• Aangezien er blijkbaar nog geen nieuw topic was geopend, bij deze:

    xfoxvosx schreef:
    Vertel hier wat je kwijt wil over fairy tail!

    Ik vind zelf dat het een leuke anime en super leuk dat er lekker voor episodes zijn,maar helaas heb ik ze allemaal gekeken tot nu toe.


    Topic 1

    Als er toch een ander topic was geopend die ik niet kon zien/vinden kan een mod deze sluiten.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2012 - 14:07 ]


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    dragonslayer schreef:
    Die nieuwste chapter is echt nice. =DDDDD


    Buuuh ik moet alles nog bijlezen van de manga. Ik zit nu ergens in de 100. Maar ik wil ook bij zijn! ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Fairy Tail OVA 4 RAW
    Ik kan de helft niet verstaan ;___; Fuck, ik weet tenminste dat Erza denkt dat Jet en Droy Wakaba en Elfman zijn. :') En Lucy is drunk as hell.

    ASDFGHJK IK LACH ME KAPOT OM NATSU'S NIEUWE TECHNIEK.

    KARYUU NO WATASHI!
    (Dragon's me)

    Woaaah ik ben bij met de manga! ^^ Kan iemand me vertellen welke site als snelste manga's update? Ik geloof namelijk niet dat mangareader.net het snelste is, of wel?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Woaaah ik ben bij met de manga! ^^ Kan iemand me vertellen welke site als snelste manga's update? Ik geloof namelijk niet dat mangareader.net het snelste is, of wel?

    Ik lees het elke week op mijn tablet via een app.

    Kubi schreef:
    (...)
    Ik lees het elke week op mijn tablet via een app.


    Welke app is dat?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Welke app is dat?

    Manga Reader.

    De logo is groen.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Buuuh ik moet alles nog bijlezen van de manga. Ik zit nu ergens in de 100. Maar ik wil ook bij zijn! ;c

    Lololol bij de manga ben ik up to date. Alleen le anime moet ik nog afkijken :'D. Ik ben gestopt na een paar fillers lolz.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben helemaal bij met de manga, maar met de anime ben ik tijdelijk gestopt, zodat ik straks heel veel episodes achter elkaar kan kijken. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Sytze schreef:
    (...)
    Lololol bij de manga ben ik up to date. Alleen le anime moet ik nog afkijken :'D. Ik ben gestopt na een paar fillers lolz.


    Ik ben nu ook bij met de manga, je loopt achter. (cat)
    Je moet de anime echt af gaan kijken, het is zo leeeeuk. Maar die fillers niet inderdaad. ;(


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kon het niet laten. Ik zou stoppen met kijken, zodat ik straks heel veel episodes achter elkaar kon kijken.
    Ik miste Natsu veeeeeel te erg! :'DD

    ---

    Ik kan trouwens niet wachten op het gevecht tussen de Dragon Slayers (Sting, Rogue en Natsu). In de manga was dat zoooo cool!


    | Reality is for people that lack imagination |

    dragonslayer schreef:
    Ik kon het niet laten. Ik zou stoppen met kijken, zodat ik straks heel veel episodes achter elkaar kon kijken.
    Ik miste Natsu veeeeeel te erg! :'DD

    ---

    Ik kan trouwens niet wachten op het gevecht tussen de Dragon Slayers (Sting, Rogue en Natsu). In de manga was dat zoooo cool!

    Idd. Meestal zijn het van die lange gevechten en Natsu eerst een speech moet houden over vrienden en zo. >__> Hier was hij helemaal van:
    SPOILER
    "Bitch please, I can take you both on, screw Gajeel."

    Kubi schreef:
    (...)
    Idd. Meestal zijn het van die lange gevechten en Natsu eerst een speech moet houden over vrienden en zo. >__> Hier was hij helemaal van:
    SPOILER
    "Bitch please, I can take you both on, screw Gajeel."


    Hahahaahah indd! Ik had wel zoiets van: arme Gajeel :3


    | Reality is for people that lack imagination |



    Yeahh, deze wilde ik echt even delen. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:



    Yeahh, deze wilde ik echt even delen. :Y)

    MUST. SAVE.

    Deze aflevering van Fairy Tail was... um... apart. Lol.
    Just... SO. MUCH. FANSERVICE. Meer dan in de manga, want nu komen opeens alle meiden van FT erbij .__. Dafuq.

    Um... De bruiloft-kleding-scène was echt vaag. Ik zag Lisana op Natsu aflopen en ik dacht: "Oh God, here we go again."