschien omdat ik bewust niet voor SAO cosplay kijk omdat ik gewoon weet dat Asuna en Kirito vaak gedaan worden en duur zijn..
    en toch kijk ik steeds naar SnK cosplay, goddammit.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh, right! Ik heb daar eigenlijk op internet helemaal geen cosplay voor gezien! Misschien omdat ik bewust niet voor SAO cosplay kijk omdat ik gewoon weet dat Asuna en Kirito vaak gedaan worden en duur zijn..
    en toch kijk ik steeds naar SnK cosplay, goddammit.


    Ik heb 'm gekocht toen SAO nog airing was en toen had ik echt niet verwacht dat ik op Tsuna zoveel SAO cosplayers zou tegenkomen XD. Maar de meeste waren inderdaad Kirito of Asuna, ik heb volgens mij wel nog één andere Silica gezien.
    Eigenlijk wil ik nu een andere doen, ik was aan het kijken naar Will of the Abbys van PH, Tsukumo van Karneval en nog een paar, maar het is allemaal zo duur... En ik die van Silica was ook redelijk duur en heb ik nu maar één keer aan gehad ;p.

    Welke dag ga je, trouwens?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 19:57 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hier, omdat ik geweldig ben:



    _O_


    | Reality is for people that lack imagination |

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb 'm gekocht toen SAO nog airing was en toen had ik echt niet verwacht dat ik op Tsuna zoveel SAO cosplayers zou tegenkomen XD. Maar de meeste waren inderdaad Kirito of Asuna, ik heb volgens mij wel nog één andere Silica gezien.
    Eigenlijk wil ik nu een andere doen, ik was aan het kijken naar Will of the Abbys van PH, Tsukumo van Karneval en nog een paar, maar het is allemaal zo duur... En ik die van Silica was ook redelijk duur en heb ik nu maar één keer aan gehad ;p.

    Welke dag ga je, trouwens?

    Zaterdag, waarschijnlijk.
    Ik wil ook graag de B-Rabbit knuffel erbij, en het liefst ook nog de pocket-watch. Maar de cosplay is samen al 70 euro zonder laarzen (ik doe gewoon all-stars aan) dus dat ik wel zat voor een eerste con. :"D
    Al is mijn kijk op PH wel veranderd sinds de manga... Jack, YOU WERE SUPPOSED TO BE THE CHOSEN ONE ;n;
    En Oz.. Oh God, Oz. Whyy. IT'S STILL OZ'S BODY DAMMIT

    Dragneel schreef:
    (...)
    Zaterdag, waarschijnlijk.
    Ik wil ook graag de B-Rabbit knuffel erbij, en het liefst ook nog de pocket-watch. Maar de cosplay is samen al 70 euro zonder laarzen (ik doe gewoon all-stars aan) dus dat ik wel zat voor een eerste con. :"D
    Al is mijn kijk op PH wel veranderd sinds de manga... Jack, YOU WERE SUPPOSED TO BE THE CHOSEN ONE ;n;
    En Oz.. Oh God, Oz. Whyy. IT'S STILL OZ'S BODY DAMMIT


    Van wat jij nu zegt had ik echt een perfect plaatje, maar ik kan 'm niet meer vinden D:
    Maar inderdaad, je kijkt echt heel anders tegen bijna alle characters aan als je de manga gaat lezen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dragneel schreef:
    (...)
    Zaterdag, waarschijnlijk.
    Ik wil ook graag de B-Rabbit knuffel erbij, en het liefst ook nog de pocket-watch. Maar de cosplay is samen al 70 euro zonder laarzen (ik doe gewoon all-stars aan) dus dat ik wel zat voor een eerste con. :"D
    Al is mijn kijk op PH wel veranderd sinds de manga... Jack, YOU WERE SUPPOSED TO BE THE CHOSEN ONE ;n;
    En Oz.. Oh God, Oz. Whyy. IT'S STILL OZ'S BODY DAMMIT


    Ik wil ook de B-Rabbit knuffel! (idk it sounds cute). Echt kut dat al die cons zover weg zijn. D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ik wil ook de B-Rabbit knuffel! (idk it sounds cute). Echt kut dat al die cons zover weg zijn. D:

    Voor mij is Abunai de enige bekende con die een beetje dichtbij is... Ik woon in Eindhoven, we gaan met de bus naar Veldhoven.
    Hopelijk mag ik in februari ook naar Tsunacon, als ik mag ga ik waarschijnlijk in dezelfde cosplay.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Voor mij is Abunai de enige bekende con die een beetje dichtbij is... Ik woon in Eindhoven, we gaan met de bus naar Veldhoven.
    Hopelijk mag ik in februari ook naar Tsunacon, als ik mag ga ik waarschijnlijk in dezelfde cosplay.


    Men, lucky you. Ik woon boven Amsterdam, dus ik moet sws altijd ver reizen. D: Ik denk dat ik het er volgend jaar maar eens op ga wagen, als ik m'n rijbewijs heb. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Men, lucky you. Ik woon boven Amsterdam, dus ik moet sws altijd ver reizen. D: Ik denk dat ik het er volgend jaar maar eens op ga wagen, als ik m'n rijbewijs heb. :'D

    Meeeen.
    AnimeCon is in Den Haag, ik weet niet of dat vanaf Eindhoven net zo ver is als vanaf Amsterdam.

    Ik heb de anime een paar maanden geleden gedropt toen ik het voor de tweede keer keek, maar nu ga ik weer verder.
    But it's not the same, now I know the true story :c
    Ergens in mij is nog hoop dat ze de manga weer gaan volgen..

    Dragneel schreef:
    Ik heb de anime een paar maanden geleden gedropt toen ik het voor de tweede keer keek, maar nu ga ik weer verder.
    But it's not the same, now I know the true story :c
    Ergens in mij is nog hoop dat ze de manga weer gaan volgen..


    Pandora Hearts needs some brilliant OVA's, like they did with Tsubasa Chronicle. Daar hebben ze twee OVA's gemaakt van belangrijke gebeurtenissen in de manga, die niet in de gewone anime kwamen. Echt fantastisch zijn die.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pandora Hearts needs some brilliant OVA's, like they did with Tsubasa Chronicle. Daar hebben ze twee OVA's gemaakt van belangrijke gebeurtenissen in de manga, die niet in de gewone anime kwamen. Echt fantastisch zijn die.

    Ik heb wat van Tsubasa gehoord, maar het het nog steeds niet gekeken. :\

    Can't wait for episode 20 again, though. Ik wil geen andere episodes skippen!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:44 ]

    Parachutes schreef:
    (...)

    Pandora Hearts needs some brilliant OVA's, like they did with Tsubasa Chronicle. Daar hebben ze twee OVA's gemaakt van belangrijke gebeurtenissen in de manga, die niet in de gewone anime kwamen. Echt fantastisch zijn die.


    Ik heb Tsubasa gedropt. *shame on me*


    | Reality is for people that lack imagination |