• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik gebruik alleen mascara. Voor mezelf vind ik het heel erg nodig want ik heb heel korte en lichte wimpers en dat vind ik echt niet mooi bij mezelf.
    Voor de rest vind ik het niet bij iedereen nodig, somige mensen zien er beter uit zonder, andere met.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik vind het niet noodzakelijk en kan er ook makkelijk zonder, alhoewel ik wel af en toe mascara en bb cream gebruik bij m'n ogen. Voor de rest ben ik een van de gelukkigen met een rustige huid. Ik ben wel héél bleek.
    Noodzakelijk voor iedereen? Meh, het maakt me niks uit of je het gebruikt of niet.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik draag nooit make-up ^^

    Ik houd van naturel :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Voor mij vind ik het noodzakelijk, ja ;D Ik gebruik het altijd, en meestal vind ik het ook het mooist bij anderen. (:


    If actions spoke louder than words, you'd have made me deaf by now.

    Ik kan zeker zonder. Ik ga vrijwel altijd zonder make-up de deur uit. Ik heb wel altijd make-up op tijdens verjaardagen of feestjes. Ook als ik me verveel of veel tijd heb 's ochtends, maak ik me wel eens op. Maar meestal ga ik zonder make-up de deur uit (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sheeran schreef:
    Ik kan zeker zonder, ik draag elke dag enkel wat mascara, en intussen is het vooral uit gewoonte, maar het is zeker geen must voor mij. Ik denk wel dat make-up sommige dingen in je gezicht beter kan laten uitkomen. Maar het is zeker niet levensnoodzakelijk, haha.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Wel, ik draag nooit make-up. Niet dat ik wil prentenderen dat ik mooi genoeg ben zonder, maar ik vind het te veel werk (ja, ik ben ongelofelijk lui) en ik heb geen zin om er mee te beginnen. Want zodra dat je er mee begint, denk je van zelf dat je niet meer zonder kan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ja, eigenlijk wel. Ik heb altijd make-up op, behalve in de vakanties en weekenden als ik niks ga doen, dan is het naturel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    No way.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Zelf draag ik het altijd, al is het maar om ervoor te zorgen dat mensen zich niet al te veel zorgen om me maken. Over het algemeen vind ik mensen overigens mooier zonder, of met maar een klein beetje make-up.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hihihi. Het is niet persee een must, ik kan prima zonder. Maar ik voel me mooier met mascara en oogpotlood :W


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb altijd enkel mascara en oogpotlood op. Maar dat moet ook gewoon. Zonder vind ik mezelf niet lelijk hoor, maar mét doet gewoon meer voor mij.


    -

    Mijn eyeliner is een echte must want daardoor vind ik mezelf mooier.
    En het is inmiddels mijn signatuur geworden.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Geloof me, je wil mij echt niet zien zonder make-up x'D. Ik denk eigenlijk dat iedereen van een beetje mascara of whatever wel wat mooier wordt, maar te veel is sowieso lelijk. Ik ben de troep die ik elke dag op mijn gezicht smeer ook zat hoor, maar ik durf gewoon zonder de deur niet uit.


    i put the fun in funeral

    Pusheen schreef:
    Ik draag echt nooit make-up, ook niet op speciale momenten. Ik vind dat veel te veel werk en ik ben tevreden met mezelf zo. ^^


    Mijn username is een kopje, geen plaat