• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Parachutes schreef:
    Weet iemand nog trouwens goede Fairy Tail fanfiction, hier op Q. of op fanfiction.net? Op fanfiction zijn er namelijk zoooo veel, maar het grootste gedeelte is zo slecht geschreven.. ^^"

    Probeer ze van Rhov of Wild Rhov. Die schrijft goed. Die staan wel bijna allemaal in de M categorie vanwege seksuele shizzle, maar ja misschien dat er wat tussen staat.
    Ik heb zelf een SA voor Lahar/Jellal geschreven maar Rhov schrijft beter.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 16:11 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wist dat er een nieuwe Fairy Tail OVA kwam, maar ik dacht dat 'ie 11 november kwam. 16 november dus ;___;
    NOOOOOES.
    Ik heb net de trailer ervan gezien, de special dat Lucy naar Natsu en Happy's huis komt zit er ook in! ^^

    Alleen... Nog een week wachten... GODDAMMIT HIRO, Y U NO PUBLISH IT EARLIER

    Dragneel schreef:
    Ik wist dat er een nieuwe Fairy Tail OVA kwam, maar ik dacht dat 'ie 11 november kwam. 16 november dus ;___;
    NOOOOOES.
    Ik heb net de trailer ervan gezien, de special dat Lucy naar Natsu en Happy's huis komt zit er ook in! ^^

    Alleen... Nog een week wachten... GODDAMMIT HIRO, Y U NO PUBLISH IT EARLIER


    Oeeh oeeeeeh dat wist ik nog niet! Nice ;D Ik zit trouwens echt met smart te wachten op de release van de film (met ondertiteling -.-), 22 januari geloof ik? Meeeeen dat duurt nog lang..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeeh oeeeeeh dat wist ik nog niet! Nice ;D Ik zit trouwens echt met smart te wachten op de release van de film (met ondertiteling -.-), 22 januari geloof ik? Meeeeen dat duurt nog lang..

    Oh echt? Dat wist ík nog niet, lol
    Ik heb echt als een gek gezocht naar subs toen hij net uit was, iemand zei hier dat dat zeker nog 6 tot 9 maanden ging duren. D:
    Hier is trouwens de trailer van de OVA:
    Clicky.
    Nalu moments? IMPOSSIBRU.
    Lucy must be drunk. I shall refer to episode 50.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Oh echt? Dat wist ík nog niet, lol
    Ik heb echt als een gek gezocht naar subs toen hij net uit was, iemand zei hier dat dat zeker nog 6 tot 9 maanden ging duren. D:
    Hier is trouwens de trailer van de OVA:
    Clicky.
    Nalu moments? IMPOSSIBRU.
    Lucy must be drunk. I shall refer to episode 50.


    Krijgen we NaLu? SOUNDS GOOD TO ME! ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Krijgen we NaLu? SOUNDS GOOD TO ME! ;D

    Yup. Alleen lijkt het me helaas niet erg realistisch. Je hebt van die NaLu momenten, maar verder komt het niet. Same goes for Gray and Juvia. Alleen komt het dan van één kant, lol.
    Ik erger me zo aan die mensen die fanfics van Nalu gaan maken met allemaal juicy en cheesy scenes. Als ik nou zo iets zou doen, wat ik waarschijnlijk niet eens zal doen, maak het dan een beetje realistisch for fucks sake. Daarmee bedoel ik dat Natsu / Gray/ whatever echt niet zo zou gaan doen. :')

    Nouja, ik kan het ze niet verbieden maar ik erger me er gewoon aan.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Yup. Alleen lijkt het me helaas niet erg realistisch. Je hebt van die NaLu momenten, maar verder komt het niet. Same goes for Gray and Juvia. Alleen komt het dan van één kant, lol.
    Ik erger me zo aan die mensen die fanfics van Nalu gaan maken met allemaal juicy en cheesy scenes. Als ik nou zo iets zou doen, wat ik waarschijnlijk niet eens zal doen, maak het dan een beetje realistisch for fucks sake. Daarmee bedoel ik dat Natsu / Gray/ whatever echt niet zo zou gaan doen. :')

    Nouja, ik kan het ze niet verbieden maar ik erger me er gewoon aan.


    Ik ben het met je eens. Ik wil ook echt niet dat NaLu gaat gebeuren in de anime/manga (en dat gaat het ook niet), want dat zou echt alles verpesten, maar ik ship het wel. (': Same goes for Gray/Juvia en. Met Gerard en Erza zijn we alleen wel dicht in de buurt gekomen. ;D
    En ik vind NaLu fanfiction wel leuk, maar inderdaad echt alleen als de personages nog op zichzelf lijken ;p. Als ze helemaal OOC zijn is er ook geen lol aan.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 11:14 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben het met je eens. Ik wil ook echt niet dat NaLu gaat gebeuren in de anime/manga (en dat gaat het ook niet), want dat zou echt alles verpesten, maar ik ship het wel. (': Same goes for Gray/Juvia en. Met Gerard en Erza zijn we alleen wel dicht in de buurt gekomen. ;D
    En ik vind NaLu fanfiction wel leuk, maar inderdaad echt alleen als de personages nog op zichzelf lijken ;p. Als ze helemaal OOC zijn is er ook geen lol aan.

    Nee, als het in de anime ook echt zo is zou het op zich ook wel leuk zijn, alleen dat Mashima zich er niet zo mee bezig houdt en dat er af en toe zo'n momentje is of zo. Like now, actually. Only now it's not official.

    Vandaag zou de FT OVA 4 uitkomen, op TV of internet, weet ik niet.
    Ik had ook wel verwacht dat 'ie net als de film later op internet zou komen, eigenlijk.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oeeh oeeeeeh dat wist ik nog niet! Nice ;D Ik zit trouwens echt met smart te wachten op de release van de film (met ondertiteling -.-), 22 januari geloof ik? Meeeeen dat duurt nog lang..

    Oh die film was toch in Japan al ergens in augustus uit ofzo? Of was dat die nieuwe van Naruto? *scratches head*
    En ik zou eens verder moeten kijken, fillermania is nu gelukkig geeindigd en zoals 't er in de manga aan toe gaat, wordt 't best epic :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    Oh die film was toch in Japan al ergens in augustus uit ofzo? Of was dat die nieuwe van Naruto? *scratches head*
    En ik zou eens verder moeten kijken, fillermania is nu gelukkig geeindigd en zoals 't er in de manga aan toe gaat, wordt 't best epic :].

    Ik heb de nieuwe manga chapter al op m'n tablet gedownload, alleen nog niet gelezen.
    Nee, de film kwam uit op 18 oktober, maar de subs eronder zetten duurt zo'n 6 tot 9 maanden meestal, dus 22 januari is nog snel.

    Ah I see. Need to watch that.


    No growth of the heart is ever a waste

    KINPATSU

    Oh God, I love Flare.
    Ik wist alleen dat ze Lucy in de manga steeds bondie noemde, alleen niet wat het in het Japans was.

    Die nieuwste chapter is echt nice. =DDDDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Als iemand weet waar de nieuwe OVA episode staat, zetten jullie het dan hier even neer? ^^ Zelfde voor de film, als die uit is?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)