• Ja, dat vraag ik me af. Omdat ik make-up persoonlijk niet nodig vind om mensen mooier te maken. Ik vind velen zelfs mooier zonder. Wat vinden jullie?

    Kun je zonder make-up of vind je het noodzakelijk? Voor iedereen? Share your thoughts. (:


    You are beautiful, you are love.

    Je zult nooit in de regels waar dan ook vinden dat je verplicht bent welke soort make-up op te doen. Er zijn veel mensen allergisch voor en daarbij komt, zoiets mogen ze je niet verplichten. You're talking shit.


    Nee serieus, je moet er goed en netjes verzorgt uit zien, ze hebben liever dat je iets van make-up op doet, maar er lopen er ook een paar zonder,je moet je bedrijf verkopen. l


    Some angels have no wings.

    ik heb naar school enzo altijd mascara op, maar dat is eigenlijk alles :] als ik even snel ergens heen moet, kan dat ook wel zonder. voor mij is make-up dus geen must. Alleen in de winter doe ik altijd een beetje blush op, omdat ik dan zo bleek ben dat mensen me de hele tijd vragen of ik me wel goed voel en niet ziek ben ofzo haha :P


    ~ Sometimes you just have to follow your heart and see where it takes you

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Nee serieus, je moet er goed en netjes verzorgt uit zien, ze hebben liever dat je iets van make-up op doet, maar er lopen er ook een paar zonder,je moet je bedrijf verkopen. l


    Doe niet alsof ik achterlijk ben. Ik heb handel gestudeerd en studeer nu rechten. Ik wéét dat je je bedrijf moet verkopen, dat heeft te maken met visual merchandising. Maar ze mogen je niet verplichten om het te dragen, dus je lult uit je nek.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    voor mij niet
    ik draag meestal geen make-up, alleen als ik het 1ste uur vrij heb en ik verveel me ga ik mascara opdoen (: en met mijn handigheid duurt dat een uur totdat het netjes zit (cat)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Nope, ik vind het soms leuk om voor iets speciaals een likje mascara te doen. Ik doe soms labello en that's it. Toen ik nog mijn Chanel mascara had, deed ik wel elke dag een laagje. Toen was ie op, haha, nooit meer een goedkopere fijne gevonden. Ö


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik gebruik alleen mascara en lipgloss/labello etc. Meer vind ik overbodig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het maakt mooier, maar lang niet bij iedereen.
    Het maakt ook minder echt.
    Zelf ben ik wel beter aan te zien als ik het draag, maar ik draag het niet. Te veel gedoe, geldverspilling... En bovendien heb ik nooit zin om er tijd voor te maken en al zeker niet om alles erachteraf weer af te vegen. Vaak wil ik meteen in bed en dat gaat niet als ik eerst nog die vuiligheid eraf moet doen.
    Mascara tot daaraan toe, maar zelfs daar heb ik een hekel aan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pfft. Ik vind echt dat ik er niet uitzie zonder make-up, dus ja. Voor mezelf moet ik wel effe make-up op hebben om er 'fatsoenlijk' uit te zien. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    okee, ik heb alleen pagina 1 en 6 gelezen uit lui-igheid, maar goed, ik ben echt make-up addicted. Het is niet zo dat ik mijn porieën volplak(heb alleen dunnetje poeder) maar met eyeliner, oogschaduw en mascara doe ik niet heel zuinig=]


    The night is dark and full of terrors.

    Ik doe alleen eyeliner en mascara op, en als ik ga paardrijden niets. Je moet er niet mooi uit zien om te gaan sporten.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Alleen mascara en soms een coverstick (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    neen, niet noodzakelijk
    ik doe enkel mascara en een beetje oogschaduw op en dat 1 keer per week, wanneer ik weg ga :p

    Nee, ik draag zo goed als nooit make-up. Als ik het al doe is het meestal alleen mascara en eventueel een lijntje eyeliner.


    Til hug og blod.

    Valentino schreef:
    (...)

    Doe niet alsof ik achterlijk ben. Ik heb handel gestudeerd en studeer nu rechten. Ik wéét dat je je bedrijf moet verkopen, dat heeft te maken met visual merchandising. Maar ze mogen je niet verplichten om het te dragen, dus je lult uit je nek.



    Verkoopster raakt baan kwijt om make-up
    Laatste update: 4 juli 2011 16:45 info
    AMSTERDAM – Een verkoopster van het bekende Londense warenhuis Harrods heeft ontslag genomen omdat zij door haar werkgever onder druk gezet werd om make-up te dragen.
    Foto: ANP

    Dat schrijft de Daily Mail maandag. De 24-jarige Melanie Stark stapte op nadat zij twee keer naar huis was gestuurd vanwege het negeren van de strikte dresscode van het bedrijf, waaronder ook het gebruik van make-up valt.

    Op een gegeven moment werd Stark zelfs in de voorraadkamer aan het werk gezet om niet onder de klanten te zijn. Ook werd haar een workshop aangeboden, zodat “ze kon zien hoe ze eruit zou zien met make-up”.

    Beledigd

    Stark voelde zich beledigd. “Er werd gesuggereerd dat het een verbetering zou zijn. Ik begrijp niet hoe ze zoiets kunnen zeggen.”

    De voormalige verkoopster kreeg een kopie van de 13 pagina’s tellende dresscode overhandigd toen zij als 19-jarige in dienst kwam bij Harrods. Ze stelt zich aan alle andere aspecten daarvan te houden.

    Het warenhuis begon vorige zomer opeens een punt te maken van haar make-uploze verschijning. Als compromis werd voorgesteld alleen eyeliner en lippenstift te dagen, maar voor Stark was de zaak inmiddels een principekwestie geworden.

    Uiteindelijk zag Stark zich genoodzaakt ontslag te nemen. Volgens een woordvoerder van Harrods liet de oud-werkneemster een “algeheel gebrek aan loyaliteit ten opzichte van de dresscode “ zien.

    Nu.nl


    Til hug og blod.

    Ik kan makkelijk zonder make-up, maar ik voel me zekerder met make-up. That's why i wear make-up. (:


    | Reality is for people that lack imagination |