• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ivan schreef:
    Jewaitzelluf.
    Wanna play soccer? I has the ball.


    One of the most derpy faces i have ever seen. :"D

    Fairy Taaaaaaaaail~ =D
    Ik ben nu bij episode iets in de 60 en ik vind het geweldig ;D
    Ik weet trouwens niet wie mijn favoriet is. Ik hou van Erza, Gray, Natsu en Gérard maar ik kan niet kiezen, hehe.
    Happy is trouwens ook geweldig. OH EN ICHIYA. Meeeeen. ^^
    Laat ik trouwens Lucy niet vergeten, want zij is stiekem ook best wel awesome. ^^
    En ik ben voor NatsuxLucy en GérardxErza. ;D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:55 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fanning schreef:
    'k ben nu bij episode 58. Fairy Tail is echt fucking leuk, had ik niet verwacht in het begin. Maar nu ben ik er helemaal verslaafd aan. :Y)
    En ik ship NatsuxGray maar ook Natsuxezra en NatsuxLucy. (ik kan gewoon niet kiezen XD) Mijn favoriete personages zijn Natsu, Laxus, Happy en Gray. :'DD


    Ik vind Laxus helemaal niet leuk, behalve zijn magic dan. (;
    Ik vind 'm een zak.


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Ik vind Laxus helemaal niet leuk, behalve zijn magic dan. (;
    Ik vind 'm een zak.

    lol, ik hou daar wel van :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Why ship one when you can ship all? 8D Maar, ik ship wel alle mensen maar één keer, eigenlijk
    The irony~

    Mijn favoriete persoontjes zijn Lucy [ook al haat ik haar gejank en dat ze alles doet voor Fairy Tail. Dat heb ik nu wel gehoord.], Natsu, Juvia, Gray en Cana vind ik ook wel awesome. Mira ook als ze in haar Demon form is trouwens.

    Spoiler alert. Mira heeft een nóg sterkere Demon Soul, maar die komt pas rond episode 142 of zoiets.


    Nou ja, zolang ik ze allemaal ship heb ik tenminste veel kans dat het een van die drie word. :Y)

    En ik vind Juvia wel leuk, maar ergens ook irritant. Geen idee waarom. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    (...)

    Nou ja, zolang ik ze allemaal ship heb ik tenminste veel kans dat het een van die drie word. :Y)

    En ik vind Juvia wel leuk, maar ergens ook irritant. Geen idee waarom. :'D



    Daarom waarschijnlijk. Dat vind ik namelijk ook irritant. :"D

    Tot nu toe is er nog geen van je drie ships -al liggen er hints bij LucyxNatsu- maar ik ga nu de nieuwe aflevering kijken. :Y)

    I GODDAMN WANT IT TO ME SATURDAY.
    Dan komt ook een nieuw FT chapter. Of, eigenlijk op vrijdag al.
    Het laaste hoofdstuk was spannend, PEOPLE ARE DYING FOR GOD'S SAKE. JUST CONTINUE THE STORY HIRO!

    D:

    Dragneel schreef:
    (...)



    Daarom waarschijnlijk. Dat vind ik namelijk ook irritant. :"D

    Tot nu toe is er nog geen van je drie ships -al liggen er hints bij LucyxNatsu- maar ik ga nu de nieuwe aflevering kijken. :Y)



    Ja, dat zal het waarschijnlijk wel zijn. lol.
    Muh, nog stééds niets tussen Natsu en Lucy? :c


    Ik ben nu bij ep 80, en kijk er echt egen op om over een tijdje elke keer een week te moeten wachten op een nieuw deel. D: Loopt FT al niet tegen het einde?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Random pictures/gifs. :Y)



    ^Hij is echt geniaal. :'D






    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Fanning schreef:
    (...)


    Ja, dat zal het waarschijnlijk wel zijn. lol.
    Muh, nog stééds niets tussen Natsu en Lucy? :c


    Ik ben nu bij ep 80, en kijk er echt egen op om over een tijdje elke keer een week te moeten wachten op een nieuw deel. D: Loopt FT al niet tegen het einde?

    Nee, ze zijn midden in een filler-story en gaan daarna waarschijnlijk verder met de Grand Magic Games, wat in de manga al een awesome arc is.

    Fanning schreef:
    Random pictures/gifs. :Y)



    ^Hij is echt geniaal. :'D






    MEN.

    Dragneel schreef:
    (...)
    MEN.



    ICHIYAAAAA! ~ door hem heb ik heel lang "MEN" gezegd. Mijn vrienden werden er gek van :3


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    (...)

    ICHIYAAAAA! ~ door hem heb ik heel lang "MEN" gezegd. Mijn vrienden werden er gek van :3


    Lol dat doe ik ook (': En niemand snapt mij als ik dat doe, behalve één van mijn vrienden die het zelf ook doet en dan gaat iedereen ons raar aankijken (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FINALLY het filler chapter is afgelopen. Nu iets van 1 of 2 fillers en het is GRAND MAGIC GAMES MOTHERFUCKER!

    dragonslayer schreef:
    (...)

    ICHIYAAAAA! ~ door hem heb ik heel lang "MEN" gezegd. Mijn vrienden werden er gek van :3

    CAN YOU SURVIVE IT?

    Fifteen minuets of pure men.